• File

Світлана

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мизюк Світлана Миколаївна

Дата народження: 21.02.1972р.

Адреса проживання: м.Вінниця, вул. О.Антонова

моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера

Освіта: вересень 1990 р. – лютий 1994 р., Одеський державний вечірній технікум легкої промисловості, спеціальність «Економіка та планування в галузях народного господарства», диплом техніка-економіста.

Додаткова освіта: вересень 2002 р. – березень 2003 р., Вінницьке вище професійне училище №4,
свідоцтво про здобуття професії обліковця; оператора комп'ютерного набору.

Досвід роботи: бухгалтер

вересень 2003 р. – серпень 2020 р. Торгівельна мережа «Продторг» /Приватне Підприємство «Магазин Продторг»/

січень 2021р. по травень 2025р. АТ "Укрпошта"

Функціональні обов’язки:
— облік ТМЦ та послуг /облік надходження, руху та реалізації/;
— облік реалізаціїї ТМЦ на умовах комісії;
— податковий облік /ПДВ, екологічний та ресурсні податки/;
— авансові звіти /облік витрат на відрядження/
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації ТМЦ та ОЗ ;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— виставлення рахунків клієнтам;
— розрахунок заробітної плати;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— ведення касових операцій;
— інкасація грошової виручки;
— реєстрація, перереєстрація, скасування РРО книги КОРО тощо;
— підготовка договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— ведення кадрової документації;
— складання та підготовка до підписання наказів по підприємству;
— ведення нормативної документації з питань пожежної безпеки та охорони праці;
— вхідна, вихідна кореспонденція,
— ведення обліку показників лічильників та надання рапортів за отримані комунальні послуги.
— налагодження документообігу з відокремленими підрозділами;

Професійні навички
— володію комп’ютером (ERP-Enterprise; АСФУ;1С: Бухгалтерія; M.E.Doc.; Microsoft Excel; Microsoft
Word; Power Point,)
— розуміюсь на системах та ставках оподаткування, реєстраційні та установчі документації , діловодстві;
— володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання ;
— уміння працювати в системі «Банк-Клієнт»;
— досвід формування платіжних доручень, проведенні банківських виписок ;
— досвід у використанні РРО;
— досвід підготовки договорів;
— уміння працювати в команді;
— грамотна письмова і усна мова;

знання мов: українська — рідна

Особисті якості: Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація: Сімейний стан: заміжня. Діти: так. Хобі: Дачне садівництво.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: