Resume from September 20, 2022 File

Діана

Інженер з охорони праці, завгосп, інспектор з кадрів

Age:
45 years
City:
Pavlohrad

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Королех Діана Володимирівна
Адреса: Донецька область, м. Торецьк, вул. Полежаєва,4/4 (зараз мешкаю: м. Павлогдад,
вул. Степового фронта,44/1 кв.18)

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані:
- дата народження 20.05.1978р.
- заміжня;
- діти: 2006р.н., 2000р.н.

Мета: працевлаштування

Освіта: вища, закінчила в 2011р. Електротехнологічний факультет УПІА, кваліфікація
інженер - електромеханік, викладач дисциплін в галузі автоматизації виробництва

Досвід трудової діяльності:
1999-2010р.р. - в/о «Дзержинськтепломережа», контролер відділу реалізації послуг

2011р. - по теперішній час КНП «ОКПЛ м. Слов’янськ»:

2011р. – інженер (особа, відповідальна за охорону праці, цивільний захист, метрологічне
забезпечення, протипожежну безпеку);

за сумісництвом:

2012-2014р.р. – реєстратор медичний,технік;

2014-2020р.р.- інспектор з кадрів,

2019-2020р.р.- завгосп

Професійні навички

1. Знання кадрової роботи та законодавства (програма Медичні кадри);
2. Вміння складати технічне завдання;
3. Навики читання технічної документації;
4. Володіння ПК (на рівні впевненого користувача);
5. Знання законодавства з питань з ОП, ПБ, ЦЗ;
6. Ведення тендерної документації (Prozorro);
7. Вміння роботи з медичною документацією та медичними програмами
Особисті якості:
- тактовність;
- самоорганізованість;
- дисциплінованість;
- здатність до навчання;
- професійна грамотність;
- комунікабельність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: