Resume from February 22, 2022

Татьяна

Оператор call-центра, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Миллер Тетяна Анатоліївна

Мета: Оператор КЦ.Менеджер по продажу

Адреса фактичного проживання:
м. Київ,

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 19.04.1983 р.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: у 2006 закінчила Київський Європейський Університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка підприємства і правове забезпечення економічної діяльності»

Трудова діяльність:
2002-2007 адміністратор-бармен ПП «Михнюк И.В»
2007-2008 бармен ТОВ «Порив» м. Київ
2008-2009 касир ТОВ «Мейджик Гейм» м. Київ
2009-2009 Адміністратор залу «Мейджик Гейм» м. Київ
2009-2010 касир клуб «БОСС» м.Київ
2010-2010 директор ЧП « Овчаренко С.С» виконавець директора
2011-2011 ЗАТ»Галиччина» бухгалтер-касир
2011-2012 бухгалтер ПАБ
2012-2013 гол бухгалтер ВК"Довєріє" ресторан
2014-2016 бухгалтер ТОВ" парк київська русь
2016-2019 бухгалтер Тов"Пять Смаків"
2019-2020 бухгалтер ресторан
2020-2021Оператор КЦ
2021-2022 Оператор КЦ( продажи)
Професійні навики
-програми Microsoft Office;
-вільний користувач Інтернет;
-робота з електронною поштою;
-1С : бухгалтерія ,УТП ,1 смарт(7.7,8,3) експос,2к,сервіо,медок,R keper, СРМ
- нарахування заробітної плати
-Виписка і оформлення первинних документів,оприбуткування ТМЦ,прорахування собівартості
-робота з готівкою,з документацією, касовим обладнанням;
-облік розрахунків покупцями і постачальниками.
- формування бухгалтерської і податкової звітності.та здача до служб
-оприбуткування торгової виручки, проведення всіх касових операцій;
-ведення касової книги,здійснення розрахунків з робітниками фірми.
-Складання калькуляціонних карток,проведення інвентерізації.
- оформлення всіх документів підприємства
-Клієнт банк,акти звірок.
- впевнене користування ПК, робота в профільному програмному забезпеченні, переговори по телефону.
_навики продажів,телефонних розмов,вміння працювати з великими об’ємами,навики працювання з відмовами,чітка дикція, відменне знання ПК.

Особові характеристики: комунікабельність, відповідальність, старанність, організованість, чесність, креативність.

Інше: водійські права ,категорія «В», сімейний стан – одружена.

Мова: українська – рідна, російська - вільно, англійська-технічна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: