• File

Вікторія

Маркетолог, аналітик, економіст

City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Назаренко Вікторія Юріївна

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-MAIL: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Місце проживання: м. Дніпро,
ж/ м Покровський (Комунар)

Освіта - вища економічна. Закінчила Придніпровську академію будівництва та архітектури. Економічний факультет за спеціальністю- економіка підприємства.
Додаткова освіта- пройшла повний курс навчання за програмою «Інтернет – маркетинг» та тренінг на тему «Стратегія розвитку продажів».
Володію, як впевнений користувач, Word, Exсel (зведені таблиці, ВПР)
Професійна діяльність
1. Січень 2016 – травень 2022 ТОВ «Вента. ЛТД»
відділ маркетингу та реклами
спеціаліст з методів розширення ринків збуту
Основні функції:
- повний супровід циклу проектів, а саме – переговори з постачальниками, підготовка договорів до проектів із постачальниками та клієнтами, запуск проекту, контроль і аналіз ефективності проекту ;
- супровід акцій від постачальників (підготовка договорів, звітів до акцій, контроль за реалізацією акцій, аналіз ефективності акцій);
- підготовка звітів для постачальників щодо реалізації їх продукції;
- моніторінг цін конкурентів.
2. Квітень 2001р. - лютий 2015 ПрАТ «ІнтерМікро Дельта, Інк» (ТД Дніпрошина)
управління маркетингу
спеціаліст – аналітик із дослідження товарного ринку.
Основні функції:
- проведення маркетингових досліджень (розрахунок ємкості ринку України за групами товарної продукції, дослідження цільових ринків споживачів, аналіз цін конкурентів);
- аналіз реалізації (облік продажів) продукції протягом місяця, кварталу, року (підготовка звітів для керівництва);
- прогноз продажу продукції на місяць, квартал, наступний рік;
- облік запланованої реалізації продукції на місяць з урахуванням потреби покупця, плану виробництва, залишків невідвантаженої продукції та прогнозів залишків на наступний місяць;
- ціноутворення, підготовка прайс-листів;
- підготовка та участь у виставках, просування нових брендів на ринок, робота з рекламними агенціями (розробка бренд-буку, слогану, сувенірної продукції), друкарнями (підготовка буклетів та каталогів продукції, стендів), планування бюджету з витрат коштів на рекламу;
- ребрендінг торгових марок.
Працюючи у відділі продажів ТД «Дніпрошина», вела контракти щодо реалізації продукції підприємствам
3. Липень 1996 р. – квітень 2001р. ЗАТ з І Промислово-фінансова корпорація «Єдині енергетичні системи України»
Фінансово-економічний департамент, відділ оптимізації взаєморозрахунків між підприємствами. економіст
Основні функції:
- Організація роботи з комерційними банками для взаєморозрахунків між підприємствами;
- Супровід зовнішньоекономічних операцій, договорів про кредитні лінії та розрахунок рентабельності угод;
- підготовка інформації (зведених відомостей) щодо погашення заборгованості підприємств, аналіз роботи з банками.
- розробка річного, квартального та місячного промислово-фінансового плану корпорації по департаментам;
- аналіз товарних потоків та виконання промислово - фінансових планів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: