Resume from March 20, 2024 File

Світлана

Оператор з введення даних

Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Бродська Світлана Андріївна

Дата народження: 14.04.1986 р.

Місце народження: м. Умань, Черкаської обл.
Адреса проживання: м. Київ, село Софіївська Борщагівка, ЖК Софія.
Контактні дані: моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mai: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: Уманський національний університет садівництва (Економічний факультет, спеціальність Фінанси і кредит).

Посада: адміністратор баз даних, фахівець напрямку впровадження нормативно-довідкової інформації (НДІ).

Досвіт роботи:
1. З квітня 2021р. по липень 2022р. ТОВ «Управлінське товариство «УЛФ» у Відділі по роботі з пайовиками на посаді Фахівець з комунікацій.
Посадові обов’язки:
ведення документообігу по замовленням клієнтів в базі 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України (формування замовлень та ведення договірних відносин в базі 1С з клієнтами);
ведення клієнтської бази даних;
інформування та консультація пайовиків про умови співпраці з підприємством;

2. З березня 2015р та квітень 2021р. ТОВ «Управлінське товариство «УЛФ» у Відділі впровадження нормативно-довідкової інформації на посаді Фахівець з внесення баз даних.
Посадові обов’язки:
ведення довідників згідно напрямків:
Довідник «ОРГАНІЗАЦІЇ»
Довідник «ВІДОКРЕМЛЕНІ ПІДРОЗДІЛИ»
Довідник «РЕГІОН (регіональне управління)»
Довідник «ЮРИДИЧНА СТРУКТУРА (Профільний департамент)»
Довідник «контрагентів»
Довідник «ДОГОВОРИ КОНТРАГЕНТІВ»
Довідник «Банківські рахунки організацій»
Довідник «Банківські рахунки Контрагента»

інформування та навчальна консультація користувачів по загальним та не стандартним питанням ведення нормативно-довідкової інформації.
розробка та підготовка інструкцій для користувачів з профільного напрямку.

3. З січня 2014 і по березень 2015 р. ТОВ «Європа-Транс ЛТД», на посаді Фахівця комунікаційного центру роздрібної дистрибуції (продаж яєчної продукції ТМ «Квочка» на території України та контроль за логістикою автотранспорту компанії при внутрішніх перевезеннях компанії).
Посадові обов’язки:
ведення документообігу по замовленням клієнтів в базі 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України (формування замовлень та ведення договірних відносин в базі 1С з клієнтами);
ведення клієнтської бази даних;
інформування та консультація клієнтів про цінову політику та умови співпраці з приватними підприємцями;
вчинення продажів та холодних дзвінків;
контроль торгових представників компанії, по якості наданих клієнтам послуг, за допомогою анкетування та опитування;
контроль за допомогою GPS-моніторінгу автотранспорту компанії, що займається перевезенням замовлень продукції компанії;

Додатково: практичний досвід оформлення та ведення документообігу приватного підприємства, досвід роботи заступником директора фотостудії (більше 2-х років), професійна освіта «фотограф» (закінчила Вище професійне училище у м. Донецьк), адміністратор ресторанного комплексу «DePari» в м. Бєлгород-Дністровський (стаж більше 2-х років).

Гарне усне мовлення ( українська, російська, англійська Beginner).
Вільно володію комп’ютером (офісний пакет Word, Excel, Internet) та офісною оргтехнікою (принтер-ксерокс,факс), а також необхідними знаннями, навиками та вмінням для роботи в офісі.
Комунікабельна, не конфліктна, відповідально відношусь до поставлених завдань, стресостійка, швидко адаптуюсь у колективі та навчаюсь новому.

Бажаний графік роботи:
5-денний нормований робочий день, повна зайнятість.
Бажаний розмір заробітньої плати: 25 000грн. на випробувальний термін з можливостю підвищення (по результатам роботи).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: