Resume from February 20, 2024 File

Ольга

Менеджер по роботі з клієнтами

Age:
42 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

БОРОДАВКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА

Дата народження: 28 жовтня 1981 р.
Адреса проживання: м. Рівне, вул. Р. Шухевича, буд. 2, кв. 319
Одружена, двоє дітей (16 та 9 років)
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Освіта

Додаткова освіта

Досвід роботи

Професійні навички та знання

Особисті якості

Захоплення
Отримання роботи менеджера
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука
Педагогічний факультет, вчитель початкових класів та іноземної мови (1999-2004 рр.)

Тренінг «Ефективність прямих продаж рекламних площ», тренер Зоряна Якимчук, м. Київ (2005 р.)
Тренінг «Ефективність реклами в друкованих ЗМІ», тренер Михайло Вейсберг, м. Рівне (2007 р.)
Тренінг «Спецпроекти в інтернет ЗМІ», тренер Сергій Даниленко, м. Рівне (2008 р.)
Тренінг «Нові сценарії для бізнесу в умовах спаду ринку», тренер Михайло Вейсберг, м. Рівне (2009 р.)
Тренінг «Як продавати в кризу», тренер Борис Родієвський, м. Рівне (2009 р.)
Медіа-клуб «Продаж реклами в онлайн» (на базі RIA Allegro), тренер Ольга Бартко, м. Вінниця (2010 р.)
Рівненський регіональний форум «Органічна Україна 2016»

Рекламна агенція «ОГО»
менеджер відділу зовнішньої реклами (травень 2003 – січень 2004)
ТОВ «Видавничий дім «ОГО»
менеджер, помічник керівника відділу зовнішньої реклами (січень 2004 – травень 2005)
менеджер з продажу рекламних площ (вересень 2007 – березень 2008)
обслуговування рекламних агентств (розміщення вхідної реклами у друкованих виданнях Видавничого дому, фінансова звітність)
комплексне обслуговування клієнтів (складання медіа планів, фінансова звітність, розміщення реклами клієнтів у інших сферах реклами (зовнішня, ТБ тощо)
контроль та організація проведення акцій від торгових марок, розміщення клієнтів у виданнях інших міст, тощо
створення пропозицій та презентацій газетних площ
дослідження ринку зовнішньої реклами, реклами у засобах масової інформації
менеджер відділу вхідної реклами (березень 2008 – листопад 2010)
комплексне обслуговування вхідних клієнтів
заповнення рекламних площ видань ВД ”ОГО”
складання спец пропозицій, медіа-планів, проектів
продаж рекламних інтернет-площ
телемаркетинг
проведення промо-акцій
фінансова звітність, аналітика, планування, ведення обліку в 1С
Рекламна агенція «Респект»
менеджер з продажу реклами (листопад 2010 – березень 2012)
робота з поліграфічною продукцією
виготовлення та розміщення зовнішньої та транспортної реклами
організація та проведення промо-заходів
кур’єрська доставка
Громадська приймальня депутата ( червень 2015-жовтень 2015)
Організаційно-технічне забезпечення роботи громадської приймальні, прийом громадян
Аграрна партія України
Менеджер зв’язків з громадськістю ( грудень 2015 –листопад 2016)
Організація акцій, концертів, семінарів, конференцій, поїздок, презентацій.
Організація співпраці з фермерськими господарствами.
Розміщення інформації рекламного характеру в друкованих ЗМІ, на телебаченні та радіо, зовнішня реклама.
Виготовлення поліграфічної продукції, ведення сторінки фейсбук та корпоративного сайту, оформлення партійної документації; контроль руху коштів: оплата рахунків, звітність.
РТМ Україна (сервіс з обслуговування білбордів м. Рівне, м. Луцьк)
Менеджер, помічник керівника (листопад 2016 – травень 2019)
Оформлення документації, угод.
Виконання фото звітів.
Планування щоденної роботи сервісу, контроль за термінами та виконанням планів.
Контроль за рухом коштів по рахунку.
ПП «Альфа-МВФ» (виробництво ритуальної фурнітури)
Менеджер виробництва, помічник керівника (серпень 2019 і по сьогоднішній день)
Ведення офісної документації
Організація та узгодження виробничих процесів
Підбір персоналу та організація навчання
Пошук сировини (ведення переговорів з постачальниками)
Контроль за виконанням встановлених норм
Підготовка звітів за результатами
Планування виробництва

MS Windows, MS Office, Internet, знання програми 1С, англійська мова , російська мова, фінансова грамотність, вміння працювати з великими обсягами інформації, вміння доводити розпочату справу до логічного результату, організаторські здібності, ораторські здібності, досвід написання статей

Чесність, поряднiсть, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, креативність

Подорожі, класична та сучасна література, волонтерська діяльність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: