• File

Виктор

Юрист-хозяйственник

City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Удовицький Віктор Валерійович
Дата і місце народження: 06 липня 1983 року,
м. Олександрія, Кіровоградська область, Україна
Вік: 39 років
Сімейний стан: одружений
Маю двох дітей, син та донька
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)




Освіта:

1999 – 2005 рр. Дніпропетровська юридична академія МВС, юридичний факультет, спеціальність – правознавство. Диплом спеціаліста. Кваліфікація – юрист.

Додаткове навчання:
Відвідування профільних семінарів з питань правознавства, тренінги з командоутворення, корпоративна література (книги на різну тематику).

Досвід роботи:

2007 – 2008 рр. Товариство з обмеженою відповідальністю «Олімп» м. Київ.

Посада: юрисконсульт.

Під час роботи здійснював:
- супровід господарської діяльності підприємства;
- договірну роботу (підготовка та розгляд договорів оренди, суборенди, виконання робіт, надання послуг, поставки, маркетингу, мерчандайзингу тощо);
- представництво підприємства в судах різних інстанцій по господарським та цивільним справам;
- взаємодія з органами місцевого самоврядування з питань оформлення права власності;
- підготовку протоколів загальних зборів товариств, зміна власників товариств, реєстрація змін у державного реєстратора;
- реєстрацію прав власності на нерухоме майно, отримання витягів з державних реєстрів прав власності на нерухому майно, супровід проведення інвентаризації нерухомого майна;
- представництво інтересів в державних органах (Антимонопольний комітет, правоохоронні органи тощо).

2008 – 2022 FOZZY GROUP (ТОВ «Фоззі-Ост», ТОВ «Фоззі-Фуд», ТОВ «Сільпо-Фуд») – бізнес «Сільпо» (мережа магазинів «Сільпо») м. Дніпро.

Посада: юрисконсульт.

Під час роботи здійснював:
- договірну роботу (підготовка та розгляд договорів оренди, суборенди, постачання комунальних послуг, технічного обслуговування обладнання, виконання робіт, надання послуг, поставки, маркетингу, мерчандайзингу тощо);
- консультування керівництва компанії з трудових спорів, перевірок контролюючих органів, взаємодії з правоохоронними органами, питань благоустрою, захисту прав споживачів, безпеки та гігієни харчових продуктів, організації роботи підприємств торгівлі, благоустрою населених пунктів тощо;
- підписання та нотаріальне оформлення договорів оренди об’єктів нерухомого майна, їх державна реєстрація;
- взаємодія з органами місцевого самоврядування з питань оформлення права власності, узаконення об’єктів нерухомості після їх перебудови та подальше отримання права власності;
- реєстрацію прав власності на нерухоме майно, отримання витягів з державних реєстрів прав власності на нерухому майно, супровід проведення інвентаризації нерухомого майна.
- представництво інтересів компанії в БТІ;
- представництво інтересів компанії в судах різних інстанцій (в т.ч. у кримінальних справах);
- участь в проведенні слідчих дій слідчим поліції за участі представників СБУ, оскарження дій слідчого в суді, скасування арешту майна та повернення арештованого майна компанії;
- претензійно-позовна робота (стягнення заборгованості з контрагентів в судах, підготовка претензій та позовів);
- представництво в виконавчій службі під час примусового виконання рішень судів (реалізація арештованого майна боржника, звернення до правоохоронних органів у разі невиконання боржником рішення суду);
- супровід проведення планових та позапланових заходів державного нагляду та контролю державними органами (перевірки) з питань безпечності та якості харчових продуктів, благоустрою, дотримання податкового законодавства (підготовка аналітичних матеріалів до актів перевірок, підготовка заперечень до актів перевірки, оскарження актів перевірки в т.ч. в судах);
- проведення вебінарів та презентацій для працівників з актуальних питань діяльності компанії;
- багато іншої цікавої роботи.

Знання мов:

Українська – вільно.
Російська – свободно.
English – середній рівень.
Документообіг здійснюю українською мовою (за бажанням клієнта документообіг може здійснюватися російською мовою).

Навички:

Користувач ПК: MS Office (Word, Exсel, Outlook), Інтернет, Корпоративні системи (Aelita, Liga).
Високий рівень корпоративної етики під час спілкування електронною поштою.

Додаткове навчання:

2015 рік
Тренінг «Командна робота»
2016 рік
Тренінг «Навички ефективного спілкування»
2017 рік
Тренінг «тайм-менеджмент і управління комунікаціями»
2018 рік
Практикум «Податкові ризики при укладенні договорів»
2019 рік
Практикум «Перевірки Держпраці і податковий контроль 2019»
Тренінг «НАССР: Міжнародні стандарти харчової безпеки в закладах ресторанного господарства» та інші.

Особисті якості:

Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, відкритість до нового, самостійність, дисциплінованість, готовність до відряджень, чуйність, організованість, здатність до визначення пріоритетів, пунктуальність, емпатія.

Маю водійське посвідчення категорія «В».
Є власний автомобіль.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: