Resume from May 13, 2024 PRO

Oleg

Керівник будівельного проєкту

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Irpin, Kyiv, Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора

from 03.2021 to 11.2021 (8 months)
КП "Гостомельбудзамовник", Гостомель (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Супроводження об’єктів капітального будівництва Гостомельської Селищної Ради.
• Отримання технічних умов та дозвільної документації.
• Проходження експертизи будівельних проектів.
• Співпраця з органами місцевого самоврядування.

Керівник будівельних об'єктів

from 06.2020 to 02.2021 (8 months)
ТОВ «ДОМОБУД», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Пошук та залучення нових об’єктів будівництва.
• Планування бюджету, створення графіків фінансування та строків будівництва.
• Контроль ходу будівництва на всіх його етапах, тісна співпраця з клієнтами.
• Оперативний, фінансовий облік, звітність, тощо.
• Співпраця з підрядними організаціями, постачальниками.
• Участь в розробці концепції забудови, окремих видів робіт, узгодження проектних
рішень та контроль на усіх стадіях проектування.
• Аналітика закупок компаній, знаходження шляхів економії бюджету.
• Робота з первинною документацією.

Комерційний директор

from 11.2018 to 04.2020 (1 year 5 months)
ПП "Галафрут", Рівне (Харчова промисловість)

• Організація роботи підприємства.
• Реструктуризація відділу продажу, підприємства в цілому.
• Створення торгової політики, системи мотивацій.
• Вивід підприємства на зовнішні ринку збуту, зокрема Білорусь. Супроводження на всіх
етапах діяльності.
• Участь у виставках, переговорах, презентаціях, на високому рівні.
• Оперативний, фінансовий облік, звітність, тощо.
• Планування бюджету підприємства, оптимізація витрат.
• Організація, отримання сертифікатів (ISO 22000; ISO 9001)
• Робота с органами місцевого самоврядування.
• Участь у благодійних заходах.

Керівник будівельних об'єктів

from 02.2018 to 10.2018 (8 months)
ТОВ "Інвест формула", Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація роботи служби замовника.
• Участь в розробці концепції житлового комплексу, узгодження проектних рішень та
контроль на усіх стадіях проектування.
• Організація, узгодження, отримання дозвільної документації (ТУ, МБУ, проходження
експертизи проекту).
• Пошук, залучення, контроль підрядних організацій.
• Співпраця з органами місцевого самоврядування.
• Організація роботи, набір персоналу у відділ продажу.
• Тісна співпраця з проектною групою, маркетинговим відділом.
• Планування бюджетів, строків та етапів будівництва, звіти, тощо.

Помічник керівника будівельних об'єктів, менеджер з постачання

from 03.2016 to 08.2017 (1 year 5 months)
ТОВ "АСК БУДКАПИТАЛ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

з 10.08.2017- за сумісництвом помічник керівника проекту в службі Замовника, в ЖК "Вернісаж" в м. Житомир.
з 03.03.2017 - менеджер з постачання будівельних матеріалів, робота в ЖК "HenesiHouse","ЖК на Світлицького", м.Київ

Менеджер з постачання

from 03.2016 to 02.2017 (11 months)
ЖБК "Новобудова", Вінниця (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

(ЖК "Європейський квартал ", ЖК "Клубний Дім")
• Моніторинг, аналіз ринку будівельних матеріалів.
• Контроль ціни та якості.
• Залучення нових постачальників, роботи на вигідних умовах.
• Робота з первинною документацією.

Менеджер з постачання

from 10.2014 to 03.2016 (1 year 5 months)
ТОВ "ПБК ЖИТЛОБУД", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ЖК "Олімпійське містечко", ЖК "Панорамне містечко".

Менеджер ЗЕД

from 09.2013 to 10.2014 (1 year 1 month)
ТОВ "Альянс Сучасного Будівництва", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Забезпечення процесів: імпорт/експорт, митне оформлення.
• Підготовка повного пакета документів для проходження процесу розмитнення товару,
співпраця с митними брокерами.
• Контроль взаєморозрахунків між контрагентами у процесі розмитнення.
• Ведення ділової переписки.
• Забезпечення внутрішнього та зовнішнього документального супроводження.
• Співпраця с логістичними та кур'єрськими службами.

Education

Національний університет державної податкової служби України

Облік та аудит, Ірпінь
Higher, from 2007 to 2014 (7 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Бітрікс24

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

На протязі останніх 4-х років працюю на керівних посадах в галузі будівництва та харчової промисловості. Основні навики:
•Моніторинг, аналіз ринку, пошук нових шляхів збуту.
•Контроль ціни та якості.
•Залучення нових постачальників, співпраця на бартерних умовах.
•Участь у різноманітних виставках, презентаціях.
•Аналітика закупок компаній, знаходження шляхів економії бюджету.
•Контроль за своєчасністю поставок/робіт, розроблення графіків, тощо.
•Робота з підрядниками компаніями.
•Контроль взаєморозрахунків з контрагентами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: