Resume from March 3, 2023 File

Людмила

Менеджер з продажу

Age:
34 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чуйко Людмила

Дата народження

05.06.1990

Локація

Бровари

Контактна інформація

[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: Ch_Ludmila_Ol
Skype: Ludmila Chuiko

Досвід роботи

02.2020- нинішній час

«Чиста Хата» https://chysta.com.ua/

Адміністратор

Функціональні обов'язки:
організація та ведення продажів послуг компанії
планування та проведення аналітичної роботи
розробка системи навчання персоналу, підготовка матеріалу
тестування та адаптація нових співробітників
робота у CRM системі
прийом та здійснення дзвінків потенційним та існуючим клієнтам
ведення діалогів у соціальних мережах, а також у мобільних додатках: Telegram, Viber;
нарахування заробітних плат працівників
ведення та контроль робочого графіка співробітників
робота з негативом та вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
прийом, обробка, внесення замовлень у систему
видача замовлень співробітникам
ведення та облік абонементних клієнтів
корпоративні розсилки клієнтам
розробка акцій та бонусних програм для клієнтів

Досягнення:
збільшення клієнтської бази постійно працюючих контрагентів, збільшення щомісячного обороту відповідно

07.2011– 02.2020

01.2012-02.2020

07. 2011- 01.2012
«Стафф Сервіс Київ» http://staffservice.com.ua/

Спеціаліст по роботі з клієнтами (секретар, виконуючий бухгалтерські обов’язки)

Функціональні обов'язки:
забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцелярії, води та інших необхідних товарів та послуг)
прийом дзвінків, координація кореспонденції, у тому числі електронної
робота з договорами та робота з оргтехнікою
оформлення резюме кандидатів по шаблонній заданій формі (для компаній-клієнтів)
зустріч клієнтів та потенційних кандидатів
ведення первинної документації (накази про прийняття на роботу, звільнення, відпустки; заявок на підключення корпоративного мобільного зв'язку);
робота та контроль співробітників компаній, що надають послуги для офісу та колективу компанії, а також філій;
замовлення та бронювання квитків, пошук житла для керівників та співробітників на період відряджень;
комунікація з кур'єрськими службами;
оформлення періодичних видань для підприємства;
підготовка вітальної компанії в період; корпоративних свят та днів народжень співробітників;
розробка дизайну та замовлення корпоративних банерів, вивісок, буклетів та іншого.
виконання завдань керівництва

Асистент по підбору масового персоналу

Функціональні обов'язки:
проведення співбесід (індивідуальні та колективні);
заповнення договорів при прийомі на роботу
підготовка щотижневих та щомісячних графіків роботи персоналу;
контроль виконання роботи персоналу на робочих місцях;
звітність щодо відвідуваності персоналу та виконання поставлених завдань;
нарахування та видача заробітної плати.

2009-2010
ЧП «Салата», мережа ювелірних магазинів “Кристал”

секретар - бухгалтер

Функціональні обов'язки:
забезпечення життєдіяльності офісу
планування робочого дня керівника, виконання доручень та завдань
ведення переговорів із клієнтами, постачальниками
ведення та контроль переобліку в період передачі зміни працівників магазинів
складання щомісячних/квартальних та річних звітів (до Пенсійного Фонду, ЖЕКу, Київенерго, Податкової Інспекції);
Ведення поточної документації по товарах;
Проведення платежів;
робота з постачальниками;
складання та ведення накладних по товарах магазинів;
Нарахування ЗП працівникам;

2008-2010

продавець-консультант та касир магазину «Летюд» ООО «ЯНСЕР»
продавець-консультант магазину «Респект»
продавець-консультант універмагу «Дитячий Світ»

Освіта

2010-2013

2007 –2010
Київський Національний Торгово-Економічний Університет
Спеціальність - Товарознавство та Комерційна діяльність
Ступінь - Молодший Спеціаліст
заочна форма навчання

Вище Комерційне Училище Національного Торгово- Економічного Університету
факультет товарознавство та комерційна діяльність

Додаткова
інформація

Мова:
Українська -рідна
Російська –вільно
Англійська – базова

ПК:
MS OFFICE, 1С

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: відповідальність, доброзичливість, комунікабельність, працьовитість, пунктуальність, організованість, результативність; легко навчається, неконфліктна, вміння знаходити компроміси та вирішення конфліктних ситуацій.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: