• PRO

Екатерина

Асистент стоматолога, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
23 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник косметолога

from 09.2023 to 12.2023 (3 months)
Салон краси, Павлоград (Краса, фітнес, спорт)

Косметолог

from 03.2023 to now (1 year 6 months)
Приватно, Павлоград (Краса, фітнес, спорт)

Помічник медсестри

from 11.2020 to 04.2021 (5 months)
16 лікарня, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністратор кафе

from 01.2019 to 09.2020 (1 year 8 months)
Кафе, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Офіціант

from 05.2018 to 12.2018 (7 months)
Кафе, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

Днепровский медицинский колледж

Медсестра
Specialized secondary, from 2017 to 2021 (4 years)

Knowledge and skills

  • Зосередженість
  • Підготовка робочого місця лікаря
  • Асистування лікарю
  • Стерилізація інструментів
  • Дезінфекція
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Приготування дезинфікуючих розчинів
  • Перша медична допомога

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Дуже хочу отримати новий досвід, в новій для мене галузі. Наразі, я працюю косметологом сама на себе, тому поєднувати роботу в стоматологічній клініці, та мою сферу діяльності-не буде проблемою. Постійно навчаюсь, навчаюсь новому дуже швидко. Маю базові знання з дезінфекції,стерилізації, підготовки кабінета до пацієнтів, спілкування, складання мед.карток, збір анамнезу,внесення даних в компʼютер. Вмілий користувач Пк.
Я Комунікабельна, охайна, презентабельний зовнішній вигляд, чесність та порядність(дуже довго працювала у сфері обслуговування), вміння обходити конфлікти.
Сподіваюсь на роботу в порядному та приємному колективі, щоб розвивати всі свої професійні навички.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: