Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8623870/
Помічник бухгалтера з первинної документації, оператор 1С, 20 000 UAH
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Помічник бухгалтера з первинної документаціі, обліковець, оператор 1С. Резюме.
from 08.1989 to now
(36 years 5 months)
Education
Університет
Електронний та паперовий документообіг, оптимізація господарської діяльності, робота з Клієнтами, Одеса
Higher, from 1991 to 1997 (6 years)
Менеджмент, документообіг. мт. 095 201 76 08, Одеса
Language proficiencies
- Ukrainian — average
- English — average
Additional information
Менеджер по роботі з Клієнтами, обліковець, приймач замовлень, диспетчер - помічник логіста (ТТН, подорожні, маршрутні листи і т.д.), оператор 1С. Одеса. Резюме.
Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.
Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Підготовка договорів та первинних документів.
Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.) згідно з заявками.
Формування та оптимізація маршрутів. Контроль за транспортом на маршруті.
Оформлення відповідних транспортних документів (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.).
Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень.
Контроль використання ПММ.
Ведення бази Клієнтів.
Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів до складу (магазину).
Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
Організація роботи з Постачальниками та Покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика.
Ведення складського, управлінського обліку.
Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК.
Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах.
Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару.
Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
Підтримка комунікації із Клієнтами.
м.т. [
P.S. Розбираюсь у законодавстві, у маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпустки товарів, у технології управління Підприємством, у правилах документообігу.
Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
тел. [
More resumes of this candidate
Considering positions: Оператор ПК, 1С, помічник логіста (ТТН), обліковець, Офіс-менеджер, помічник бухгалтера з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, 7 more positions
20 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Оператор 1С, менеджер, диспетчер, учётчик, администратор, помощник логиста, 26 years
20 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса., 18 years
Considering positions: Юрисконсульт, юрист, начальник юридического отдела, контролёр, Специалист по бумажному и электронному документообороту
20 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Начальник юротдела, юрисконсульт, консультант по управлению и документообороту., 36 years 5 months
Considering positions: Помощник заведующего аптекой, аптечным складом, куратор, контролёр, Помощник, ассистент уполномоченного лица аптеки, Помощник директора импортёра лекарственных средств
20 000 UAH
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Помощник заведующего аптекой, помощник бухгалтера. мт., 36 years 5 months
Similar candidates
-
Бухгалтер-калькулятор, бухгалтер з первиної документації, товарознавець
Odesa -
Бухгалтер з первинної документації
18000 UAH, Odesa, Remote -
Бухгалтер з первинної документації
11000 UAH, Odesa, Remote -
Бухгалтер з первинної документації
Odesa -
Бухгалтер з первинної документації
Odesa