Resume from April 27, 2024 PRO

Людмила

Економіст-аналітик, 35 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник підприємства

from 07.2021 to now (2 years 10 months)
фоп, Інші країни (Приватні особи)

- відкриття фоп,
- організація виготовлення екологічних товарів,
- ведення соц мереж,
- пошук замовників, постачальників, виконавців, конкурентів,
- організація та відправка товарів за кордон,
- налагодження та аналіз маркетингу,
- контроль фінансів.

Спеціаліст з розрахунку зп

from 05.2016 to 08.2017 (1 year 3 months)
МД фешн, Київ (Роздрібна торгівля)

- розрахунок заробітної плати, премій, лікарняних, відпускних та інших виплат для понад 500 працівників,
- проведення утримань аліментів та інших утримань за виконавчими листами,
- підготовка зведених відомостей для нарахування ЗП,
- складання звітів,
- робота у 1С УТП, ЗУП.
Досягнення: впроваджено нову систему оплати праці (ставка+КПЕ), автоматизовано складання зведених відомостей та звітів.

Support-manager

from 01.2016 to 05.2016 (4 months)
Go-crazy, Інші країни (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- допомога з аналізом діяльності,
- формування економічних звітів,
- підбір персоналу.

Економіст

from 03.2014 to 04.2016 (2 years 1 month)
СДС, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- контроль та аналіз доходів та витрат,
- складання аналітичних та фінансових звітів,
- контроль правильності ведення звітів, бухгалтерських програм,
- щоденне складання реєстру платежів, контроль щомісячних платежів,
- контроль оплат кредиторської та дебіторської заборгованостей,
- моніторинг та аналіз ринку,
- організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань.
Досягнення: створено нову систему контролю інформації підвищення точності управлінських звітів, автоматизовано процес їх складання.

Помічник бухгалтера

from 04.2011 to 03.2014 (2 years 11 months)
Бригадир, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- робота в 1С (7 та 8) , Клієнт-банк,
- робота з первинною документацією (договори, довіреності, рахунки, накладні), звітна документація, кореспонденція,
- звірка розрахунків із покупцями/постачальниками,
- Активне використання MS Office,
- переговори з покупцями/постачальниками, ведення взаєморозрахунків,
- ведення обліку поточних витрат/доходів, внутрішніх звітів, а також їх перевірка,
- облік витрати палива, контроль та перевірка,
- кадровий облік,
У ході написання курсової роботи на підприємстві було проведено економічний аналіз діяльності, запропоновано шляхи підвищення ефективності роботи.

Бухгалтер

from 09.2010 to 03.2011 (6 months)
Вулик, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з первинною документацією, накладними, дорожніми листами, реєстрами, договорами, клієнт-банком, банківськими виписками.

Практикант - помічник бухгалтера

from 04.2010 to 05.2010 (1 month)
Аврора (квадрат), Київ (Нерухомість)

Работа з накладними, договорами, клієнт-банком

Education

Торгово-економічний університет

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2013 to 2014 (1 year)

Брала участь у міжнародній науково-практичній конференції «Тенденції розвитку економіки у 2014 р.: аналітичні та теоретико-методологічні аспекти» наукової економічної організації «Перспектива».

Захистила дипломну магістерську роботу на тему "Формування системи моніторингу прибутку підприємства". У ході написання було розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації впровадження системи моніторингу прибутку на підприємстві та запропоновано структуру моніторингу прибутку.

Торгово-економічний університет

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2010 to 2013 (3 years)

ТЕК КНТЕУ

Бухгалтерський облік, Київ
Specialized secondary, from 2007 to 2010 (3 years)

Additional education and certificates

Оператор комп'ютерного набору, ТЕК КНТЕУ

2010

British council

2016

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Access Adobe Illustrator Windows Google Sheets Google Ads Google Docs Organisation skill Work with a large amount of information Attentiveness Management of social networks

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • Turkish — average

Additional information

Водійське посвідчення, категорія Б.

Впевнений користувач ПК.

Не маю шкідливих звичок, швидко навчаюсь, цілеспрямована, не конфліктна, активна, комунікабельна, уважна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: