Сергій
Керівник відділу закупівель
- Age:
- 48 years
- City:
- Bila Tserkva
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8347210
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Сергій Володимирович Савчук
Рік народження 1976;
Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25
Тел.: [
Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;
Освіта:
Вища, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту),
кваліфікаційний рівень – спеціаліст,
напрям підготовки – менеджмент організацій, спеціальність – менеджер-економіст. , роки навчання – 2001-2005рр..;
Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
КЗ КОР "Київський обласний центр олімпійської підготовки" (спортивна підготовка та забезпечення всіх умов для тренування і проживання на базі комунального закладу) (2020 – 2021) посада – уповноважена особа з публічних закупівель
Функціональні обов’язки: матеріально-технічне забезпечення всіх потреб підрозділів закладу та безпосередньо спортсменів-олімпійців; укладання договорів для подальших закупівель матеріалів, продуктів та послуг (в т.ч. комунальних) у публічній площині повністю через систему PROZORRO.
● ПТ «Ломбард»» Кредит Юніон» (видача кредитів під заставу техніки та коштовностей) (2014 – 2020) посада – експерт-оцінювач
Функціональні обов’язки: видача фінансових позик під заставу техніки, укладення юридичних договорів, ведення програми 1С 8.3, контроль за зберіганням предметів застави, проведення переобліків та інвентаризацій.
● ДП ПАТ «Київхліб» «Сквирський хлібозавод» (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів) (2012р.) посада – начальник відділу продаж і логістики
Функціональні обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглим персоналом; підбір нових працівників. Вивчення ринку регіонального розгалуження торговельної мережі підприємства, проведення маркетологічних досліджень, складання аналітичних, звітних та планових таблиць Microsoft Excel, розробка цінової політики, створення сучасних прайсів-каталогів; підтримання плідної співпраці з існуючими та пошук нових клієнтів, укладання договорів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами; формування оперативної та підсумкової звітності й подання у вищі відділи організації.
● ПП «Алстек» (виробництво металопластикових конструкцій) (2009р.) посада – начальник відділу маркетингу та інновацій; функціональні обов’язки: проведення маркетингових досліджень, моніторингу ринків різних видів продукції, аналіз отриманої інформації, використання для покращення конкурентоспроможності та стійкості на діючому ринку виготовлюваної продукції, а також задля впровадження нових напрямків торговельної та виробничої діяльності. Здійснення рекламної кампанії в ЗМІ та Internet.
● Київський обласний музично-драматичний театр ім. П.К.Саксаганського
(2008 -2009рр..) посада – начальник відділу маркетингу і реклами; функціональні обов’язки: вивчення та аналіз території діяльності закладу з метою її розширення, контроль та аналіз ефективності роботи адміністраторів, постановка завдань, налагодження нових стосунків та підтримання здобутих щодо співпраці зі ЗМІ, дизайнерськими, поліграфічними, друкарськими, рекламними підприємствами з метою масової популяризації та підвищення репутації закладу.
● ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей) (2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріальнотехнічного забезпечення;
функціональні обов’язки: складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, контроль за залишками сировини на центрально-матеріальному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
функціональні обов’язки: проведення аналізу й оцінки контрагентівпостачальників, укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками, аналіз місячних потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання плану місячних потреб сировини.
● Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання; функціональні обов’язки: прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.
(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
функціональні обов’язки: укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.
● Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії: 7.7 та 8); впевнене володіння програмами Microsoft Word, Excel, Access, Internet Explorer.
Особисті якості: бажання розвиватися та самовдосконалюватися, відсутність шкідливих звичок. Готовність і прагнення нових знань, інновативність і здатність аналізувати нові знання, вміння і бажання брати відповідальність на себе, здатність працювати з великими обсягами інформації, широкий кругозір, вільне володіння російською та українською мовами, готовність працювати в інтенсивному графіку, ініціативність, стресостійкість поряд з цілеспрямованістю і працьовитістю маю при собі.
Similar candidates
ПМ, керівник, начальник, заступник директора, виконавчий директор
Bila Tserkva
Керівник відділу, менеджер, економіст, начальник відділ кадрів
Bila Tserkva
Керівник відділу
25000 UAH, Bila Tserkva
Керівник відділу продажу
Bila Tserkva
Керівник відділу по роботі з клієнтами
70000 UAH, Bila Tserkva, Kyiv
,
more 4 cities
Адвокат, начальник юридичного відділу
Bila Tserkva, Kyiv
,
more 5 cities