Resume from May 28, 2024 PRO

Софія

Direct-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
22 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з обробки рахунків

from 12.2022 to 12.2023 (1 year)
Інтернет-магазин, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Основні обовʼязки:
* Перегляд, аналіз та обробка рахунків, які надходили від клієнтів за їх замовлення;
* Ведення діалогу з клієнтами (дзвінки, листування) щодо оплати замовлення;
* Приймання оплат за замовлення та їх детальне опрацювання;
* Підтвердження замовлення та його передача на укомплектування.

Працювала в CRM-системі Bitrix24; 1C Підприємство; Finmap, а також з Google Docs та Microsoft Exel.

Працюючи на цій посаді розвинула навички використання інформаційних технологій та роботи в електронних комунікаційних платформах, а також здобула вміння ефективно комунікувати в онлайн середовищі. Розвинула аналітичне мислення. А також, завдяки дистанційному форматі роботи досягла високого рівня самоменеджменту та гнучкості в організації робочого часу.

Адміністратор салону краси

from 06.2019 to 02.2022 (2 years 8 months)
Салон краси Marafet, Львів (Краса, фітнес, спорт)

Основні обовʼязки:
* Прийом клієнтів, запис на послуги;
* Консультування клієнтів щодо послуг;
* Організація графіку роботи майстрів;
* Спілкування з клієнтами у телефонному та текстовому форматах;
* Ведення профілю салону у соціальних мережах.

Працювала з офісними програмами Microsoft Office, Google Docs, а також з соціальними мережами Instagram, Facebook, Messenger.

Ця робота дала можливість розвинути мої вміння ефективно вирішувати організаційні питання, керувати робочим процесом; вдосконалила навички конструктивної комунікації з клієнтами на персоналом, тим самим здобула вміння працювати в команді. Навчилась орієнтуватися на задоволення потреб клієнта та забезпечення високого рівня обслуговування.

Education

Національний університет «Львівська політехніка»

Журналістика, Львів
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)

Knowledge and skills

Здатність до навчання Користувач Бітрікс24 1С:Підприємство Ведення CRM Саморозвиток Комунікабельність Уважність

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • German — beginner

Additional information

Мої hard skills:
* Знання платіжних систем: Розуміння роботи платіжних рахунків та онлайн-платіжних систем;
* CRM системи: Вміння використовувати системи управління відносинами з клієнтами для ефективного обслуговування клієнтів;
* Швидкість друку на клавіатурі понад 180 знаків у хвилину.

Мої soft skills:
* Комунікаційні вміння: Здатність чітко та ефективно спілкуватися як в письмовій, так і в усній формі з командою та клієнтами;
* Емпатія: Здатність розуміти та враховувати потреби та перспективи клієнтів;
* Стресостійкість: Здатність зберігати спокій та продовжувати ефективно працювати в умовах тиску та стресу;
* Клієнтоорієнтованість: Зосередженість на задоволенні потреб та очікувань клієнтів, створення позитивного досвіду покупців.

Маю понад 4 роки досвіду спілкування з клієнтами у різних сферах (як у сфері продажів, так і у сфері обслуговування). Вмію орієнтуватися на потреби клієнта і вибудовувати конструктивний діалог. Маю високі граматичні знання в українській мові, наявні відмінні навички письмового та усного спілкування. Прагну до професійного зросту і досягнення високих показників роботи. Готова працювати дистанційно.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: