• File

Олена

Аналітик, менеджер, економіст, бухгалтер

Age:
35 years
City of residence:
Kamianske
Ready to work:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Борівська
Олена
Олександрівна

Контактна інформація
ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 21.02.1989
МІСТО: КРОПИВНИЦЬКИЙ
ТЕЛЕФОН:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА
СХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ДАЛЯ м. СЄВЄРОДОНЕЦЬК
Вересень 2006 – липень 2011
Спеціальність «Системне програмування»

ІНСТИТУТ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ КАДРІВ м. СЄВЄРОДОНЕЦЬК
Вересень 2012 – лютий 2015
Спеціальність «Облік і аудит»
ДОСВІД РОБОТИ:
ПрАт «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» м. Сєвєродонецьк Провідний економіст
Липень 2011– лютий 2022
ведення роботи з аналізу ТМЦ, робіт/послуг, проведення аналізу залишків ТМЦ на центральних складах і коморах підприємства, підготовка інформації та проведення тендерних комітетів підприємства на закупівлю ТМЦ, робіт/послуг, аналітичний супровід управлінських рішень, підготовка аналітичної звітності для керуючої компанії та керівництва підприємства, підготовка регламентуючих документів щодо роботи служби директора з МТС. Бізнес планування, бюджетування, виконання оплат, відстеження платежів у частині перевищення лімітів за бюджетом та управління фінансовими потоками, аналіз дебіторської/кредиторської заборгованості, підготовка проектів договорів на виконання робіт/надання послуг.
НАВИЧКИ
— уміння працювати Windows, Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Project, Internet, Outlook Express, Zimbra), системи 1С: Підприємство);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості: рішучість, відповідальність, наполегливість, цілеспрямованість, уважність, комунікабельність, готовність напружено працювати для досягнення позитивного результату, уміння працювати в нестандартних ситуаціях, відкритість, правдивість, прямота.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: