Resume from May 12, 2022 File

Станислав

Менеджер по закупкам

City:
Verkhovyna

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хмельницький Станіслав Михайлович

Посада:
Керівник відділу закупівель.
Повна зайнятість.

Контактна інформація:
Вік: 35 років
Місто: Ірпінь
Сімейний стан: одружений.
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Загальний досвід:
Досвід роботи в системі постачання промислових підприємств та будівельних організацій, в тому числі на керівних посадах (технічна, промислова, будівельна група товарів).
• Організація роботи відділу постачання з нуля.
• Участь у формуванні бюджету на подальший місяць і поточний рік:
здійснення закупівель у рамках бюджету;
контроль кредиторської і дебіторської заборгованості;
робота з первинною документацією;
ведення процесу закупівлі з моменту оплати, вантаження транспортування і постачання на склад.
ведення переговорів з постачальниками по зниженню ціни і відстроченню платежів за ТМЦ.
аналіз ринку основних груп будівельних матеріалів.
• Участь у тендерних процедурах:
підготовка тендерної документації, згідно потреб структурних підрозділів компанії на рік;
формування та проведення закупівель згідно заявок підрозділів;
закупівля і комплектація великих партій будівельних матеріалів;
аналіз ринку основних груп будівельних матеріалів;
аналіз комерційних пропозицій постачальників;
складання квартальних, місячних, тижневих графіків поставок та фінансування закупівель;
контроль залишків товару на складах;
контроль графіків фінансування закупівель;
- підготовка звітності за фактом поставок;
- моніторинг цін на матеріали.
• Участь в розробці внутрішніх положень та посадових інструкцій.
• Пошук постачальників сировини та матеріалів для підприємства.
• Керівництво відділом, організація роботи.
• Переговори з постачальниками на різних рівнях .
• Взаємодія з проектрими та будівельними організаціями.
• Оптимізація логістичних бізнес-процесів.
• Моніторинг, аналіз ринку, пропозицій постачальників.
• Контроль поточних платежів та поставок.
• Робота з постачальниками (підрядниками), укладання договорів, меморандумів.
• Організація закупівель (сировина, матеріали, обладнання).
• Забезпечення підприємства обладнанням, сировиною та матеріалами.
• Робота з заявками та документацією.
• Рішення адміністративно-господарських питань.
• Організація та контроль роботи матеріального складу.
• Організація, управляння роботою персоналу.

Досвід роботи:
2004-2006рр. Інженер-програміст ТОВ «НК Альфа Нафта».
2006-2007рр. Служба в Збройних Силах України.
2008-2010рр. Головний спеціаліст фінансового управління Ружинської РДА в Житомирській обл.
2010-2014рр. Приватний підприємець.
2015-2018рр. Керівник відділу постачання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «СИНЕРГІЯ».
2018-2022 рр. Приватний підприємець.
Освіта:
2001-2007рр. Бердичівський політехнічний коледж.
Спеціальність: «програмування для електронно-обчислювальної техніки і автоматизованих систем».
2008-2011рр. Європейський університет м. Житомир.
Спеціальність: економічна кібернетика.

Знання ПК:
Впевниний користувач ПК, пакету MS Office.

Іноземні мови:
Українська-вільно.
Російська-вільно.
Англійська-середній рівень.

Додаткова інформація:

Вмію вести ділові переговори, дохідливо пояснювати свою позицію, відповідальний, акуратний, самоорганізованізований, вмію працювати в команді, неконфліктний, стресостійкий, легко навчаюся, маю посвідчення категорії «А», «В»,автомобіль, закордонний паспорт, готовий до переїзду в інше місто України.

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: