Resume from May 5, 2022 File

Діна

Заступник головного бухгалтера

City:
Uman

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

МЕЛЬНИК ДІНА ВАСИЛІВНА

Дата народження 09.08.1965 р.
с. Слобода – Шаргородська
Шаргородський район
Вінницька область
Моб. телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)
Проживаю : м. Умань вул. Дерев’янка 26/1 кв.1

Ціль: заступник головного бухгалтера

Освіта:
1987 – 1989 рр. Республіканський технологічний технікум, спеціальність «Бухгалтерський облік» диплом спеціальність бухгалтер
1990 -1996рр. Вінницький державний сільськогосподарський інститут , спеціальність «Аграрний менеджмент» диплом спеціаліста – економіст організатор сільськогосподарського виробництва

Досвід роботи :

Економіст по цінам
Лютий 1987р. - травень 1990 р. Шаргородський райпобуткомбінат м. Шаргород Вінницька область

Начальник планово – економічного відділу
червень 1990р. - травень 1992 р. Шаргородський райпобуткомбінат м. Шаргород Вінницька область

Головний бухгалтер

травень 1992р. - травень 1997 р. Шаргородський райпобуткомбінат м. Шаргород Вінницька область
травень 1997р. – жовтень 2003 р. ТОВ «Турбо» м. Умань
серпень 2004р – жовтень 2016р. Уманське ВЖ РЕУ 1 м. Умань
листопад 2016р – грудень 2018 р. ЦПЗ№8 Черкаська дирекція АТ «Укрпошта» м. Умань

Провідний бухгалтер

січень 2019р – по теперішній час Черкаська дирекція АТ «Укрпошта» м. Умань

Функціональні обов’язки:
Ведення бухгалтерського та податкового обліку
Здійснення банківських операцій в системі клієнт – банк
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
Складання податкової та бухгалтерської звітності
Налагодження документообігу між філією та відокремленими підрозділами
Взаємодія з податковими органами та позабюджетними фондами
Підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи
Керівництво відділом (12 чоловік)

Професійні навички:

володію комп’ютером ( знання MS Office, Медок, 1С:Бухгалтерія)
володію оргтехнікою
маю досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів
досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами
досвід проходження перевірок контролюючими органами
уміння працювати в системах банк – клієнт
знання податкового законодавства
уміння працювати в команді
навички ведення податкової звітності

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: