Resume from February 1, 2023 File

Александра

Администратор

Age:
35 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Соловйова Олександра Костянтинівна
Офіс-менеджер, 8000 грн/мес., полна зайнятість, неповна зайнятість.
Дата народження: 18 січня 1989
Місто: Запоріжжя
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета:
Отримати вакансію офіс-менеджер
Досвід:
Оператор складського обліку
з 06.2016 по 11.2019 (3 роки 5 місяців)
ТОВ ювелірна компанія Union group.

Посадові обов'язки:

- введення довідкової інформації і документів в систему 1С;

- обробка данних 1С;

- підготовка звітньої документації для керівництва;

- ведення обліку взаєморазрахунків з постачальниками;

- формування замовлень постачальникам;

- ведення первинної документації (прихідні накладні, накладні на повернення, накладні на відвантаження);

- формування реєстру накладних на відвантаження.

Основні досягнення за період роботи в компанії:

- налагодила роботу складу шляхом організації правильного ведення залишків, як у базі 1С так і безпосередньо на складі;

- завдяки грамотній роботі з постачальниками усунула причини несвоєчасних відвантажень;

- брала участь у розробці нових моделей обладнання для презентації ювелірних виробів;

Офіс-менеджер
з 10.2012 по 04.2016 (3 роки 6 місяців)
ТОВ "Омега Логістик" (дистрибуція продуктів харчування)
Посадові обов'язки:
- ведення первинної документації (рахунки, видаткові накладні, ТТН, податкові накладні);
- консультація клієнтів, ведення обліку взаєморозрахунків із покупцями;
- ділове листування, документообіг;
- організація корпоративного відпочинку компанії;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- прийом та розподіл вхідних дзвінків;
- робота з оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс).
Основні досягнення за період роботи в компанії:
- якісне виконання обов'язків бухгалтера з первинної документації;
- підвищення навичок успішного продажу;
- організація корпоративного відпочинку в компанії.
Менеджер з продажу послуг
З 05.2012 по 11.2012 (6 місяців)
City Sites (інтернет реклама)
Посадові обов'язки:
- пошук клієнтів;
- продаж інтернет реклами (сторінки, банера);
- підготовка документації;
- проведення презентацій;
- виставлення рахунків.
Основні досягнення за період роботи в компанії:
- збільшення клієнтської бази;
- виконання планів;
- збільшення об'єму продаж.

Освіта:
2006 – 2011 – Запорізький національний університет, факультет: економічний, спеціальність: фінанси. Диплом спеціаліста.

Професійні навички:
- впевнений користувач 1С
- впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; інтернет)
- базові знання PhotoShop
- первинні знання R3
- оргтехніка (факс, ксерокс, принтер, сканер)
Володіння мовами:
- английский – intermediate.
Додаткова інформація:
Вважаю себе перспективним, фахівцем-початківцем, який може бути корисним і затребуваним для компанії. Маю для цього всі необхідні якості: лояльність і дотримання інтересів компанії, терпіння, усидливість, прагнення до досягнення поставлених цілей, надійність. Відповідально ставлюся до службових обов'язків, завжди прийду на допомогу колегам та назустріч керівнику. Готова вкласти свої зусилля в компанію, яка також лояльно ставиться до своїх фахівців і готова вкладатися в їх розвиток. Я віддаю перевагу довгій і плідній співпраці.
На даний час знаходжусь у декретній відпустці (дитині 2 Роки 6 місяців). Завдяки гнучкому графіку чоловіка, можу працювали он-лайн, або за графіком 2 на 2.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: