Resume from May 14, 2023 File

Оксана

Фахівець з кадрів, керівник служби

Age:
42 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

БІОГРАФІЧНА ДОВІДКА

Особиста інформація
ПІБ
Шульгун Оксана Іванівна

Займана посада
Керівник служби персоналу

Відділ/дільниця/бюро
Служба персоналу

Структурний підрозділ
ТОВ «Стіл Ворк»

Дата народження
10.07.1981

Громадянство
Україна

Сімейний стан
Розл.

Діти, дата народження
Донька Шульгун Поліна 2011р.н.

Домашня адреса (реєстрація)
50053, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, р-н Покровський
Домашня адреса (проживання)
50053, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, р-н Покровський
Контактна інформація
телефон мобільний
[open contact info](look above in the "contact info" section)

електронна адреса
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
Вид освіти, найменування учбового закладу
Спеціальність/ галузь науки, спеціалізація
Кваліфікація/ науковий ступінь, вчене звання
Форма навчання, дата закінчення
Повна вища, Державний вищий навчальний заклад «Запорізький національний університет» Міністерства освіти і науки України
Економічна кібернетика
Спеціаліст з економічної кібернетики
Заочна, 05.06.2012
Базова вища, Державний вищий навчальний заклад «Запорізький національний університет» Міністерства освіти і науки України
Економіка і підприємництво
Бакалавр з економіки
Заочна, 30.06.2011
Неповна вища, Гірничий технікум Криворізького технічного університету
Економіка підприємства
Економіст з планування
Заочна, 30.06.2004

Підвищення кваліфікації КПФС
Найменування закладу, в якому робітник пройшов навчання, вид навчання
Спеціальність, назва курсу, метод проведення
Період навчання

Дата початку
Дата закінчення
MCFR Кадры
«КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИКІВ І ПРАЦІВНИКІВ КАДРОВИХ СЛУЖБ»
10.08.2020
14.08.2020
Liga Soft
«КАДРИ & НR», семінар
28.01.2020
28.01.2020
УНРП ПАТ «ПІВНГЗК»
«ПРОГРАММА «ДНК-МЕНЕДЖМЕНТ» МОДУЛЬ «УПРАВЛЕНИЕ ЗАДАЧАМИ И ПЕРСОНАЛОМ»»
12.03.2018
12.03.2018
УНРП ПАТ «ПІВНГЗК», Підвищення кваліфікації робітників
«УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА РОЗВИТОК ПІДЛЕГЛИХ», Тренінг
12.03.2018
12.03.2018
УНРП ПАТ «ПІВНГЗК»
«ПРОГРАМА «ДНК МЕНЕЖМЕНТ» МОДУЛЬ «ОСНОВИ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ ТА СИСТЕМА КПЕ»», Тренінг
05.12.2017
05.12.2017
Консалтингова компанія «КІМО»
Асистент керівника-портрет професіонала

07.09.2008

Знання іноземних мов
Не мае

Трудова діяльність
Підприємство
Підрозділ
Посада
Період роботи

Дата
вступу
Дата звільнення
ТОВ «СТІЛ ВОРК»
Адміністрація
Керівник служби персоналу
01.02.2019
т/час.
Обов’язки: керівництво роботою інспекторів з кадрів підприємства; контроль за станом трудової дисципліни підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; ведення штатного розпису підприємства; видача довідок з місця роботи; довідок про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії (за списком); формування кадрового резерву, підготовка керівних кадрів і управління просуванням за службою; створення та ведення графіків відпусток; планування кадрового забезпечення, визначення потреби в кадрах і руху кадрів; організація набору, відбору, переміщення по службі (підвищення /пониження в посаді), звільнення працівників; ведення діловодства та робота з кадровими документами (укладання контрактів, трудових договорів, контроль за їх виконанням, робота з трудовими книжками, особовими картками); закриття вакансій, пошук кандидатів та проведення співбесід.
ООО ДОНПРОМТРАНС
Цех з обслуговування объектів ЦГОК
Інспектор з кадрів
20.11.2018
30.01.2019
Обов’язки: ведення обліку особового складу підприємства; оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства; ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю; заповнення та облік, зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішні і минулу трудову діяльність працівників; записи в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; ведення архіву особових справ; Складання встановлену звітність про роботу з кадрами.
1.
1.

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ»
Управління комбінату/ ВОПтаЗП
Фахівець з управління персоналом СП
01.09.2014
19.11.2018
ПАТ «ПівнГЗК»
01.Управління комбінату/53.Відділ організаціі праці та заробітної плати
Табельник структурних підрозділів
01.11.2011
31.08.2014
ВАТ «ПівнГЗК»
01.Управління комбінату/43.Управління мотивації персоналу/ 01.Відділ організації праці та заробітної плати
Табельник
12.05.2008
31.10.2011
ВАТ «ПівнГЗК»
18.Цех пiдготовки виробництва/00.Загальноцеховий персонал
Табельник
06.08.2007
11.05.2008
ВАТ «ПівнГЗК»
40.Дробильна фабрика N3/00.Загальноцеховий персонал
Cекретар-друкарка
04.09.2006
05.08.2007
ВАТ «Криворізький залізорудний комбінат»
Адміністрація
Секретар-друкарка
31.05.2001
23.08.2006
Знання систем

SAP (НR)
1C -8.3
Уверенный пользователь ПК, Word, Excel, Internet, Office Outlook.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: