• PRO

Валерия

Офис-менеджер, администратор, помощник руководителя

Age:
32 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR People Partner, рекрутер

from 05.2021 to 02.2022 (9 months)
Museum Interior, Харьков (дизайн интерьера, строительство и архитектура)

Основнi результати роботи:
• вивела на стажування 8 кандидатiв, iз яких 7 успiшно пройшли випробувальний термiн та показали високi результати уже в першi мiсяцi роботи;
• створила програму адаптацiї для менеджера з постачання, завдяки якiй кандидат без досвiду роботи на данiй посадi за 2 мiсяцi освоїв повнiстю теоретичну та практичну частину i став повноцiнним результативним працiвником (без якiсної адаптацiї потрiбно було б не менш нiж пiвроку, щоб досягти даного рiвня готовностi);
• створила унiкальну систему грейдiв для вiддiлу дизайну інтер'єрів з метою зменшити плиннiсть персоналу у вiддiлi, вивести ЗП на рiвень ринку та замотивувати дизайнерiв систематично пiдвищувати квалiфiкацiю;
• розробила нематерiальну систему мотивацiї (накопичувальна система нагород);
• створила регламент, який допоміг упорядкувати процес надання відпусток, лікарняних та відгулів. Прив'язала запит співробітника до Бітрікс 24. Створила список виконуючих обов'язків для кожного співробітника компанії за його відсутності. Також регламент допоміг підвищити лояльність працівників;
• запровадила щомiсячний мiтинг з элементами геймiфiкацiї для повного колективу.


Основнi задачi:
• повний цикл рекрутингу. Слiд пiдкреслити, що бiльша частина вакансiй, iз якими працювала, вузькопрофiльнi: кошторисник, iнженер-проектувальник, дизайнер інтер'єрів тощо;
- проводила адаптацiю нових спiвробiтникiв;
- у Бiтрикс 24 контролювала якiсть ведення бази клiєнтiв менеджерами з продажу (вела чек-лист, вiдправляла помилки на доопрацювання, проводила навчання нових та поточних менеджерiв по користуванню СРМ);
- планування бюджету на джоб-сайти та iвенти;
- органiзацiя iвентiв;
- проводила one2one, exit-інтерв'ю, опитування, тестування (мотивацiйний профiль по Рiчi i Мартiну, лояльнiсть, залученість, вiдповiднiсть цiнностей та цiлей компанiї та працiвника), надавала психологiчну пiдтримку колегам.
- виконувала рiзноманiтнi доручення власника компанiї та фiнансового директора.

HR-менеджер, офис-менеджер

from 08.2019 to 03.2021 (1 year 7 months)
Консалтинговая компания, Харьков (Консалтинг\услуги для бизнеса)

Досягнення:
• Створила авторську програму мiнi-аудиту персоналу.
• 72 % співробітників, яких я вивела на стажування, працюють стабільно (від 8 мiсяцiв i більше) та демонструють якісні результати роботи.

Робота на внутрiшнi потреби компанії:
• повний цикл рекрутингу; вела базу кандидатів у Бітрикс 24, у тому числі займалась формуванням кадрового резерву;
• адаптацiя стажерiв, one2one, утримання, тестування (офiс та вiддалена робота);
• органiзацiя iвентiв;
• вела табель робочого часу внутрішніх співробітників компанії;
• виконувала обов’язки офіс-менеджера: робота з документами, підтримка життєзабезпечення офісу, доручення керівника.

Робота, яку викнувала у рамках консалтингу для клієнтів компанiї(В2В):
• приймала участь у переговорах iз власником компанiї-клієнта з метою виявити основнi болi стосовно персоналу;
• формувала БРИФ вакансії в залежності від портрету кандидата;
• повний цикл рекрутингу, у тому числi діагностувала навички, мотивацiю та психотип кандидата на відповідність БРИФу;
• формувала зворотній зв’язок для компанiї-клієнта по цільовим кандидатам, у результатi клієнт мiг порiвняти кандидатiв та обрати з ким проводити фiнальне інтерв’ю;
• вела звiтнiсть по воронцi пiдбору;
• проводила аудит персоналу (тестування та one2one) з метою виявити:
- компетенцiї спiвробiтникiв та необхiднiсть навчання та пiдвищення квалiфiкацiї;
- сумiснiсть цiлей та цiнностей спiвробiтника та компанiї, вiдповiднiсть софт-скілів спiвробiтника корпоративнiй культурi;
- схильнiсть працiвникiв до брехнi;
- мотивацiю.
На основi оцифрованих результатiв формувала звiтнiсть для компанiї-клієнта з рекомендацiями щодо подальших дiй (навчання персоналу, ротацiя, замiна поточних працiвникiв, розширення штату, формування та покращення систем мотивацiї).

Рекрутер

from 10.2018 to 04.2019 (6 months)
Home Alliance, Харьков (Международная компания, услуги для населения)

Основна задача - пошук кандидатів на посаду customer support та sales manager зі знанням англійської мови на рівні upper-intermediate+ для роботи виключно у нічну зміну (американський час), а також пошук адмiнiстративного прсоналу та у вiддiл маркетингу:
• написання вакансiй, робота с вiдгуком та холодний пошук кандидатiв;
• проведеня телефонних інтерв'ю;
• вела базу кандидатів у гугл-таблицях;
• відправляла тестові завдання кандидатам та перевіряла готові ТЗ (у тому числі, психологічні тести);

У першi 2 тижнi роботи в компанiї закрила вакансiю офiс-мнеджера, яку до мене не могли закрити кiлька мiсяцiв.

HR-менеджер, рекрутер

from 05.2017 to 10.2018 (1 year 5 months)
Dealist Solutions, Харьков (Телекомунікації, зв'язок)

Повний цикл рекрутингу\масовий пiдбiр. Щотижня виводила на стажування вiд 7 до 20 кандидатiв (менеджери с продажiв та менеджери по роботi з клiєнтами, у т.ч. зі знанням різних іноземних мов). Використовувала job-сайти, соцмережi, ярмаркі вакансій, реферальну програму.

Основнi обов'язки:
• написання вакансiй для job-сайтiв та планування бюджету на них;
• холодний пошук кандидатiв;
• проведення телефонних iнтерв'‎ю (20-60 в день);
• вела базу кандидатів у CRM;
• проводила особисті інтерв’ю (як локальні, так і групові) та онлайн-інтерв'ю.

Додатковi обов'язки після підвищення до керівника відділу персоналу:
• проводила адаптацiю та навчання для нових рекрутерів та подальше навчання для пiдвищення квалiфiкації;
• займалась плануванням роботи відділу (на день i на місяць) та розподіленням задач між рекрутерами, контролювала якість виконання;
• вела звітність про виконану роботу відділу;
• контролювала процес навчання та адаптації стажерiв та надавала зворотнiй зв'язок тренерам для покращення їх роботи;
• систематична комуникацiя з керiвниками проектiв: планування потреби у персоналi, покращення умов на проектах, вирiшення проблемних питань тощо;
• робота з існуючими співробітниками (утримання, заходи для мінімізації плинності персоналу, exit interview, one to one, підвищення мотивації, iвенти);
• моніторинг компаній-конкурентів (умови, ЗП, існуючі проекти);
• частково виконувала адміністративні обов'язки (робота з документами, задачi вiд керiвника).

Досягнення:

• прийшла на посаду рекрутера з мінімальним досвідом. Через півроку стала повноцінним HR. Ще через кiлька мiсяцiв зайняла посаду керівника відділу персоналу (від 3 до 5 підлеглих рекрутерів у різний час);
• удосконалила CRM-систему пiсля аналiзу;
• зменшила текучість персоналу с 34% до 22%.
• розробила власну програму навчання рекрутерів та написала скрипти для телефонних та особистих iнтерв'ю, результат - покращення конверсії: до скриптiв явка на спiвбесiди складала менше 45%, пiсля - 60-80%, iнодi 100%. Скрипти допомогли виявляти цiльових кандидатiв та краще презентувати вакансії.

Менеджер интернет-магазина

from 11.2015 to 04.2017 (1 year 5 months)
Мерсада, Харьков (Мультибрендовый интернет-магазин)

• займалась опрацюванням замовлень від клієнтів з України, Росії та Казахстану: одяг, взуття, аксесуари свiтових брендiв;
• здійснювала апсейл;
• контролювала переміщення посилок моїх клієнтів та вiдпрацьовувала проблемнi ситуацiї.

Ведущий финансовый консультант

from 12.2011 to 08.2015 (3 years 8 months)
Платинум Банк, Ичня (Финансы\кредиты)

•займалась оформленням грошових i товарних кредитів та страхування; працювала в CRM (4 рiзнi програми, три з них освоїла самостійно);
•займалась пошуком клієнтів: дзвонила по теплій та холодній базі, розповсюджувала друковану рекламу, пiдключала нових контрагентiв);
•контролювала документообіг;
•частково займалась рекрутингом та навчанням нових співробітників;
•займалася роботою з боржниками.

Досягнення:
• розробила консолiдовану програму навчання нових співробітників, завдяки якій працівник міг освоїти матеріал за 4 дні, після чого повноцінно приступати до роботи (в той час як на інших кредитних точках навчання займало 7-9 днів);
• за увесь перiод роботи 80% часу виконувала план із продажу кредитiв не менш ніж на 110%.
• власний рекорд с продажу кредитів – 158% виконання плану на 3й день місяця;
• за період роботи отримала три підвищення.

Education

НДУ iм. Гоголя

Фiлологiчний, Нiжин
Higher, from 2009 to 2013 (4 years)

Фiлолог, педагог

Additional information

• Працюю у режимі мультизадачності без зниження якості виконуваної роботи.
• Аналітичне мислення.
• Умію адаптуватися до роботи як соло, так і в команді у залежності від більш підходящого для задачі формату.
• За усю практику працювала у 7 CRM-системах, серед яких Бiтрикс 24.
• Маю цiль не лише приносити користь, а й пiклуватися про команду, з якою працюю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: