Ukraine's #1 job site
- File
Ірина
Консультант з продажу
- Age:
- 38 years
- City:
- Kropyvnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8656595/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ковальчук Ірина Іванівна
Дата народження: 09.08.1986
Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу реклами.
Освіта:
Вересень 2003р.- липень 2007р., « Київський університет туризму, економіки та права», факультет « менеджмент організації», спеціалізація « менеджмент туристичної діяльності», диплом бакалавра( денна форма навчання ).
Вересень 2007р.-лютий 2009р., Державна льотна академія України, факультет « управління інноваційною діяльністю», диплом магістра ( денна форма навчання).
Додаткова освіта:
Курси англійської мови « Центр іноземних мов Наталі»;
Комп’ютерні курси «Саваш», за програмою «Підприємство 8.1- Бухгалтерія; Управління торгівлею; Управління персоналом України».
Досвід роботи:
Кредитний спеціаліст
березень 2008 р- липень 2008р., ТОВ « Банк Ренесанс Капітал» .
Старший кредитний фахівець
лютий 2020р. – лютий 2011р., ПАТ « Банк Руский Стандарт».
Провідний менеджер по обслуговуванню клієнтів
Квітень 2011р.-вересень 2015р., ПАТ « Акцент – Банк».
Провідний фахівець з розвитку продаж
Травень 2017р. – січень 2021р., АТ « Банк Форвард»
Серпень 2021р. - липень 2022р., АТ « Банк Форвард»
Функціональні обов’язки:
—пошук нових клієнтів;
— обслуговування клієнтів, щодо отримання кредитних послуг;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль правильності заповнення документів;
— ведення внутрішньої звітності;
— ведення переговорів;
— обробка вхідної кореспонденції;
— виконання особистих доручень керівника.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері роздрібних продажів;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська –середній рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Діти –двоє ( 10 років та 4 роки).
Дата народження: 09.08.1986
Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу реклами.
Освіта:
Вересень 2003р.- липень 2007р., « Київський університет туризму, економіки та права», факультет « менеджмент організації», спеціалізація « менеджмент туристичної діяльності», диплом бакалавра( денна форма навчання ).
Вересень 2007р.-лютий 2009р., Державна льотна академія України, факультет « управління інноваційною діяльністю», диплом магістра ( денна форма навчання).
Додаткова освіта:
Курси англійської мови « Центр іноземних мов Наталі»;
Комп’ютерні курси «Саваш», за програмою «Підприємство 8.1- Бухгалтерія; Управління торгівлею; Управління персоналом України».
Досвід роботи:
Кредитний спеціаліст
березень 2008 р- липень 2008р., ТОВ « Банк Ренесанс Капітал» .
Старший кредитний фахівець
лютий 2020р. – лютий 2011р., ПАТ « Банк Руский Стандарт».
Провідний менеджер по обслуговуванню клієнтів
Квітень 2011р.-вересень 2015р., ПАТ « Акцент – Банк».
Провідний фахівець з розвитку продаж
Травень 2017р. – січень 2021р., АТ « Банк Форвард»
Серпень 2021р. - липень 2022р., АТ « Банк Форвард»
Функціональні обов’язки:
—пошук нових клієнтів;
— обслуговування клієнтів, щодо отримання кредитних послуг;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль правильності заповнення документів;
— ведення внутрішньої звітності;
— ведення переговорів;
— обробка вхідної кореспонденції;
— виконання особистих доручень керівника.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері роздрібних продажів;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська –середній рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Діти –двоє ( 10 років та 4 роки).
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Kropyvnytskyi -
Менеджер з продажу нерухомості
Kropyvnytskyi -
Менеджер по продажам
30000 UAH, Kropyvnytskyi -
Менеджер з продажу первинної нерухомості
15000 UAH, Kropyvnytskyi -
Менеджер з продажу
Kropyvnytskyi -
Оператор ПК, адміністратор, продавець-консультант, менеджер з продажу
Kropyvnytskyi