Resume from May 24, 2022 File

Наталія

Управляючий, старший продавец

Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ЛИТВИНОВА Наталія Григорівна

Дата народження: 25.07.1975 р. (45 рокiв)
Місто проживання: Київ

Контактна інформація:
Моб. тел.:[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: отримати вакансію на повну занятість.
З/п: від 15 000 грн.

Досвід роботи:
07.2020 – 11.2020 – ЦВК – вiддiл аналитичної обробки інформацiї,
залучена за договором (на період виборів).
09.2019 – 05.2020 – Центр системних рiшень Iрини Iщенко, адміністратор.
06.2019 – 08.2019 – ЦВК – вiддiл аналитичної обробки інформацiї,
залучена за договором (на період виборів).
10.2018 –06.2019 – Магазин "Urbansport", продавець-консультант.
03.2018 – 09.2018 – 1КГ "Центр Інформаційних Технологій",
помiчник менеджера з продажу програм MEDok.
01.2018 – 02.2018 – Компанія "Цифрал сервіс", оператор.
04.2017 – 12.2017 – Київська міська прокуратура (їдальня), кухар холодного цеху.
01.2017 – 04.2017 – Фабрика з виготовлення каталогів тканин у Польщі, працівник.
10.2015 – 12.2016 – "Exclusive" бутік брендового одягу зі шкіри та хутра, продавець-консультант.
04.2014 – 10.2015 – Магазин "Зіркова пара" мережі магазинів взуття:
продавець-консультант, завідувач магазину.
09.2003 – 02.2014 – "Juliya House" (Fabiani) – магазин брендового одягу зі шкіри та хутра:
продавець-консультант, старший продавець, завідувач магазину.
1994 – 2003 – приватний підприємець.

Загальний досвід:
Досвід управління персоналом: вміння формування команди, керувати невеликою групою підлеглих, навчання персоналу.
Створення графіку роботи персоналу, ведення табелю обліку робочого часу;
Прийом і обробка вхідної / вихідної кореспонденції, телефонних дзвінків.
Діловодство, оформлення договорів, заявок, накладних.
Робота з касовою документацією та терміналом, інкасація грошових коштів.
Створення бізнес-плану. Аналіз продажу за групою товарів, ціноутворення, підготовка товару до розпродажу, товарна лінійка, інвентаризація.
Консультація відвідувачів з питань наявних послуг. Закупівля канцелярських товарів, а також витратних матеріалів, необхідних для забезпечення безперебійної роботи офісу.

Освіта:
2006 – 2010 – Київський національний торговельно-економічний університет.
Спеціальність: економіка та підприємство.
1990 – 1993 – Спеціалізоване професійне технічне училище.

Навички та вміння:
ПК на рівні впевненого користувача. (MS Office, 1С, MEDok, CRM, booking.)
Ведення сайтiв: инстаграмм, фейсбук, вайбер, телеграмм. Бронювання білетів.
Вільне володіння українською та російською мовами.

Особисті якості:
швидкість навчання;
відповідальність;
грамотність;
стресостійкість;
неконфліктність;
здатність працювати на єдиний результат компанії;
креативність;
ініціативність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: