Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Оксана

Діловод, адміністратор

Вік:
52 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Русінова Оксана Юріївна

Дата народження: 29 вересня 1971 р. (52 роки)
Адреса проживання: м. Чернігів
Сімейний стан: заміжня
Моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА: Діловод, адміністратор.
Бажаний рівень заробітної плати: 25 000 грн.

НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ:
Досвід ведення діловодства, оформлення офіційних запитів, відповідей на запити, документальний супровід та архівація пенсійних справ, впевнений користувач ПК, САД АСКОД, знання пакету Microsoft Office, MS Excel, електронної пошти, Googl таблиць, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.

ОСВІТА:
Чернігівський державний інститут економіки і управління
Рік закінчення: 2008
Спеціальність: «Фінанси».
Спеціалізація: «фінанси».
Кваліфікація: Спеціаліст з фінансів.

Державна академія легкої промисловості України, м. Київ
Рік закінчення: 1995
Спеціальність: «Автоматизація виробництв легкої промисловості».
Спеціалізація: «Автоматизація процесів легкої промисловості».
Кваліфікація: Спеціаліст з автоматизації процесів легкої промисловості.

Ключова інформація по діяльності:
- досвід ведення діловодства, реєстрації документів, збір, систематизація та зберігання документації та матеріалів за результатами діяльності офісу у паперовій та електронній формі; архівація закритих справ, адміністрування робочого простору, впевнений користувач електронного документообігу (АСКОД), складання звітів та донесень про виконану роботу;
- вміння користуватися основною офісною технікою;
- знання Законодавства України, вміння орієнтуватись в законодавчих актах, постановах, досвід тлумачення та роз’яснення і застосування державних законів, постанов т.і.;
- здійснення державного фінансового контролю підприємств, установ, організацій;
- досвід роботи з великими об’ємами інформації, формування та користування базами даних;
- постійне вдосконалення набутих знань та підвищення кваліфікації (відвідування тренінгів, семінарів, навчань та курсів як з бухгалтерського обліку так і соціальні та психологічні проекти);
- вміння працювати як самостійно так і в команді з повною віддачою особистих можливостей та додержанням дедлайнів задля досягнення поставлених цілей.

ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

Листопад - грудень 2023р. - соціальний працівник з питань захисту Благодійної організації Благодійного фонду "Рокада".
- організація та здійснення моніторингових виїздів до громад Чернігівської області;
- проведення моніторингів громад в телефонному режимі;
- презентація діяльності БФ "Рокада", збір інформації щодо внутрішньо переміщених осіб, осіб з інвалідністю та осіб, постраждалих внаслідок російської агресії;
- складення звітів про результати проведеної роботи та надання інформації до БФ про потреби вразливих верст населення громад, в яких здійснено моніторинговий виїзд та проведення моніторингів телефоном і..

Вересень 2021р. – по листопад 2023 – головний державний аудитор управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
- здійснення державного фінансового контролю підприємств, установ, організацій;
- документальні перевірки збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, достовірність бухгалтерського обліку і фінансової звітності, внесення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень;
- складання актів ревізій, аудиторських довідок та довідок зустрічних звірок;
- проведення інвентаризацій на об’єктах контролю;
- робота з правоохоронними та державними органами влади, листування з державними установами та громадянами;
- надання письмових відповідей на скарги та запити як офіційних органів влади так і громадянам України.

Грудень 2019р. – квітень 2020р. – Заступник начальника поштового відділення 14037 м. Чернігова, «Укрпошта»
- організація робочого простору та робочого процесу поштового відділення, контроль за дотриманням посадових обов’язків операторів поштового зв’язку та листоношами;
- обслуговування клієнтів поштового відділення, спілкування з громадянами різних соціальних груп та представниками підприємств та організацій;
- вирішення конфліктних ситуації що виникають в процесі роботи;
- виконання функціональних обов’язків, щодо оптимізації та вдосконалення процесів обробки кореспонденції та інформації, внесення пропозицій щодо вдосконалення організаційної роботи;
- складання звітів про виконану роботу поштового відділення та ведення документообігу (складання запитів, надання відповідей, архівація відпрацьованих документів);

Вересень 2006 – листопад 2019 – Головний спеціаліст з призначенця пенсій, Чернігівське об’єднане управління пенсійного фонду України
- призначення пенсій за допомогою спеціальних комп’ютерних програм;
- спілкування та прийом громадян, надання письмових та усних відповідей на скарги та звернення;
- допомога та надання консультацій щодо призначення пенсії (збір необхідних документів для призначення пенсії, формування запитів щодо надання документів необхідних для призначення пенсії на підприємства, організації та владні структури, роз’яснення прав громадянина-пенсіонера та тлумачення законодавчих актів, щодо правочину);
- проведення зустрічних перевірок достовірності фінансових та юридичних документів, виданих підприємствами, установами та архівами.
- великий досвід роботи із законодавчими актами та Постановами Кабінету Міністрів;
- складання звітів щодо виконаної роботи;
- формування ведення та архівація пенсійних справ та офіційних документів.

Березень 2004 - червень 2006 - Головний спеціаліст з призначенця пенсій, Управління пенсійного фонду України в м.Чугуїв Харківської області
- призначення пенсій за допомогою спеціальних комп’ютерних програм;
- спілкування та прийом громадян, надання письмових та усних відповідей на скарги та звернення;
- допомога та надання консультацій щодо призначення пенсії (збір необхідних документів для призначення пенсії, формування запитів щодо надання документів необхідних для призначення пенсії на підприємства, організації та владні структури, роз’яснення прав громадянина-пенсіонера та тлумачення законодавчих актів, щодо правочину);
- проведення зустрічних перевірок достовірності фінансових та юридичних документів, виданих підприємствами, установами та архівами.
- великий досвід роботи із законодавчими актами та Постановами Кабінету Міністрів;
- складання звітів щодо виконаної роботи;
- формування на архівація пенсійних справ та офіційних документів .

Листопад 1998 – вересень 2003 -головний державний податковий інспектор, Державна податкова інспекція в м. Чернігів
- прийом та обслуговування громадян, щодо присвоєння та отримання ідентифікаційних номерів громадянам України;
- робота з базами даних щодо присвоєння ідентифікаційних номерів (формування витягів, вибірок даних по окремим ознакам, поєднання, роз’єднання та сортування даних по заданому алгоритму);
- приймання бухгалтерської звітності від установ, підприємств та організацій, перевірка правильності оформлення звітів;
- формування та ведення бази даних бухгалтерських звітів;
- формування звітів про виконану роботу.

Квітень 1997 – вересень 1998 - головний державний податковий інспектор, Державна податкова інспекція в м. Києві.
- прийом та обслуговування громадян, щодо присвоєння та отримання ідентифікаційних номерів;
- робота з базами даних щодо присвоєння ідентифікаційних номерів (формування витягів, вибірок даних по окремим ознакам, поєднання, роз’єднання та сортування даних по заданому алгоритму);
- приймання бухгалтерської звітності від установ, підприємств та організацій, перевірка правильності оформлення звітів;
- формування та ведення бази даних бухгалтерських звітів;
- формування звітів про виконану роботу.

ОСОБИСТІ ТА ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Оскільки маю багатий досвід роботи з документообігом як в державних так і в інших організаціях, прагну бути корисною суспільству за допомогою професійного зростання та самовдосконалення. Широкі комунікативні та міжособистісні навички як письмові так і усні. Відповідальність, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість, творчий підхід до вирішення проблем, аналітичний склад розуму, ініціативність, пунктуальність, концентрація та розподілення уваги, емоційна стабільність, сумлінність, уважність, чесність, комунікативні здібності – основні особисті якості.

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:
Українська- вільно
Російська- вільно
Англійська – початковий
Німецька –початковий

ДОДАТКОВІ ІНФОРМАЦІЯ:

Прихильниця здорового стилю життя. відвідую фітнес клуб, займаюсь фітнес-ZUMBA.
Більше сорока років вишиваю нитками та бісером.
Маю водійські права категорії «В», без досвіду водіння.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: