Resume from April 10, 2023 PRO

Інна

Спеціаліст з кадрів

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
49 years
City:
Horishni Plavni

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 02.2023 to now (1 year 4 months)
ТДВ Кременчуцька птахофабрика, с. Потоки Кременчуцький р-н (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення кадрового обліку, складання звітності, документації з обліку особового складу, з кадрових питань; табельний облік; облік надання відпусток працівникам, складання і контроль за дотриманням графіків відпусток; робота з листками непрацездатності; оформлення прийому на роботу, переведення, переміщення, звільнення працівників; ведення, облік, зберігання особистих справ працівників, трудових книжок; підбір, найм персоналу; військовий облік

Менеджер з адміністративної діяльності

from 01.2017 to 09.2022 (5 years 8 months)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУРЕНЕТ», Лисичанськ (Телекомунікації, зв'язок)

- укладення / ведення договорів, робота з партнерами, складання звітів, первинної документації, підготовка аналітичних, довідкових матеріалів;
- ведення кадрового обліку, складання звітності, документації з обліку особового складу, з кадрових питань; табельний облік; облік надання відпусток працівникам, складання і контроль за дотриманням графіків відпусток; робота з листками непрацездатності; оформлення прийому на роботу, переведення, переміщення, звільнення працівників; ведення, облік, зберігання особистих справ працівників, трудових книжок; військовий облік;
- розробка / актуалізація посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, локальних нормативних документів;
- ведення діловодства, контроль документообігу, стану організаційно-розпорядчої діяльності;
- виконання особистих доручень керівника

Інженер відділу головного механіка / інженер відділу планування та контролю

from 03.2009 to 12.2016 (7 years 9 months)
ПрАТ «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія», Лисичанськ (Переробка нафти та газу)

- Складання планів ремонтів обладнання, формування / обробка зведених планів ремонтів виробничих підрозділів, цехів підприємства;
- складання планів доходів та витрат, фінансових планів, бізнес-планів, контроль витрат на ремонти, підготовка звітів, аналітичних, довідкових матеріалів;
- договірна робота – укладення, ведення, контроль виконання договорів, взаємодія зі сторонніми та підрядними організаціями;
- облік виконаних робіт / наданих послуг, контроль витрачання коштів;
- взаємодія зі структурними підрозділами підприємства;
- робота з документацією: прийом, контроль, обробка, реєстрація первинної документації в SAP ERP; складання / оформлення первинної документації;
- розробка локальних нормативних документів.

Секретар директора департаменту ремонтів

from 01.2006 to 03.2009 (3 years 2 months)
ПрАТ «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія», Лисичанськ (Переробка нафти та газу)

- Діловодство, робота з вхідним / вихідним, внутрішнім документообігом, контроль, облік, збереження документів;
- організація, підготовка ділових зустрічей, нарад; ведення протоколів нарад;
- організація поїздок, відряджень (бронювання готелів, організація транспортних перевезень);
- оформлення документів для отримання віз;
- прийом гостей, відвідувачів, вирішення організаційних питань, пов’язаних з візитами ділових партнерів;
- виконання роботи з фінансових, адміністративно-господарських питань;
- взаємодія зі структурними підрозділами підприємства, сторонніми організаціями;
- виконання особистих доручень керівника.

Помічник генерального директора

from 12.2003 to 12.2005 (2 years)
ПрАТ «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія», Лисичанськ (Переробка нафти та газу)

- Діловодство, робота з вхідним / вихідним, внутрішнім документообігом, контроль, облік, збереження документів;
- організація, підготовка ділових зустрічей, нарад; ведення протоколів нарад;
- організація поїздок, відряджень, бронювання готелів, організація трансферу;
- прийом гостей, відвідувачів, вирішення організаційних питань, пов’язаних з візитами ділових партнерів;
- виконання роботи з фінансових, адміністративних, господарських питань діяльності підприємства;
- взаємодія зі структурними підрозділами підприємства, сторонніми організаціями;
- виконання особистих доручень керівника.

Education

Державний вищий навчальний заклад «Лисичанський нафтохімічний технікум»

Обслуговування та ремонт обладнання підприємств хімічної і нафтохімічної промисловості, технік з експлуатації та ремонту обладнання, Лисичанськ
Unfinished higher, from 2009 to 2012 (3 years)

Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Економіка підприємства, Дніпро
Higher, from 1993 to 1999 (6 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint САПР ERP SAP ERP

Additional information

Додаткова інформація:
- маю багаторічний досвід роботи з великим обсягом інформації в багатозначному режимі;
- аналітичні здібності;
- грамотна письмова та усна мова (українська та російська);
- швидко навчаюся;
- маю посвідчення водія категорії В, стаж водіння 8 років.

Особисті якості:
Відповідальна, ініціативна, стресостійка, уважна, комунікативна, позитивна, порядна, маю лідерські якості та позитивний життєвий настрій.
Прагну вивчати нові тенденції сучасності.
Шкідливих звичок немає.
Веду здоровий спосіб життя та харчування, тому не буваю на лікарняних)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: