Resume from April 26, 2024 File

Дар'я

Администратор

Age:
34 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Нікітішина Дар’я Ігорівна
Дата народження: 18.04.1990 р.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: м. Чернігів

Освіта:
вересень 2007 р. – лютий 2010 р., Харківський Житлово – комунальний технікум за спеціальністю «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах».

Досвід роботи:

Продавець - консультант
березень 2010 р. - березень 2012 р. ТОВ «Торговий дім «Грегорі Арбер» (мережа магазинів чоловічого класичного одягу) м. Київ.
Функціональні обов'язки:
підготовка торгівельного залу для обслуговування відвідувачів;
ввічливе та якісне обслуговування покупців;
надання допомоги покупцям в виборі товару;
розрахунок покупців;
контроль наявності цінників на товарі;
проведення інвентаризації та переоцінки товарів;
замовлення та прийом товарів;
складання звітів;
інкасація в банк.

Секретар
квітень 2012 р. – лютий 2013 р. ТОВ «Тетіс – Дихальні системи» (торгова компанія) м. Київ.
Функціональні обов'язки:
прийом і розподіл телефонних дзвінків;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
організація зустрічей;
замовлення квитків та бронювання готелів;
життєзабезпечення офісу (замовлення води, продуктів харчування, канц. товарів, закупка медикаментів та інше);
підготовка документів та матеріалів необхідних для роботи керівництва;
робота з електронною поштою та оргтехнікою;
робота з кур’єрськими службами;
допомога в презентації товарів під час участі у виставках.

Секретар
травень 2013 р. – березень 2015 р. ТОВ «Амбрелла Едженсі» (рекламна компанія) м. Київ
Функціональні обов'язки:
прийом і розподіл телефонних дзвінків;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
організація зустрічей;
замовлення квитків та бронювання готелів;
життєзабезпечення офісу (замовлення води, продуктів харчування, канц. товарів, закупка медикаментів та інше);
виконання доручень керівника;
робота з електронною поштою та оргтехнікою;
робота з кур’єрськими службами;
допомога співробітникам компанії в підготовці проектів.

Адміністратор
червень 2019 р. – грудень 2021 р. Учбовий центр «Вікторі» (навчання майстрів манікюра, педикюра, нарощення вій) м. Чернігів
Функціональні обов'язки:
прийом дзвінків та консультація;
складання графіку проведення навчань;
ведення сторінок в соціальних мережах;
запис, оформлення та розрахунок учнів;
підготовка класу до початку проведення навчань;
пошук моделей для відпрацювання навичок для учнів;
продаж товарів.

Професійні навички:

впевнений користувач ПК; працювала з касовим апаратом та в програмі 1С:Підприємство 7.7; уміння працювати з оргтехнікою; оперативність в пошуку інформації;
планування.

Особисті якості:

Швидко навчаюсь новому, відповідальна, комунікабельна, чесна.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня, маю дитину;
Вільне спілкування українською мовою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: