Resume from March 14, 2024 File

Наталия

Администратор, менеджер C&B (HR, кадровая служба)

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Скуратовська Наталія
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Місто: Київ.
Стать: жіноча.

Очікуваний рівень місячного прибутку: від 15 000 грн. Net

Досвід роботи: понад 5 років

Ключова інформація:
• Навички адміністративної діяльності;
• Cупровід договорів;
• Документальний супровід прийому/звільнення працівників (помічник кадровика);
• Розгляд скарг та звернень персоналу, вирішувати додаткові питання в телефонному режимі з керівниками відповідних структурних підрозділів.
• Вміння організовувати та контролювати безперебійну роботу підрозділу.
• Навички роботи з великими масивами інформації;
• Формування таблиць із великим обсягом інформації;
• Упевнений користувач ПК, MS Office, MS Excel - зведені таблиці, формули - ВПР, ГПР, СУМЕСЛМН і т.д.



ЦО / Банківський сектор / Bank
03.2021- 04.2022
HR_менеджер / менеджер_C&B:
• Консолідація інформації з персоналу від регіональних дирекцій;
• Підготовка звітності щодо звільнених працівників;
• Складання, консолідація та подання звітності з питань, що належать до компетенції відділу;
• Супровід договорів (не нематеріальна мотивація працівників);
• Адміністративний супровід не матеріальної мотивації працівників (спорт клуби, мед страхування)
• Супровід та компенсація витрат на ПММ, оренду житла, корпоративний мобільний зв’язок;
• Контроль та нарахування компенсацій за додатковими мотиваційними програмами»;
• Контроль та розрахунок годин відпрацьованих понад норми;
• Контроль та розрахунок довгострокових фіксованих виплат;
• Підготовка звітів, аналіз ефективності персоналу та оптимізація витрат на персонал;
• Упорядкування, погодження змін штатного розкладу в частині посадових окладів, надбавок та премій;
• Супровід «Вілок» окладів за масовими позиціями;
• Супровід системи Грейдов.
• Допомога у підготовці інформації з аналізу ринку EY Україна.
• Забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу.
• Контроль виконання замовлених робіт експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних, клінінгових та інших робіт;
• Планування маршруту та контроль витрат транспортного засобу, закріпленого за відділом;
• Опитування співробітників, що звільняються

ЦО / Торгівля роздрібна / Retail
02.2013-03.2021
HR_менеджер / менеджер_C&B:
• Складання, консолідація та подання звітності з питань, що належать до компетенції відділу;
• Підтримка керівників та співробітників регіональної мережі з питань управління персоналом (з питань перекладів, звільнення, навчання та адаптації персоналу);
• Консолідація інформації з персоналу від регіональних дирекцій;
• Прийняття рішення щодо погодження внутрішніх документів на ведення, переміщення та зміну окладів.
• Аналіз ефективності персоналу та оптимізація витрат на персонал;
• Планування та контроль Фонду оплати праці;
• Складання, погодження змін штатного розкладу щодо посадових окладів, надбавок та премій;
• Контроль за нарахування заробітних плат працівників, у тому числі бонусної частини та всіх додаткових компенсацій;
• Підготовка звітності щодо звільнених працівників;
• Супровід не матеріальної мотивації;
• Супровід договорів (не нематеріальна мотивація працівників);
• Супровід та компенсація витрат на ПММ, оренду житла, корпоративний мобільний зв’язок;
• Контроль та нарахування компенсацій за додатковими мотиваційними програмами»;
• Контроль та розрахунок годин відпрацьованих понад норми;
• Контроль та розрахунок довгострокових фіксованих виплат;
• Супровід «Вілок» окладів за масовими позиціями;
• Підготовці інформації з аналізу ринку EY Україна по масовим позиціям;

02.2009-02.2013
FD_Фінансовий менеджер (фінансовий контролер):
• Контроль за використанням як власних, так і цільових коштів філіями організації, розробка відповідного регламенту та необхідних процедур контролю;
• Розробка форм управлінської звітності для збору та аналізу даних за поточними витратами філій з подальшим поданням керівництву організації;
• Здійснення контролю за цільовим використанням коштів, аналіз відхилень план/факт;
• Контроль за виконанням бюджету, складання звітів;
• Підготовка та аналіз управлінської та фінансової звітності у розрізі філій організації.

12.2006-03.2008
HR_Офіс-менеджер_адміністратор:
• Адміністрування роботи всього офісу;
• Забезпечення документообігу департаменту: вхідної та вихідної кореспонденції, реєстрація, облік, зберігання, архівування документів;
• Організація, розрахунок та облік відряджень співробітників компанії, формування щомісячної звітності з витрат на відрядження;
• Забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу. Організація їх прийому, облік, зберігання та видачі;
• Супровід та компенсація витрат на ПММ, оренду житла, корпоративний мобільний зв’язок;
• Контроль виконання замовлених робіт експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних, клінінгових та інших робіт;
• Робота з первинною бухгалтерською документацією;
• Право розпоряджатися коштами, виділеними для забезпечення офісу необхідними товарно-матеріальними цінностями;
• Здійснення контролю за цільовим використанням грошових коштів;
• Ведення табеля робочого часу Excel;
• Ведення звітності з відпусток, відгулів та понаднормового годинника;
• Планування маршруту та контроль витрат транспортного засобу, закріпленого за відділом;
• Організація ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, забезпечення, створення для них комфортних умов, консультація з адміністративних питань, надання інформаційної та інших матеріалів (візитки, прайси, буклети, ін.).

02.2006-12.2006
Retail _ Менеджер з продажу:
• Виявлення потреби клієнтів у продукції, що реалізується компанією;
• Погодження замовлення з клієнтом відповідно до його потреб та наявності асортименту;
• Ведення звітності з продажу та відвантаження клієнтам компанії;
• Ведення клієнтської бази;
• Контроль за відвантаженням продукції клієнтам;
• Контроль оплати товарів, покупцями;
• Ведення первинної бухгалтерської документації.

Особисті якості:

• Дипломатичність;
• Стресостійкість;
• Аналітичний склад розуму;
• Стратегічне мислення.
• Уважність;
• Прагнення підвищувати свою кваліфікацію;
• Вміння швидко адаптуватися до нового колективу;
• Відповідальність;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: