• File

Яна

Кошторисник

Age:
55 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Горе Яна Василівна
(Yana V. Hore)
Дата народження: 12.12.1968
Місто: Одеса
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади - економіста, аудитора, кошторисника тощо.
Освіта:
вересень 1986 року – червень 1991 року, Одеський гідрометеорологічний інститут, спеціальність «Гідрологія суші», диплом інженера гідролога (денна форма навчання).
вересень 1996 року – жовтень 1997 року, Київський інститут «Комунекономіка», спеціальність «Економіка. Облік та аудит», диплом спеціаліста з обліку та аудиту (очно/заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
Жовтень 2016 року — Курси «Організація документообігу на виробничих підприємствах, особливості ведення виробничого обліку», ТОВ Аудиторська фірма «Промислова аудиторська спілка», м. Київ.
Досвід роботи:

Економіст 1 категорії, провідний контролер-ревізор, головний контролер-ревізор, начальник групи (сектору), заступник начальника відділу
Червень 1994 року – травень 2012 року, Контрольно-ревізійний відділ в м. Маріуполь (з січня 2012 року - Маріупольська об’єднана держфінінспекція).

Функціональні обов’язки:
забезпечення виконання покладених на відділ (інспекцію) завдань щодо здійснення державного фінансового контролю на відповідній території;
складання та контроль за виконанням планів та звітності про результати контрольно-ревізійної роботи відділу (інспекції);
проведення контрольних заходів та участь у їх проведенні, розгляд та приймання матеріалів контрольних заходів у порядку, передбаченому чинним законодавством, вжиття заходів, щодо повної реалізації матеріалів контрольних заходів;
- надання організаційно-методичної допомоги працівникам;
- забезпечення ефективної координації роботи та взаємодії відділу (інспекції) з місцевими органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими контролюючими органами з питань, що стосуються діяльності;
- здійснення контролю за виконанням законодавчих та інших нормативно-правових актів, розпорядчих документів, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю тощо.

Начальник планово-виробничого відділу, заступник начальника філії
червень 2012 року – лютий 2022 року. Філія «Автодор №4» Дочірнього підприємства «Донецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», смт. Нікольське, Донецька область.
Функціональні обов’язки:
організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділівта виробничих одиниць;
забезпечення виконання зобов'язань перед постачальниками, замовниками i кредиторами, включаючи установи банку, а також господарських i трудових договорів.
розробка штатних розкладів, призначення посадових окладів та надбавок.
контроль за дотриманням трудового законодавства, за дотриманням фінансової дисципліни, за правильністю ведення бухгалтерського обліку, складанням та здачею бухгалтерської, податкової та статистичної звітності, веденням діловодства;
організація роботи з планування i аналізу вартості підрядних робіт в процесі виробництва, виявлення та використання резервів виробництва з метою досягнення найбільшої економічної ефективності;
планування робіт з поточних ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг i споруджень на них;
укладання договорів, моніторинг цін, контроль за належним виконанням договорів;
проведення процедур закупівлі товарів, робіт послуг через систему публічних закупівель Prozorro;
організація та контроль за виконанням робіт з поточних ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування;
участь та контроль у формуванні вихідних даних для розробки проектно-кошторисної документації, складанні та здачі актів виконаних робіт, формування собівартості виконаних робіт, продукції власного виробництва, контроль за дотримання чинного законодавства при виконання підрядних робіт та їх документального оформлення;
розробка та реалізація заходів з ефективного використання виробничих потужностей, матеріальних i трудових pecypciв, підвищення рентабельності виробництва, організація проведення інвентаризацій та контроль за їх оформленням та відображенням в обліку;
контроль за застосуванням державних i відомчих норм та правил кошторисного ціноутворення при визначенні вартості підрядних робіт.

Професійні навички:
- володіння комп’ютером та оргтехнікою;
- досвід з аудиту бухгалтерського та податкового обліку;
- досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
- досвід проведення та проходження перевірок контролюючими органами;
- досвід підготовки та підписання договорів, контрактів;
- знання трудового законодавства, діловодства, законодавства в сфері бухгалтерського та податкового обліку, ціноутворення у будівництві;
- досвід роботи з застосуванням програмного комплексу «Автоматизований випуск кошторисів» ПК АВК5;
- досвід ведення переговорів;
- уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- знання мов: українська - рідна; російська - вільно володію.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, здатність швидко навчатися.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: ні.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, художня література.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: