Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Дар'я

Администратор

Вік:
34 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Нікітішина Дар’я Ігорівна
Дата народження: 18.04.1990 р.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса: м. Чернігів

Освіта:
вересень 2007 р. – лютий 2010 р., Харківський Житлово – комунальний технікум за спеціальністю «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах».

Досвід роботи:

Продавець - консультант
березень 2010 р. - березень 2012 р. ТОВ «Торговий дім «Грегорі Арбер» (мережа магазинів чоловічого класичного одягу) м. Київ.
Функціональні обов'язки:
підготовка торгівельного залу для обслуговування відвідувачів;
ввічливе та якісне обслуговування покупців;
надання допомоги покупцям в виборі товару;
розрахунок покупців;
контроль наявності цінників на товарі;
проведення інвентаризації та переоцінки товарів;
замовлення та прийом товарів;
складання звітів;
інкасація в банк.

Секретар
квітень 2012 р. – лютий 2013 р. ТОВ «Тетіс – Дихальні системи» (торгова компанія) м. Київ.
Функціональні обов'язки:
прийом і розподіл телефонних дзвінків;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
організація зустрічей;
замовлення квитків та бронювання готелів;
життєзабезпечення офісу (замовлення води, продуктів харчування, канц. товарів, закупка медикаментів та інше);
підготовка документів та матеріалів необхідних для роботи керівництва;
робота з електронною поштою та оргтехнікою;
робота з кур’єрськими службами;
допомога в презентації товарів під час участі у виставках.

Секретар
травень 2013 р. – березень 2015 р. ТОВ «Амбрелла Едженсі» (рекламна компанія) м. Київ
Функціональні обов'язки:
прийом і розподіл телефонних дзвінків;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
організація зустрічей;
замовлення квитків та бронювання готелів;
життєзабезпечення офісу (замовлення води, продуктів харчування, канц. товарів, закупка медикаментів та інше);
виконання доручень керівника;
робота з електронною поштою та оргтехнікою;
робота з кур’єрськими службами;
допомога співробітникам компанії в підготовці проектів.

Адміністратор
червень 2019 р. – грудень 2021 р. Учбовий центр «Вікторі» (навчання майстрів манікюра, педикюра, нарощення вій) м. Чернігів
Функціональні обов'язки:
прийом дзвінків та консультація;
складання графіку проведення навчань;
ведення сторінок в соціальних мережах;
запис, оформлення та розрахунок учнів;
підготовка класу до початку проведення навчань;
пошук моделей для відпрацювання навичок для учнів;
продаж товарів.

Професійні навички:

впевнений користувач ПК; працювала з касовим апаратом та в програмі 1С:Підприємство 7.7; уміння працювати з оргтехнікою; оперативність в пошуку інформації;
планування.

Особисті якості:

Швидко навчаюсь новому, відповідальна, комунікабельна, чесна.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня, маю дитину;
Вільне спілкування українською мовою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: