Resume from September 27, 2023 File

Світлана

Фахівець з закупівель

Age:
53 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Згоннік Світлана Володимирівна

Дата народження : 7 червня 1971 р
Адреса: Україна, Запорізька обл.м.Василівка. На даний час внутрішньо переміщена особа.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: Заміжня, сини 33 р. і 26 р.
Освіта:
• 1988-1994 Дніпропетровський державний аграрний університет
Факультет «Економіка і управління в галузях АПК»
Спеціальність «Економіст-організатор»

Додаткова освіта:

1997р. Запорізький державний університет
Курси підвищення кваліфікації за фахом «Контроль і ревізія»

2010 Запорізька торгово-промислова палата
Курс лекцій про проведення тендерів в Україні

2015р. Центр сертифікованого навчання ТОВ «ПРОКОМ»
Курс «Використання прикладного рішення« 1: С Бухгалтерія 8 для України »

2017р. ТОВ «Навчально-консалтинговий центр « Закупівлі »Курс «Державні закупівлі в Україні:
від теорії до практики»
2018 р. Запорізька торгово-промислова палата Курс лекцій про проведення тендерів в Україні

2019 р. ТОВ «Діловий клуб» Державні закупівлі в Україні .Тендери 2019/2020.Зміни.Регулювання.
Контроль. /Для Замовників та Учасників/
2021 р. Агенство «Консалт» опанувала навчальну програму на тему: «Тестування уповноваженої
особи та роботи в системі Prozorro» з отриманням відповідного Сертифікату.
2022 р. ТОВ «Академія Радник» успішно завершила курс навчання «Для гуру-закупівельників :
законодавчі зміни та особливості закупівель»

грудень 2022 .Навчальні онлайн – курси з видачею сертифікатів :
«Практика проведення закупівель за Особливостями»
«Година запитань до представника ДКСУ щодо завершення поточного року та реєстрації
бюджетних зобов’язань на початку»
«Закупівля комунальних послуг на 2023 рік за Особливостями»
«Продовження строку дії договору»
«Закупівля електричної енергії на 2023 рік: проводимо правильно у відповідності до Особливостей»
«Звітність у публічних закупівлях за Особливостями : що, як, коли ?



Досвід роботи
З 2004 року бухгалтерський супровід фізичних осіб-підприємців на загальній системі та єдиному
податку.
З 2016 року працюю в системі Prozorro в якості Замовника та Учасника

ТОВ «Водоканал Карпатвіз»
посада : фахівець з публічних закупівель (за сумісництвом по теперішній час)

КЗ "Василівська ЗОШ I-III ст. №1 " ВМР ЗО
посада : фахівець з публічних закупівель (основна)

КЗ "Василівська гімназія "Сузір`я" ЗОШ 1-111 ст." ВМР ЗО
посада : фахівець з публічних закупівель (за сумісництвом)

КНП "Малобілозерський Центр ПМСД " МСР ВР ЗО
посада : фахівець з публічних закупівель (за сумісництвом)

КНП "Дніпроруднеський Центр ПМСД " ДМР ВР ЗО
посада : фахівець з публічних закупівель (за сумісництвом)

Василівська районна територіальна виборча комісія Запорізької області
посада : фахівець з публічних закупівель

КП «Василівська БЛІЛ» ВМР ЗО
посада: провідний фахівець з публічних закупівель

КУ «Василівська гімназія« Сузір'я » ВРР ЗО,
посада: головний бухгалтер

Василівська міжрайонна виконавча дирекція Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності,
посада: головний спеціаліст планово - фінансового відділу

Контрольно-ревізійний відділ в Василівському районі
посада: старший контролер - ревізор, головний контролер - ревізор.

Виконую наступні завдання та обов’язки за посадою фахівця з публічних закупівель

1.Складаю та затверджую річний план закупівель.
2.Здійснюю вибір процедури закупівлі.
3.Проводжу процедури закупівель / спрощені закупівлі.
4.Забезпечую:
—рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
—складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
—оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону.
5.Представляю інтереси замовника з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ.
6.Надаю в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
7.Аналізую виконання договорів, укладених згідно з Законом.

8.Керуюся під час виконання своїх функцій принципами:
—добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії, ефективності та пропорційності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
• об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
—запобігання корупційним діям і зловживанням.
9.Беру участь у роботі з підвищення кваліфікації, а також систематично підвищую особистий професійний рівень шляхом самоосвіти.
10.При виконанні покладених завдань та обов’язків забезпечую захист службової, комерційної таємниці відповідно до чинного законодавства, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог антикорупційного законодавства.
11. Для здійснення своїх функцій, визначених Законом, підтвердила свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на вебпорталі Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування. Порядок організації тестування уповноважених осіб визначається Уповноваженим органом.
12. Під час користування електронною системою закупівель вношу до електронної системи закупівель персональні дані, надаю згоду на їх обробку та своєчасно оновлюю такі дані у разі їх зміни.
13. Здійснюю інші дії, передбачені Законом, трудовим договором (контрактом) або розпорядчим рішенням замовника.
Професійні навички і знання
• Досвідчений користувач пакету програм Office, програм «1С: Бухгалтерія», Банк-Клієнт,
M.E.doc.
• Маю успішний досвід проведення публічних закупівель в системі Prozorro.
• Вмію працювати з великим об`ємом інформації та в умовах багатозадачності.
• Маю необхідні знання українського законодавства у сфері публічних закупівель, розуміння механізму закупівель, планування та бюджетування.

Знання мов
• Українська - вільно, англійська - базовий

Ділові якості і особиста характеристика
• Старанність, пунктуальність, посидючість, цілеспрямованість, ініциативність;
• Комунікабельність, доброзичливість, вміння працювати з людьми;
• Маю досвід роботи з конфіденційною інформацією;
• Легко навчаюсь, акуратна, працелюбна;
• Шкідливих звичок не маю.
С.В.Згоннік

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: