Resume from April 26, 2024 File

Slava

Логіст

Age:
60 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЧУГАЙ В'ЯЧЕСЛАВ ЛЕОНІДОВИЧ

м. Київ

м.т. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Основна освіта: Калінінський ордена Леніна політехнічний інститут

Кваліфікація – інженер промислового транспорту

Спеціальність – інженер

Додаткова освіта:

– 1998 р. закінчив курси брокерів при Чернігівській митниці

- 02. 2019 р. – Монтаж віконних та дверних конструкцій із систем «REHAU» (є сертифікат)

- 02. 2019 р. – Більше успіхів завдяки ефективним продажам (є сертифікат)

- 03. 2019 р. – Продаж за телефоном (є сертифікат)

ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ:

- Стратегічне мислення
- Високий рівень управлінських навичок
- Комунікабельність
- Наполегливість
- Орієнтація на результат
- Аналітичний склад розуму та творчий підхід до вирішення завдань
- Працьовитість, компетентність у вирішенні питань адміністративно-господарської діяльності
підприємства.
- Порядність та лояльність у роботі з кадрами та клієнтами.
- Добросовісність, доброзичливість, оптимізм, амбітність.
- Здатність до самоосвіти.
- Здатність контролювати та виконувати кілька завдань одночасно.
- Здатність моделювати поведінку на основі одержуваної інформації про досягнутих результатів.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:

Знання податкового, митного законодавства України, знання міжнародних конвенцій, необхідні ведення
бізнесу.

Досвідчений користувач ПК,( знання 1 С - 7 і 8 версії, СМ+, SAP, MS Office, Excel, Word, Access, Електронна
пошта, Інтернет, Компас 3D)

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

З 19,10,2023 р. по теперішній час: Завідувач складу магазину ТОВ «НОВУС Україна»

- Контроль терміну придатності, кількісті та якісті продукції від постачальника;
- Робота з супровідними документами (накладні, свідоцтва, сертифікати);
- Ведення електронного документообігу у системі товарного обліку;
- Загальне керування складськими процесами;
- Організація розвантаження продукції та її раціональне розміщення на складі;
- Забезпечення, підготовка і проведення інвентаризацій ТМЦ;
- Організація та контроль роботи персоналу.
З 15,08,2022 р.по 03, 10, 2023: Логіст РЦ мережі супермаркетів ТОВ «Економ плюс»

- загальне керівництво РЦ;

- управління складською та транспортною логістикою;

- Складання маршрутів для автомобілів по зонах доставки;

- Коригування маршрутів;

- Постановка товару на облік, оприбуткування, списання, повернення постачальникам;

-проведення інвентаризацій у програмі 1С;

- Коригування видаткових документів;

- робота у програмі 1С;

- Економічний аналіз роботи РЦ.

З 11,2020 р. до 03, 2022: Логіст холодного складу «NOVUS»

- Складання маршрутів для автомобілів по зонах доставки;

- Коригування маршрутів;

- вирішення позаштатних ситуацій, що трапляються на маршрутах;

- збір попередньої інформації та аналіз складних ситуацій при доставці/маршрутизації;

- контроль завантаження та виїзду водіїв на маршрут згідно з готовими даними;

- підтримка та супровід водіїв на маршруті.

З 07.2019 р. до 10.2020р. Менеджер з постачання та логістики ТОВ «Валмпак» м. Бровари

- постачання підприємства матеріалами, інструментом, комплектуючими;

- постійний моніторинг цін постачальників;

- робота із залученим автотранспортом;

- пошук автомобілів для доставки продукції та сировини підприємства;

- повна підготовка документації та супровід авто за маршрутом;

- робота з первинною бухгалтерською документацією;

- Контроль документообігу.

З 1989р. по 1995 р.робота на Чернігівському заводі карданних валів на посаді заступник начальника відділу
металопостачання

Основні функції:

- ведення переговорного процесу та укладання довготривалих та короткострокових

договорів на постачання металопродукції

- своєчасне постачання заводу металопродукцією

- Підтримка безперебійної роботи складального конвеєра заводу

- організація роботи відділу

- організація роботи складу металопродукції
- контроль та облік руху ТМЦ

З 1995р. по 2000р робота на різних приватних підприємствах, що спеціалізуютьсяна продажі автомобільних
запасних частин

Основні функції:

- Підтримка існуючої бази клієнтів компанії

- пошук та залучення нових клієнтів

- укладання довгострокових та короткострокових контрактів

- Повна підготовка документації на відпустку продукції клієнту

З 2001 р. до 2016р. Зам. директора Приватного Підприємства

Вид діяльності: послуги, міжнародні перевезення - ближнє зарубіжжя.

Свій автопарк.

Робота зі своїм та залученим автотранспортом.

Підприємство акредитоване як суб'єкт ЗЕД на Чернігівській митниці.

Схема оподаткування – загальна, платник ПДВ.

Чисельність працюючого персоналу - до 10 чол.

Основні функції:

- Повна організація діяльності підприємства з моменту реєстрації (підготовка пакету установчих документів)

- пошук завантаження для парку автомобілів

- укладання довгострокових та короткострокових контрактів

- повна підготовка документації та супровід авто за маршрутом

- підбір персоналу

- робота з первинною бухгалтерською документацією

- робота з фіскальними органами та банками.

- Організація роботи складу зап.частей та ПММ.

- контроль та облік руху ТМЦ

- укладання договорів матеріальної відповідальності з підзвітними особами та контроль виконання.

- аналіз складських залишків__

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: