Resume from October 21, 2016

Ірина

Керівник, заступник, адміністратор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
46 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник Департаменту обслуговування ігроленду

from 08.2015 to 02.2016 (6 months)
ТзОВ «Порт Сіті», Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

• складання бюджету функціонування закладу, відповідальність за виконання планових показників бюджетних статтей;
• розробка та погодження штатного розпису,підбір персоналу,формування особистого складу працівників, сприяння створенню в колективі позитивного робочого клімату та внутрішньої дисципліни;
• розробка цінової політики (ціни на послуги) та забезпечення їх впровадження;
• погодження та внесення пропозицій щодо проведення маркетингової діяльності з метою ефективного функціонування закладу та збільшення потоку відвідувачів;
• ініціювання проведення акцій, бонусних програм, систем лояльності, промоактивностей, повязаних з просуванням ігроленду;
• проведення перемовин з постачальниками та підтримка якісних партнерських відносин з усіма контрагентами;
• організація всіх необхідних заходів для забезпечення санітарно-гігієнічних норм в усіх зонах закладу;

Менеджер з оптової торгівлі

from 04.2011 to 03.2015 (3 years 11 months)
Гуртівня білизни «Ірена», Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• активний пошук клієнтів;
• ведення клієнтської бази;
• контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
• робота з проблемними клієнтами;
• формування замовлень товару;
• оприходування товару та ціноутворення;
• контроль та проведення інвентаризацій та переоцінок;
• виконання планів продаж та поставлених завдань.

Керуюча мережею магазинів

from 03.2010 to 04.2011 (1 year 1 month)
ТзОВ «Дрім», Луцьк (торгівля)

• відкриття магазину з «нуля»;
• повна організація життєдіяльності магазину;
• планування та аналіз продажу;
• підбір та навчання персоналу;
• розробка програм мотивації персоналу;
• забезпечення рекламної підтримки магазинів;
• моніторинг ринку, аналіз діяльності магазину;
• контроль та проведення інвентаризацій та переоцінок;
• ведення звітності;
• робота з контролюючими органами.

Помічник менеджера в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі за сумісництвом

from 12.2007 to 11.2008 (11 months)
ТзОВ «Наш Край-ЛЦ», Луцьк (торгівля)

• збір інформації, необхідної для формування рахунків на маркетингові послуги;
• оформлення та виписка рахунків на маркетингові послуги;
• контроль процесу оплати рахунків на маркетингові послуги;
• отримання і аналіз даних з продажу;
• моніторинг цін;
• аналіз товарних запасів та управління ними;
• ведення ділової переписки та переговорів з постачальниками на первинному рівні;
• впорядкування комерційної документації по напрямку;
• формування планограм на торгові заклади мережі та контроль їх дотримання;
• контроль дотримання технологій продажу та стандартів мерчандайзингу по напрямку.

Перекладач

from 10.2006 to 03.2009 (2 years 5 months)
ПФ «Волиньтранссервіс», Луцьк (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• проведення та супровід переговорів (німецька, англійська мови);
• робота з документацією (договори, накази, розпорядження, клопотання, подання тощо)

Менеджер зі збуту

from 09.2005 to 10.2006 (1 year 1 month)
Меблевий салон-магазин «Ірен», Луцьк (продаж меблів)

• налагодження контактів щодо оптової реалізації меблів, фурнітури, сировини та супутніх товарів;
• аналіз ринку збуту;
• контроль та дотримання термінів виконання замовлень;
• налагодження та контроль комунікацій з постачальниками, замовниками;
• формування асортименту;
• контроль документообігу;
• координація роботи та результативності працівників;
• формування рекомендацій щодо преміювання та мотивація працівників.

Офіс-менеджер, оператор комп"ютерного набору

from 03.2000 to 07.2005 (5 years 4 months)
Інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів та вдосконалення вчителів, Луцьк (Освіта, наука)

• контроль документообігу;
• збір, обробка, аналіз та оптимізація вхідних і вихідних даних;
• складання, ведення та контроль звітності;
• налагодження комунікацій.

Education

Волинський державний університет імені Лесі Українки

Факультет: Романо-германська філологія Спеціальність: «Німецька мова та література», Луцьк
Higher, from 1997 to 2002 (4 years 8 months)

Кваліфікація: „Філолог, викладач німецької мови та літератури та англійської мови»

Луцький кооперативний технікум

Луцьк
Secondary, from 1995 to 1997 (1 year 8 months)

Спеціальність: «Товарознавство і комерційна діяльність»
Кваліфікація: «Товарознавець-комерсант, організатор товргівлі»

Additional education and certificates

Тренінг "Основи корпоративної етики"

2008, 2дні

Тренінг "Управління персоналом"

2008, 2дні

Тренінг "Тайм-менеджмент"

2008

Тренінг "Start up керівника"

2015, 2дні

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Бухгалтерський облік

Additional information

Особисті якості:
• Легко навчаюся новому
• Уміння працювати в команді
• Здатність до прийняття самостійних рішень, виходячи з поставлених задач
• Активна життєва позиція
• Організаційні здібності
• Цілеспрямованість
• Комунікативність
• Відповідальність
• Вміння аналізувати
• Гнучкість
• Хороші ораторські здібності
• Висока працездатність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: