Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Оксана

Соціальний працівник

Вік:
52 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Русінова Оксана Юріївна

Дата народження: 1971 р. (52 роки)
Адреса проживання: м. Чернігів,
Сімейний стан: заміжня), три дочки ( 28,23 та 16 років)
Моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА: соціальний робітник.
Бажаний рівень заробітної плати: 35 000 грн (за місяць), 210 грн/годину

НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ:
Всебічний досвід надання послуг, допомоги (консультації, оформлення документів, визначення потреб, супровід та моніторинг реалізуємих завдань, т.і.) та спілкування з громадянами різних соціальних груп населення. Впевнений користувач ПК, знання пакету Microsoft Office, MS Excel, електронної пошти, Googl таблиць, навички роботи з Adobe Photoshop та Adobe Illustrator.

ОСВІТА:
Чернігівський державний інститут економіки і управління
Рік закінчення: 2008
Спеціальність: «Фінанси».
Спеціалізація: «фінанси».
Кваліфікація: Спеціаліст з фінансів.

Державна академія легкої промисловості України, м. Київ
Рік закінчення: 1995
Спеціальність: «Автоматизація виробництв легкої промисловості».
Спеціалізація: «Автоматизація процесів легкої промисловості».
Кваліфікація: Спеціаліст з автоматизації процесів легкої промисловості.

Ключова інформація по діяльності:
- державна служба в соціальній сфері, великий досвід комунікації та роботи (комунікативні спілкування з метою визначення потреб, встановлення контактів та проведення інтерв'ю з громадянами різних соціальних груп (пенсіонери, інваліди, внутрішньопереміщені особи, бухгалтера та керівники підприємств, посадові особи міських, селищних та сільських рад, діти, підлітки), вміння слухати, визначати потреби респондента та встановлювати пріоритети;
- знання Законодавства України, вміння орієнтуватись в законодавчих актах, постановах, досвід тлумачення та роз’яснення і застосування державних законів, постанов т.і.;
- досвід ведення діловодства, реєстрації документів, збір, систематизація та зберігання документації та матеріалів за результатами діяльності офісу у паперовій та електронній формі; адміністрування робочого простору, впевнений користувач електронного документообігу (АСКОД), складання звітів та донесень про виконану роботу;
- здійснення державного фінансового контролю підприємств, установ, організацій;
- досвід роботи з великими об’ємами інформації, формування та користування базами даних;
- постійне вдосконалення набутих знань та підвищення кваліфікації (відвідування тренінгів, семінарів, навчань та курсів як з бухгалтерського обліку так і соціальні та психологічні проекти);
- вміння працювати як самостійно так і в команді з повною віддачою особистих можливостей та додержанням дедлайнів задля досягнення поставлених цілей.

ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

Листопад - грудень 2023р. - соціальний працівник з питань захисту Благодійної організації Благодійного фонду "Рокада".
- організація та здійснення моніторингових виїздів до громад Чернігівської області;
- проведення моніторингів громад в телефонному режимі;
- презентація діяльність БФ "Рокада", збір інформації щодо внутрішньо переміщених осіб, осіб з інвалідністю та осіб, постраждалих внаслідок російської агресії;
- складення звітів про результати проведеної роботи та надання інформації до БФ про потреби вразливих верст населення громад, в яких здійснено моніторинговий виїзд та моніторинг телефоном.

Вересень 2021р. – по листопад 2023 – головний державний аудитор управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
- здійснення державного фінансового контролю підприємств, установ, організацій;
- документальні перевірки збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, достовірність бухгалтерського обліку і фінансової звітності, внесення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень;
- складання актів ревізій, аудиторських довідок та довідок зустрічних звірок;
- проведення інвентаризацій на об’єктах контролю;
- робота з правоохоронними та державними органами влади, листування з державними установами та громадянами;
- надання письмових відповідей на скарги та запити як офіційних органів влади так і громадянам України.

Грудень 2019р. – квітень 2020р. – Заступник начальника поштового відділення 14037 м. Чернігова, «Укрпошта»
- організація робочого простору та процесу поштового відділення, контроль за дотриманням посадових обов’язків операторів поштового зв’язку та листоношами;
- обслуговування клієнтів поштового відділення, спілкування з громадянами різних соціальних груп та представниками підприємств та організацій;
- вирішення конфліктних ситуації що виникають в процесі роботи;
- виконання функціональних обов’язків, щодо оптимізації та вдосконалення процесів обробки кореспонденції та інформації, внесення пропозицій щодо вдосконалення організаційної роботи;
- складання звітів про виконану роботу поштового відділення;

Вересень 2006 – листопад 2019 – Головний спеціаліст з призначенця пенсій, Чернігівське об’єднане управління пенсійного фонду України
- призначення пенсій за допомогою спеціальних комп’ютерних програм;
- спілкування та прийом громадян, надання письмових та усних відповідей на скарги та звернення;
- допомога та надання консультацій щодо призначення пенсії (збір необхідних документів для призначення пенсії, формування запитів щодо надання документів необхідних для призначення пенсії на підприємства, організації та владні структури, роз’яснення прав громадянина-пенсіонера та тлумачення законодавчих актів, щодо правочину);
- проведення зустрічних перевірок достовірності фінансових та юридичних документів, виданих підприємствами, установами та архівами.
- великий досвід роботи із законодавчими актами та Постановами Кабінету Міністрів;
- складання звітів щодо виконаної роботи;
- формування та архівація пенсійних справ.

Березень 2004 - червень 2006 - Головний спеціаліст з призначенця пенсій, Управління пенсійного фонду України в м.Чугуїв Харківської області
- призначення пенсій за допомогою спеціальних комп’ютерних програм;
- спілкування та прийом громадян, надання письмових та усних відповідей на скарги та звернення;
- допомога та надання консультацій щодо призначення пенсії (збір необхідних документів для призначення пенсії, формування запитів щодо надання документів необхідних для призначення пенсії на підприємства, організації та владні структури, роз’яснення прав громадянина-пенсіонера та тлумачення законодавчих актів, щодо правочину);
- проведення зустрічних перевірок достовірності фінансових та юридичних документів, виданих підприємствами, установами та архівами.
- великий досвід роботи із законодавчими актами та Постановами Кабінету Міністрів;
- складання звітів щодо виконаної роботи;
- формування на архівація пенсійних справ.

Листопад 1998 – вересень 2003 -головний державний податковий інспектор, Державна податкова інспекція в м. Чернігів
- прийом та обслуговування громадян, щодо присвоєння та отримання ідентифікаційних номерів громадянам України;
- робота з базами даних щодо присвоєння ідентифікаційних номерів (оформування витягів, вибірок даних по окремим ознакам, поєднання, роз’єднання та сортування даних по заданому алгоритму);
- приймання бухгалтерської звітності від установ, підприємств та організацій, перевірка правильності оформлення звітів;
- формування та ведення бази даних бухгалтерських звітів;
- формування звітів про виконану роботу.

Квітень 1997 – вересень 1998 - головний державний податковий інспектор, Державна податкова інспекція в м. Києві.
- прийом та обслуговування громадян, щодо присвоєння та отримання ідентифікаційних номерів;
- робота з базами даних щодо присвоєння ідентифікаційних номерів (оформування витягів, вибірок даних по окремим ознакам, поєднання, роз’єднання та сортування даних по заданому алгоритму);
- приймання бухгалтерської звітності від установ, підприємств та організацій, перевірка правильності оформлення звітів;
- формування та ведення бази даних бухгалтерських звітів;
- формування звітів про виконану роботу.

ОСОБИСТІ ТА ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Величезне бажання допомагати вразливим групам населення та бути корисною суспільству, ділитися своїм великим досвід роботи з різними категоріями людей, також прагну професійно зростати та самовдосконалюватись.
Завжди закінчую те, за що берусь: як у виконання робочих задач та обов'яків так і у приватному житті.
Широкі комунікативні та міжособистісні навички як письмові так і усні.
Толерантне ставлення до внутрішньо переміщених осіб та осіб зі складними життєвими обставинами.
Відповідальність, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість, творчий підхід до вирішення проблем, аналітичний склад розуму, ініціативність, пунктуальність, концентрація та розподілення уваги, емоційна стабільність, сумлінність, уважність, чесність, комунікативні здібності, уміння працювати в команді – основні особисті якості.

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:
Українська- вільно
Російська- вільно
Англійська – початковий
Німецька -початковий

ДОДАТКОВІ ІНФОРМАЦІЯ:
Прихильниця здорового стилю життя. Постійно (останні 7 років) відвідую фітнес клуб, займаюсь фітнес-ZUMBA, регулярно разом з тренером приймаю участь у мастер-класах фітнес-ZUMBA як на локаціях Чернігова (ТЦ "Голівуд", міський пляж, сквер "Богдана Хмельницького" та інші) так і в інших містах України, самостійно проводила тренування для нашої команди, замінюючи тренера та при нагоді можу самостійно викладати фітнес- ZUMBA.
Більше сорока років вишиваю нитками та бісером. Також можу проводити мастер-класи з вишивання картин, рушників, рюкзаків, шоперів т.і. та залучати до творчості бажаючих.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: