Resume from May 12, 2024 PRO

Яна

HR-аналітик

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City of residence:
Kremenchuk
Ready to work:
Kremenchuk, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 05.2023 to now (1 year)
ДП "Ліси України", Київ (Лісова промисловість, лісообробка)

•Аналіз бюджету у напрямку навчання персоналу;
•Обробка та аналіз даних, формування HR-аналітики по проєктам;
•Формування презентацій (звітні, навчальні, по проєктам);
•Автоматизація звітності по персоналу;
•Адміністрування проєкту кадрового резерву (~1 300 резервістів для чисельності 31 000 чол.);
•Проведення інтерв’ю за компетенціями;
•Організація та проведення тестування співробітників підприємства;
•Розробка положень та регламентуючих документів;
•Адміністрування навчальної платформи на базі платформи LMS Collaborator;
•Адміністрування процесів документообігу з навчання персоналу.

Заступник директора з управління персоналом

from 06.2022 to 05.2023 (11 months)
ТОВ "Гранд-Молпродукт", Полтава (Харчова промисловість)

•Розвиток системи звітності, HR-аналітики (аналіз з/п від об’ємів виробництва, плинність кадрів, тощо);
•Адміністрування процесу постановки цілей KPI для співробітників підприємства (щомісяця);
•Формування бюджету на навчання та підбір персоналу;
•Організація роботи з навчання персоналу, створення «Бази знань»;
•Оптимізація внутрішніх HR-процесів;
•Розробка регламентуючих документів;
•Підтримка лояльності та залученості персоналу;
•Підбір та адаптація персоналу: розробка програм адаптації, відстеження виконання.

Провідний менеджер з персоналу

from 12.2019 to 05.2022 (2 years 5 months)
ДП "Ілліч-Агро Донбас" (Harveast Holding), Маріуполь (Сільське господарство, агробізнес)

•Адміністрування процесу постановки річних цілей KPI для співробітників підприємства;
•Автоматизація звітності, розробка інструкцій, формування презентацій (звітні, навчальні, по проєктами);
•Адміністрування проєктів по розвитку персоналу;
•Формування щомісячного бюджету на навчання та розвиток персоналу;
•Адміністрування навчальної платформи LMS Collaborator;
•Адаптація персоналу: розробка програм адаптації, контроль виконання;
•Рекрутинг, ведення бази кандидатів в E-Staff, формування звітності;
•Навчання персоналу: виявлення потреби, планування навчальних заходів, вибір методів навчання;
•Адміністрування процесів документообігу процесу навчання персоналу;
•Організація та проведення тестування співробітників підприємства;
•Виконання обов'язків керівника відділу.

Головний спеціаліст відділу управління проектами та операційних покращень

from 07.2016 to 12.2019 (3 years 5 months)
Маріупольська міська рада, Маріуполь (Державні організації)

•Участь у розробці та проведенні аудиту техніко-економічних обґрунтувань проектів, їх пріоритетності з точки зору ефективності;
•Участь у проектах трансформації комунальних підприємств міста;
•Аналіз розрахунків необхідних ресурсів, кошторису та бюджету проектів;
•Участь в оцінці плану та обліку ризиків проектів;
•Складання графіків виконаних робіт, контроль якості та строків виконання;
•Участь у аналізі організації зв'язків та відносин між елементами проекту;
•Координування надання необхідної інформації в обумовлений термін усім учасникам проекту;
•Підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів проектів, у тому числі презентації проектів та графіків їх реалізації;
•Виконання обов'язків керівника відділу.

Спеціаліст відділу оцінки та кар'єрного планування

from 03.2015 to 06.2016 (1 year 3 months)
Метінвест - ПАТ ММК ім.Ілліча, Маріуполь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація та проведення щорічної оцінки персоналу (~17500чол.);
•Організація та проведення assessment-центрів;
•Організація та проведення програм з розвитку;
•Формування кар'єрних маршрутів;
•Формування кадрового резерву підприємства;
•Організація та проведення навчання за новими програмами;
•Адміністрування проєктів ("Молодий лідер Метінвесту", "Школа-ВНЗ-Комбінат") ;
•Виконання обов'язків керівника відділу.

Інженер з підготовки кадрів

from 01.2012 to 03.2015 (3 years 2 months)
Метінвест - ПАТ ММК ім.Ілліча, Маріуполь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Підвищення кваліфікації спеціалістів та робочих кадрів підприємства;
•Проведення навчання комп'ютерним програмам пакету Microsoft Office: Excel, Word, Power Point, Outlook;
•Формування звітності за підсумками навчання;
•Внесення інформації до корпоративної бази з пройденого навчання працівниками підприємства.

Education

Приазовський Державний Техничний Університет

Автоматизоване управління технологічними процесами, Маріуполь
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Спеціаліст

Additional education and certificates

Power BI для бізнес-користувачів

2024, 3 міс.

Power BI сервіс та моделювання

2024, 6 міс. (в процесі закінчення курсу)

Excel Advanced: просунуті інструменти

2023, 6 міс.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook 1С:Предприятие MS Visio MS Power BI Комунікабельність Аналіз великих масивів Консолідація даних Уважність до деталей Проведення презентацій Keynote Аналітичне мислення Складання аналітичних звітів Створення презентацій Power Query Power Pivot

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Ключова інформація
1. Досвід роботи у сфері HR:
•Адміністрування процесу постановки / закриття КРІ (місяць/квартал/рік) для співробітників підприємства;
•Ведення HR-аналітики (аналіз з/п та в залежності від об’ємів виробництва, плинність кадрів, тощо);
•Автоматизація звітності (створення у Excel автоматичної бази працівників, що пройшли навчання для подальшого відслідковування та планування; автоматизація звітів по проєктам);
•Організація та проведення щорічної оцінки персоналу (~17 500чол.);
•Формування кадрового резерву підприємства (~1 300 резервістів для чисельності 31 000 чол.);
•Супровід проєктів та програм розвитку персоналу;
•Розробка регламентуючих документів;
•Організація та проведення навчання персоналу, assessment центрів;
•Підбір та адаптація персоналу.
2. Аналітичні можливості:
•Робота з великими масивами інформації (MS Excel, PowerQuery, PowerPivot);
•Консолідація даних та подальше формування аналітичних звітів / діаграм / зведених таблиць;
•Формування та візуалізація аналітичної звітності (MS Excel, MS PowerBI) та розробка звітних презентацій (MS PowerPoint);
•Уважність до деталей, бачу взаємозв'язок між даними;
•Автоматизація звітності в MS Excel.
3. Інші навички:
•Професійний користувач MS Office: Excel, PowerPoint, Visio, Teams, Word, Outlook;
•Наявність сертифікату по курсу "MS Excel Advanced: поглиблені інструменти";
•Наявність сертифікату по курсу "MS PowerBI для бізнес користувачів";
•В процесі завершення курсу "MS PowerBI: сервіс та моделювання даних";
•Високий рівень розробки та формування презентацій "з нуля" у MS PowerPoint та Keynote (звітні, навчальні, по проєктам), дизайнерські навички;
•Навички проведення презентацій та публічних виступів;
•Досвід ведення проєктів щодо підвищення операційної ефективності;
•Навички роботи 1С Підприємство 8.3;
•Навички безпосереднього навчання персоналу.

Приклади дашбордів:
https://drive.google.com/file/d/1Oo4WWYgs9WD8yrXMGS85zpfQ84WpfE2h/view?usp=sharing

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: