Resume from December 28, 2023

Юлія

Інспектор з кадрів, начальник відділу, менеджер з персоналу, рекрутер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Маковка Юлія Миколаївна

Вік 42 роки
Регіон Чернігів
Телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета пошук постійної роботи, за сумісництвом, або надання кадрових послуг (формування, ведення кадрової документації), підготовка до перевірки (з інспекції, управління праці).
Раніше проживала і працювала в м. Чернігів.

Досвід роботи

Державна установа
серпень 2021 р. по 23.02.2022 р.
Інспектор з кадрів.

ТОВ "Фірма "МЖК-Сервіс" (Будівельне підприємство, виробництво металопластику, деревообробне виробництво (50-100 чоловік)
серпень 2018р. по березень 2021р. Менеджер з персоналу, офіс-менеджер.

Державна організація
вересень 2014 р. по березень 2018 р. Державний службовець
у відділі персоналу

Сільсько-господарське підприємство - ПрАТ "Чернігіврибгосп" (змішане сільське господарство)
кількість працівників 60-90 чоловік
липень 2013 р. - вересень 2014 р. Інспектор з кадрів

209 Управління начальника робіт (підприємство, яке виконувало будівельно-монтажні роботи)
(стаж роботи на даному підприємстві – 13 років. Кількість працівників від 100-250 чоловік)
листопад 2004р.– червень 2013 р. Інспектор відділу кадрів

вересень 1999р.–листопад 2004р. секретар, друкарка
- виконання машинописних робіт з рукописних і печатних оригіналів на друкарській машинці та персональному комп’ютері;
- робота на ксерокопіровальному апараті.

Обов"язки, які виконувались на попередніх місцях роботи:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства, а також подання їх в Пенсійний фонд;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- складання штатного розкладу;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.

Обов'язки як офіс-менеджера:
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів та ін.

Освіта

вересень 2017 р. - лютий 2020 р. ступінь освіти - магістр
Чернігівський національний технологічний університет
спеціальність "Публічне управління та адміністрування"
освітня програма "Державна служба"

жовтень 2003 р. – червень 2006 р. ступінь освіти - спеціаліст
Міжрегіональна Академія управління персоналом
спеціальність «Правознавство»
кваліфікація Юрист

вересень 1999 р. – січень 2003 р. ступінь освіти - бакалавр
Чернігівський юридичний коледж
спеціальність «Соціологія»
спеціалізація «Соціально-правовий захист»

Професійні навики і знання: Windows, Excel, Internet; досвід роботи в 1-С; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства

Знання мов українська – рідна
російська – володіння

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: