Resume from May 1, 2024 PRO

Олена

Менеджер з персоналу, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City of residence:
Olevsk
Ready to work:
Olevsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний державний аудитор

from 09.2022 to now (1 year 8 months)
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, Житомир (Державний фінансовий контроль)

Головний спеціаліст

from 05.2006 to 12.2021 (15 years 7 months)
Департамент фінансів Житомирської ОДА, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Підготовка ділових документів та аналітичних інформацій. Розробка індивідуальних планів. Опрацювання первинної документації. Робота з нормативно- правовою базою та із супроводу договорів.

Education

Державний університет " Житомирська політехніка"

Публічне управління та право, Житомир
Higher, from 2018 to 2019 (1 year)

Здобуття освітнього - кваліфікаційного рівня "Магістр" за спеціальністю " Публічне управління та адміністрування"

Поліський національний університет ( Державний агроекологічний університет)

Аграрний менеджмент
Higher, from 1997 to 2003 (6 years)

Knowledge and skills

Користувач Internet MS Office Надійність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Аналітичне мислення, організаційні здібності, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, комунікабельність, ініціативність, висока здатність до навчання, активність, відповідальне ставлення до роботи, здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

More resumes of this candidate

Similar candidates

Рекрутер
Remote

Менеджер з персоналу
12000 UAH, Remote, Zaporizhzhia

Рекрутер
Remote

HR-менеджер, рекрутер
20000 UAH, Remote

Рекрутер
Remote

Рекрутер
30000 UAH, Remote, Kyiv

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: