Юлія
Інспектор з кадрів, начальник відділу, менеджер з персоналу, рекрутер
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 43 years
- City of residence:
- Other countries
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/857468
Additional information
Маковка Юлія Миколаївна
Вік 42 роки
Регіон Чернігів
Телефон [
Мета пошук постійної роботи, за сумісництвом, або надання кадрових послуг (формування, ведення кадрової документації), підготовка до перевірки (з інспекції, управління праці).
Раніше проживала і працювала в м. Чернігів.
Досвід роботи
Державна установа
серпень 2021 р. по 23.02.2022 р.
Інспектор з кадрів.
ТОВ "Фірма "МЖК-Сервіс" (Будівельне підприємство, виробництво металопластику, деревообробне виробництво (50-100 чоловік)
серпень 2018р. по березень 2021р. Менеджер з персоналу, офіс-менеджер.
Державна організація
вересень 2014 р. по березень 2018 р. Державний службовець
у відділі персоналу
Сільсько-господарське підприємство - ПрАТ "Чернігіврибгосп" (змішане сільське господарство)
кількість працівників 60-90 чоловік
липень 2013 р. - вересень 2014 р. Інспектор з кадрів
209 Управління начальника робіт (підприємство, яке виконувало будівельно-монтажні роботи)
(стаж роботи на даному підприємстві – 13 років. Кількість працівників від 100-250 чоловік)
листопад 2004р.– червень 2013 р. Інспектор відділу кадрів
вересень 1999р.–листопад 2004р. секретар, друкарка
- виконання машинописних робіт з рукописних і печатних оригіналів на друкарській машинці та персональному комп’ютері;
- робота на ксерокопіровальному апараті.
Обов"язки, які виконувались на попередніх місцях роботи:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства, а також подання їх в Пенсійний фонд;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- складання штатного розкладу;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.
Обов'язки як офіс-менеджера:
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів та ін.
Освіта
вересень 2017 р. - лютий 2020 р. ступінь освіти - магістр
Чернігівський національний технологічний університет
спеціальність "Публічне управління та адміністрування"
освітня програма "Державна служба"
жовтень 2003 р. – червень 2006 р. ступінь освіти - спеціаліст
Міжрегіональна Академія управління персоналом
спеціальність «Правознавство»
кваліфікація Юрист
вересень 1999 р. – січень 2003 р. ступінь освіти - бакалавр
Чернігівський юридичний коледж
спеціальність «Соціологія»
спеціалізація «Соціально-правовий захист»
Професійні навики і знання: Windows, Excel, Internet; досвід роботи в 1-С; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства
Знання мов українська – рідна
російська – володіння
Similar candidates
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Remote, Kyiv
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Remote, Zhytomyr
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Remote, Rohatyn
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 UAH, Remote
Директор, управляющий по персоналу, начальник отдела кадров
Remote, Odesa
Спеціаліст з управління персоналом, HR-менеджер, інспектор відділу кадрів
14000 UAH, Remote, Odesa