Resume from April 23, 2024 File

Сергій

Економіст, спеціаліст з договірної роботи

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Прізвище, ім’я, по батькові: Дрешер Сергій Олександрович

Дата та місце народження: 27.10.1983, м. Дніпро

Місце проживання: м. Київ

Освіта: Повна вища, Український державний хіміко-технологічний університет, спеціальність «Економіка підприємства», спеціаліст; Дніпропетровський технікум зварювання та електроніки ім. Е.О. Патона, спеціальність «Банківська справа», молодший спеціаліст.

Сімейний стан: Не одружений

Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:

10.2003 - 03.2004: Стажування у Дніпропетровській обласній дирекції АППБ «Аваль» в операційному відділі (сектор обслуговування VIP-клієнтів) та у відділі міжнародних розрахунків.
09.2004 – 02.2006: РА «Клан», кур’єр.
07.2006 – 02.2007: Філія – Правобережне відділення №6719 ВАТ «Ощадбанк», провідний спеціаліст відділу кредитування.
Організація та ведення кредитних операцій банку: первинна оцінка можливості кредитування потенційних клієнтів, оцінка первинного та поточного фінансового стану і платоспроможності клієнтів, формування кредитної справи і взаємодія зі службами банку, винесення та захист кредитної справи на кредитному комітеті, членство у кредитному комітеті та прийняття рішення з питань кредитування.
02.2007 – 06.2007: Обласна Дніпропетровська Філія банку «Фінанси та Кредит», ТОВ, економіст відділу кредитного адміністрування.
Організація та ведення кредитних та депозитних операцій банку: формування кредитної справи і взаємодія зі службами банку, членство у кредитному комітеті та прийняття рішення з питань кредитування, бухгалтерський облік та супровід кредитних операцій, бухгалтерський облік та супровід депозитних операцій банку.
07.2007 – 12.2007: Дніпропетровська філія ТОВ «Укрпромбанк», провідний економіст управління розвитку роздрібного бізнесу.
Організація розвитку всього спектра послуг роздрібного бізнесу банку, контроль та підтримка діяльності регіональної мережі (інформаційно-консультативна підтримка відділень), забезпечення формувань пасивів банку, впровадження нових банківських продуктів, навчання персоналу, контроль за виконанням планових показників.
12.2009 – 05.2010: Головне управління праці і соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, головний спеціаліст відділу бюджетного планування.
Складання і виконання обласного бюджету, контроль за виконанням регіональних бюджетних програм, звітність щодо використання коштів державного та обласного бюджетів координація складання і перевірка кошторисів підпорядкованих установ.
10.2010 – 03.2015: ТОВ РА «Kraft», менеджер по роботі з клієнтами.
Ведення договірної роботи з клієнтами, контроль виконання договорів, укладання та ведення договорів з господарської діяльності агенції, проведення консультацій клієнтів.
04.2016 – 11.2021: КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради», провідний економіст Планово-економічного відділу.
Планування бюджету установи (розрахунок заробітної плати, енергоносіїв та ін.), складання штатного розпису, складання звітів про результати діяльності установи, здійснення контролю відповідності фактичного витрачання коштів плановим, аналіз кредиторської та дебіторської заборгованостей установи, фінансовий аналіз, ведення договірної роботи (укладання та контроль виконання договорів, ведення реєстру договорів, складання договорів різного характеру, вирішення спірних ситуацій), планування закупівель у системі електронних закупівель Prozorro, підготовка та перевірка пакетів документів для проведення процедур закупівлі,проведення аналізу ринку, здійснення вибору процедури закупівлі, підготовка відповідей на скарги, робота в системі Прозорро. Продажі по оренді комунального майна.
01.2022 – 02.2022: Міністерство соціальної політики України, головний спеціаліст відділу видатків та фінансування бюджетних установ Департаменту фінансового забезпечення.
Забезпечення виконання бюджетних програм Державного бюджету України. Формування планових фінансових документів, необхідних для використання бюджетних коштів та супроводження відповідних бюджетних програм по всьому циклу бюджетного процесу (формування бюджетних пропозицій, бюджетних запитів, лімітних довідок, кошторисів, планів асигнувань та змін до них, паспортів бюджетних програм та інших документів, що використовуються у бюджетному процесі). Співпраця з закладами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Мінсоцполітики, у процесі формування, затвердження та виконання державного бюджету на відповідний рік та подання на затвердження керівництву Мінсоцполітики їх штатних розписів. Участь у плануванні видатків та здійсненні поточного фінансування закладів, установ та організацій. Щорічне узагальнення інформації щодо виконання паспортів відповідних бюджетних програм, та надання її Мінфіну. Контроль, аналіз та оцінка виконання закладами, установами та організаціями бюджетних програм.
08.2022 – 10.2022: КНП Київської обласної ради «Київська обласна лікарня», провідний економіст апарату управління.
Планування бюджету установи (розрахунок заробітної плати, енергоносіїв та ін.), складання штатного розпису, складання звітів про результати діяльності установи, здійснення контролю відповідності фактичного витрачання коштів плановим, аналіз кредиторської та дебіторської заборгованостей установи, фінансовий аналіз, розробка фінансового плану та внесення змін до нього, ведення договірної роботи (укладання та контроль виконання договорів, ведення реєстру договорів, складання договорів різного характеру, вирішення спірних ситуацій), планування закупівель у системі електронних закупівель Prozorro, підготовка та перевірка пакетів документів для проведення процедур закупівлі, проведення аналізу ринку, здійснення вибору процедури закупівлі, підготовка відповідей на скарги.
05.2023 – 10.2023: ТОВ «ПБГ Ковальська», департамент із закупівель, менеджер з розробки та впровадження методології.
Розробка політик, положень, регламентів, технологічних карт опису бізнес-процесів та інших внутрішніх нормативних документів; розробка інструкцій по роботі облікових систем з питань, що входять до компетенції функціонального напрямку; надання методологічної підтримки працівникам інших функціональних напрямків з питань, що входять до компетенції підрозділу; уніфікація та оптимізація процесів (їх опис та впровадження); розробка шаблонів регламентів, інструкцій; ініціація проектів з метою уніфікації та оптимізації процесів функціонального напрямку на основі скарг/заявок та аудиту процесів; ведення документації по проектах, в т. ч. опис цілей, термінів та результатів проекту; планування роботи/завдань в межах проекту, в т. ч. управління командою проекту для досягнення результатів; проведення ідентифікації ризиків/вузьких місць процесів; формування пропозицій щодо поліпшення/удосконалення/автоматизації.

Володіння ПК: Досвідчений і впевнений користувач ОС Windows, пакету Microsoft Office, Visio, IT-Enterprise.

Володіння мовами: Українська – C1, російська – C2, англійська – B1.

Особисті якості:
Ініціативність, відповідальність та старанність, комунікабельність, здатність до навчання, вміння працювати з інформацією, законодавчими базами та програмним забезпеченням, раціональне планування та використання робочого часу, управління процесами, стратегічний, раціональний та комплексний підхід до виконання завдань, самостійність та самоорганізація, стресостійкість.
Володіння державною мовою на високому рівні, опрацювання та оформлення ділової документації, службового листування, проектів розпорядчих документів.
Досвід успішних та ефективних ділових переговорів (практичні навички забезпечення успішних переговорів на вигідних умовах), якісного складання договорів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: