Resume from May 1, 2024 File

Оксана

Керівник відділу

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Голубнича Оксана Євгеніївна
17 листопада 1976 року пр.В.Лобановського буд. 18 кв.58
м.Київ 03037
+03-098-080-16-44
[open contact info](look above in the "contact info" section)

15 грудня 2023 року – по тепреішній час - начальник відділу діловодства
КП «Укрспецзв’язок» (далі КП)
Впровадження Системи електронного документообігу МАСТЕР (далі СЕД МАСТЕР) в КП і віддалених структурних підрозділах.
Розробка технологічних карт маршрутів документів В СЕД МАСТЕР.
Розробка інструкції з діловодства КП для роботи з електроннимии документами.
Розробка презентацій щодо користування СЕД МАСТЕР.
Навчання працівників КП користватуватися СЕД МАСТЕР і працівників віддалених структурних підрозділів.
Створення портфелю нормативних документів «Введення в посаду» .
Укладання номенклатури справ КП в СЕД МАСТЕР.
Розробка Положення про відділ діловодства в КП і посадових інсрукцій працівників відділу в звёязку зі зміною функціональних обов’язків.
Організація обробки вхідної та вихідної кореспонденції: приймання, реєстрація, сортування, переадресація, відправлення в СЕД МАСТЕР.
Забезпення проходження документів відповідно до діловодних маршрутів опрацювання, використання, зберігання, переклад, знищення документів.
Забезпечення контролю за термінами виконання управлінської документації КП: вхідної, вихідної кореспонденції,доповідних записок, наказів з основної діяльності, наказів з особового складу, звернень громадян.
Забезпечення методичної допомоги в підрозділах КП щодо організації діловодства, контроль за правильним формуванням та зберіганням матеріалів, своєчасним передаванням їх до архіву
Організація роботи архіва.
Оганізація нарад за участю керівників структурних підрозділів і відокремлених філій. Ведення протоколів нарад.
Забезпечення дотримання працівниками КП положень Інстркуції з діловодства в СЕД МАСТЕР.

27 липня 2023 року – 14 грудня 2023 року - начальник відділу з діловодства КП «Київзеленбуд» (далі КП)
Впровадження електронного підпису з візуалізацією на вихідних листах і на наказах з основної та адміністративно – господарської діяльності в Системі електронного документообігу АСКОД (далі СЕД АСКОД).
Розробка презентацій щодо використання електроного цифорового підпису в СЕД.
Навчання працівників КП користватуватися СЕД АСКОД.
Створення портфелю нормативних документів «Введення в посаду» .
Укладання номенклатури справ КП.
Розробка Положення про відділ в частині функціонування діловодства в КП.
Організація обробки вхідної та вихідної кореспонденції: приймання, реєстрація, сортування, переадресація, відправлення в СЕД АСКОД.
Забезпення проходження документів відповідно до діловодних маршрутів опрацювання, використання, зберігання, переклад, знищення документів.
Забезпечення контролю за термінами виконання управлінської документації КП: вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з основної діяльності, наказів з особового складу, звернень громадян.
Забезпечення методичного керівництва в підрозділах КП, контроль за правильним формуванням та зберіганням матеріалів, своєчасним передаванням їх до архіву
Організація роботи архіва.
Оганізація нарад за участю керівників структурних підрозділів і відокремлених філій. Ведення протоколів нарад.
Забезпечення дотримання працівниками КП положень Інстркуції з діловодства в СЕД АСКОД.

З 16 травня 2022 року – 27 липня 2024 року – фахівець 1 категорії Українського ветеранского фонду
Впровадження Системи Електронного документообігу АСКОД (далі СЕД АСКОД).
Розробка Інструкції з діловодства електронного документобігу Українського ветеранского фонду (дала УВФ).
Укладання номенклатури справ УВФ.
Розробка Положення про відділ в частині функціонування діловодства в УВФ.
Реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з основної діяльності, наказів з особового складу, звернень громадян.
Забезпечення дотримання працівниками фонду положень Інстркуції з діловодства в СЕД АСКОД.
Навчання працівників УВФ користування СЕД АСКОД. Розробка презентацій проходження документів за маршрутами в СЕД АСКОД.

2018 -2022 – завідувач відділу контролю і діловодства Комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія».
Забезпечення своєчасного опрацювання кореспонденції, що надходить до КНП через систему електронного документообігу «АСКОД» , доставка за призначенням.
Організація роботи працівників відділу з реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з основної діяльності, наказів з особового складу, звернень громадян.
Організація роботи приймальні керівника та його заступників. Організація і документальний супровід нарад і заходів підприємства.

2015 - 14 вересень 2018 Центральний Клінічний госпіталь Державної Прикордонної служби України
Посада: реєстратор медичний. Вровадження Системи електонного обліку війчськовослужбовців, членів їх сімей.

2014 -2011 ПрАТ «Укрпрофоздоровниця»
Посада: начальник управління справами та організаційної роботи – начальник відділу діловодства і контролю
Координація заходів діяльності Товариства, його керівних органів - Загальних зборів акціонерів, Наглядової ради, Правління, дочірніх підприємств, представництв. Організація і участь маркетингових заходів національного та міжнародного рівня.
Узагальнення річних та календарних планів роботи Товариства згідно інформації наданої структурними підрозділами Товариства.
Встановлення єдиного порядку документування і роботи з документами у
Товаристві.
Забезпечення дотримання єдиного порядку документування діяльності Товариства.
Контроль за виконанням планів роботи Товариства, рішень Загальних зборів, Наглядової ради, Правління, наказів Товариства.
Узагальнення пропозиції щодо порядку денного Загальних зборів, Наглядової ради, Правління. Забезпечує узагальнення матеріалів, проектів рішень Зборів акціонерів, Наглядової ради, Правління розроблених в структурних підрозділах Товариства відповідно до основних завдань на напрями діяльності. Ведення протоколів Загальних зборів, Наглядової ради, Правління.
Забезпечення своєчасного опрацювання кореспонденції, що надходить до Товариства та відправляється з Товариства, доставка за призначенням.
Організація роботи з реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з основної діяльності, наказів з особового складу, наказів про відрядження, наказів про відпустки, звернень громадян, рішень Загальних зборів, Наглядової ради, Правління для передачі до структурних підрозділів товариства, архіву Товариства або знищення.
Розробка інструкції з ведення діловодства в апараті Товариства та організація її впровадження.
3абезпечення збереження оригіналів договорів з фінансово-господарської діяльності Товариства.
Керівництвовідділами діловодства та контролю та організаційного забезпечення,
архіву.
Особисті досягнення: впровадження електронного документообігу, впорядкування
архіву, розробка інструкції з діловодства, номенклатури справта зразків документів Товариства відповідно до діючих стандартів.
2011-2008 ЗАТ «Укрпрофоздоровниця»
Посада: начальник відділу документаційного забезпечення
Встановленняєдиногопорядкудокументуванняіроботиздокументамиу Товаристві.
Забезпечення дотримання єдиного порядку документування діяльності Товариства.
Контроль за виконанням планів роботи Товариства, рішень Загальних зборів, Наглядової ради, Правління, наказів Товариства.
Забезпечення своєчасне оброблення кореспонденції, що надходить до Товариства та відправляється з Товариства, доставка за призначенням.
Організація роботи з реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з основної діяльності, наказів з особового складу, наказів про відрядження, наказів про відпустки, , звернень громадян, рішень Загальних зборів, Наглядової ради, Правління для передачі до структурних підрозділів товариства, архіву Товариства або знищення.
Розробка номенклатури справ Товариства, інструкції з діловодства в апараті Товариства та організація її впровадження.
3абезпечення збереження оригіналів договорів стосовно фінансово-господарської діяльності Товариства.
2008-2006 ЗАТ «Укрпрофоздоровниця»
Посада: провідний спеціаліст відділу документаційного забезпечення 2006-2003 Держспоживстандарт України
Посада : діловод управління справами , референт першого заступника голови комітету 2001-2003 Клініка краси «Амазонка»
Посада : адміністратор
2001-1998 ліцей «Відродження»
Посада :вихователь продовженого дня 1998-1997 декретна відпустка
1997-1996 загальноосвітня школа №201
Посада: Вихователь продовженого дня, вчитель біології Освіта:
1993-1998 Ніжинський державний педагогічний інститут ім. М.В.Гоголя Природничий факультет, спеціальність вчитель біології
Додаткова освіта:
2007 Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв Сучасне діловодство та архівна справа
Інше : Можливі відрядження, водійські права категорії В.
Захоплення: театр, рукоділля , подорожі.
Риси характеру: аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях і самостійно приймати рішення, швидко навчаюсь, відповідальна, акуратна , цілеспрямована .

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: