Resume from September 16, 2022 File

Юлія

Адміністратор рецепції

Age:
47 years
City:
Vyshhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Десятерик Юлія Олександрівна
28.01.1977 р.н.
Син 22-ти років
Місце проживання: Київська обл., м.Вишгород
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Загальний стаж 28 років, секретарем – 14 років
Бажана посада: адміністратор, адміністратор-касир, медичний реєстратор, оператор медичного центру
Останнє місце роботи з 24.05.2018 р. в медичному центрі у Вишгороді «Аміда 2015» на посаді адміністратора, адміністратором-касиром.
Мої обов’язки:
спілкування з пацієнтами;
консультування по послугам клініки;
запис пацієнтів на прийом до лікаря;
розрахунок пацієнтів за надані послуги в клініці.

Початок трудової діяльності з НАН України бібліотеки ім.Вернадського у відділі організації та використання документальних фондів Фонду Президента України - редактором, в мої обов'язки входило редагувати газетні тексти. (Період з 01.12.1994 р. по 20.12.2004 р.).
Потім працювала у Вишгородській центральній лікарні оператором комп’ютерного набору інформаційоно-аналітичного відділу, за хорошу та відповільну роботу була переведена другим секретарем, а через деякий час секретарем головного лікаря. (Період з 22.12.2004 р. по 11.05.2006 р.).
Потім влаштувалась працювати на виробниче підприємство ДП «Т енд Т Україна» (яке займалось виготовленням DVD-дисків) - помічником керівника. (Період з 11.09.2006 р. по 29.02.2008 р.).
Період з 2008 р. По 2009 р. У фірмі яка займалась кондиціюванням та вентиляцією «СІДЕК»- секретарем керівника (під керівництвом двох керівників).
З 01.09.2010 р. по квітень 2018 р. Працювала в організації яка займалась будівництвом, технаглядом «Модульний Дім» – секретарем керівника (під керівництвом двох керівників).
В мої обо’язки входило:
- спілкуння з клієнтами та постачальниками;
- прийом відвідувачів та партнерів в офісі (кава, чай);
- виконання доручень керівництва;
- заказ і контроль рекламної продукції до виставок;
- прйом та розподіл вхідних дзвінків (міни АТС);
- складання та друк наказів (в т.ч. кадрових);
- регістрація вхідної-вихідної документації;
- забезпечення життєдіяльності офісу (канцелярське приладдя, кава, чай, заказ води);
- контроль прибиральниці.

Вмію працювати в програмах які входять в пакет Microsoft Office (Word,Excel и т.д.), AutoCAD і ArchiCAD, 1 С, електронна пошта, інтернет, а також з ксероксом, сканером, факсом.
Особисті якості: доброзичливість, порядність, пунктуальність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: