Яна
Офіс-менеджер, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Irpin
- Ready to work:
- Bucha, Irpin, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8465165
Work experience
Адміністратор
from 10.2020 to now
(3 years 8 months)
ФОП Кушнір М. Д., Київ (Роздрібна торгівля)
Організація і контроль роботи магазину і персоналу;
Прийом товару;
Контроль наявності повного асортименту товару в торговому залі магазину;
Контроль і організація роботи по наведенню чистоти і порядку в торговому залі, на складі.
Обслуговування з операцій повернення, обміну та резервування товарів для клієнтів;
Ведення CRM cистеми,формування таблиць (Exсel);
Оформлення торгового залу до свят, замовлення рекламних буклетів, стендів, візиток, наклейок та іншого;
Ведення соц.мереж магазину;
та інші розпорядження керівника.
Офіс-менеджер, помічник керівника
from 10.2014 to 06.2019
(4 years 8 months)
DueVeles Group, Новий Уренгой (Роздрібна торгівля)
Маю досвід роботи у сфері торгівлі - мережі бутиків брендового одягу (Lagerfeld, Marina Yahting, AirField, Pepe Jeans, Pierre Cardin, Henry Cotton's, Cerruti, Bogner Jeans, Perspective, і ін.)
У мої обов'язки входило:
- ведення ділового листування, ділової кореспонденції;
- контроль бутиків (відкриття/закриття (по камерах спостереження), персонал, стан торгового залу (чистота, розвіска одягу і т.д))
- підбір персоналу;
- ведення документації (кадрова,ведення звітності по відпустках, відгулах; частково бухгалтерія (авансові звіти, відображення доходів і витрат, формування звіту про прибутки і збитки));
- звірка з контрагентами;
- підготовка бюджету компанії і план-фактный аналіз
формування звіту по дебеторской заборгованості;
ведення платіжного календаря, нарахування заробітної плати;
- робота з CRM (Даліон), базове знання 1С;
- робота з клієнт-банк (перерахування грошових коштів за безготівковим розрахунком, контроль надходження коштів, звірки/виписки);
- ведення переговорів;
- проведення звірянь передзамовлення/замовлення колекції (контроль готовності колекції, прийняття товару);
- закупівля офісної техніки та витратних матеріалів (контролювання роботи офісної техніки, у разі потреби – забезпечення її ремонту, технічного обслуговування);
- організація свят та інших корпоративних заходів;
- і інші розпорядження керівника.
Education
Національний університет біоресурсів та природокористування України
Харчові технології, Київ
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)
Additional education and certificates
Дія. Цифрова освіта
1 день
Certificate
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Як дружина та мама себе реалізувала, прийшов час прокачувати професійні навики та рухатись по кар'єрних сходах!
More resumes of this candidate
15 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Помощник руководителя, офис-менеджер, Сеть бутиков "Due-Veles Group", 4 years 8 months
Similar candidates
Адміністратор на ресепшн, офіс-менеджер
Kyiv
Асистент керівника
Kyiv
Офіс-менеджер
Kyiv
Ресепшионіст
Kyiv, Boryspil
Офіс-менеджер
Kyiv
Офіс-менеджер
Kyiv