Resume from April 4, 2024 File

Вячеслав

Керівник філії

Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шелудько В’ячеслав В’ячеславович
(05 лютого 1988 г.)
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажаний рівень ЗП: від 25000грн
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта вища
2005 - 2010р.р. Українська інженерно-педагогічна академія. Спеціальність: Професійне навчання. Технологія харчової галузі та організація громадянського харчування. Кваліфікація: інженер - технолог, викладач дисциплін в галузі харчової промисловості.
Досвід роботи:
12.13р. - 05.18р. ТОВ "Діад" - Дистрибьюція продуктів харчування
- Торговий агент
Обов'язки:
- Продаж товарів, збір коштів, марчендайзінг, заключення договорів.

06.18р. - 06.21р. УА ООО “Евромикс ІІ”- Дистрибьюція побутової хімії.
- Супервайзер, Керівник відділу
Обов'язки:
- Організація роботи підрозділів, контроль виконання поставлених планів.
- Управління продажами, аналіз ринку, відстеження цінової політики.
- Підбір, навчання та адаптація персоналу, проведення співбесід.
- Розробка мотиваційної моделі працівників.
- Контроль залишків товару на складі, ротація товару згідно з термінами реалізації. Замовлення товару, контроль оборотності товару, виведення низьколіквідного товару. АВС та XYZ аналіз.
- Взаємодія та вирішення оперативних питань з іншими підрозділами компанії.
- Ведення клієнтської бази, підготовка документів, заключення договорів, уміння спілкуватися із проблемними клієнтами.
- Підготовка та проведення презентацій та акцій
- Розробка стратегії просування торгових марок, запуск нових торгових марок.

07.21р. – 08.22р. “ДомЖил” Нерухомість та будівництво.
- Керівник філіалу.
Обов'язки:
- Організація роботи підрозділів, контроль виконання поставлених планів.
- Моніториінг і аналіз ринку нерухомості, відстеження цінової політики.
- Підбір, навчання та адаптація персоналу, проведення співбесід.
- Пошук нових об'єктів, контроль справжності дозвільних документів.
- Проведення договірних заходів щодо умов оренди: орендна ставка, канікули, плата за комунальні послуги, амортизація та ремонт.
- Ведення клієнтської бази, підготовка документів, уміння спілкуватися із проблемними клієнтами.

Професійні навички:
- ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office - зведені таблиці, графіки);
- Знання 1С8 на рівні впевненого користувача.
- Робота з великими обсягами даних, аналіз.
- Досвід введення товарів в рітейли, укладення договорів, проведення тендерів.
- Вміння складати та управляти бюджетами, маркетингом;
- Навички відбору, мотивації і навчання працівників;
- Організація роботи підрозділів
- Базові навички володіння англійською мовою.

Додаткова освіта:
- Основи фінансового менеджменту.
У 2021 році пройшов курс навчання на тему "основи фінансового менеджменту" під керівництвом бізнес-тренерів Романа Рудовола та Віталія Майдака.

Особисті якості:
- Стресостійкий, пунктуальний.
- Без шкідливих звичок.
- Водійське посвідчення категорії «В, С».
- Безаварійний досвід водіння, є особистий автомобіль.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: