Resume from April 17, 2024 File

Ольга

Кадровик

Age:
40 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Рудківська Ольга Станіславівна
06.01.1984 р. н.
18000, м. Черкаси, вул. Нарбутівська, 156
с. Степанки, віл. Лесі Українки.20
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section),

РЕЗЮМЕ
Освіта:
Вища, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького:
спеціальність – українська мова та література (кваліфікація – філолог) 2006
спеціальність – педагогіка вищої школи (кваліфікація – викладач вищих навчальних закладів) 2010, постійно підвищувала кваліфікацію. Як державного службовця так і професійного спрямування

Досвід роботи:
01.2007 до 04.2007

04.2007 до 03.2008
провідний спеціаліст Управління пенсійного фонду України в Черкаському районі

провідний спеціаліст сектору кадрового забезпечення та організаційно - інформаційної роботи Управління пенсійного фонду України в Черкаському районі
03.2008 до 06.2008
головний спеціаліст відділу обліку надходження платежів Управління пенсійного фонду України в Черкаському районі
06.2008 до 09.2011
головний спеціаліст Інспекції державного технічного нагляду Черкаської облдержадміністрації
09.2011 до 02.2012
заступник начальника відділу організації державного технічного нагляду та кадрового забезпечення Інспекції державного технічного нагляду Черкаської облдержадміністрації
02.2012 до 12.2016
завідувач сектору кадрового забезпечення Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області
01.08.2017 до 17.10.2020
Інженер з підготовки кадрів Черкаська регіональна філія ДП «Центр державного земельного кадастру»

До посадових обов’язків за останнім місцем роботи входило:

- підготовка установчої документації необхідної для роботи;
- підбір персоналу, проведення співбесід;
- підготовка курсів по підвищенню кваліфікації посадових осіб;
- формування особових справ та ведення трудових книжок;
- проведення службових розслідувань;
- підготовка наказів по особовому складу (прийняття на роботу, звільнення, надання відпусток);
- аналіз та візування вихідної та вихідної кореспонденції;
- підготовка та здача звітності;
- організація корпоративів та свят.
Ціль: самореалізувати себе на ринку праці так, щоб мої здібності приносили користь, а результати праці - моральне та матеріальне задоволення.

Особисті якості: цілеспрямованість, активність, відповідальність, аналітичний склад розуму, бажання працювати на результат, уміння працювати в команді, легко вчуся, вмію впевнено вести переговори з клієнтами.

Технічні навики: Офісні додатки (MS Windows, (Word, Excel)). Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: