Resume from April 19, 2024 File

Катерина

Менеджер з продажу, помічник маркетолога, PM

Age:
36 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Савінa Катерина
Заробітна плата: від 20 000грн
Бажана робота : PM менеджер , маркетолог, менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажів.
Дата нарождення:03.08.1987
Місто: Черкаси
Телефон(и):[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
Асистент адміністратора січень -квітень 2023. Англія
-обробка заявок для продажу та відправку клієнтам,
- внесення інформації в базу даних по відпрацьованих заявках;
- обробка банківських переказів та чеків за оплату товару. Розрахунки в банку.

Eксперт з обслуговування корпоративних клієнтів.
10.2019 — 02.2021
lifecell ТОВ Лайфсел
Телекоммуникація / Зв*язок

-обслуговування клієнтів (обробка запитів та вирішення проблем, запобігання конфліктам, забезпечення оперативного вирішення запитів клієнтів);
-білінгові операції (активація ліній, міграція, зміна SIM-карти, зміна інформації про договір, активація/деактивація додаткових послуг, зміна тарифу, грошовий переказ, встановлення/зміна кредиту, оформлення рахунку);
- спілкування з клієнтами, консультації (при особистому візиті в офісі Lifecell, по телефону, електронною поштою, формування листування з клієнтами);
- організація та забезпечення регулярного фінансового та операційного документообігу з клієнтами згідно з відповідними процедурами компанії;
- забезпечення попереднього архівування документів;
- виконання плану відповідно до цілей і KPI.
- аналіз потреб відповідальних клієнтів у додаткових продуктах та послугах, інформування клієнтів про нові продукти та послуги компанії;

Клієнт-менеджер ІТ компанії РАСК ІН-Агро
07.2019 — 10.2019
- оформлення договорів на інформаційно-технологічний супровід.
- вирішення запитів клієнтів по телефону та електронною поштою;
- оформлення відповідних завдань по різних підрозділах компанії для вирішення питань клієнтів;
- контроль за процесом виконання поточного завдання в інших підрозділах;
- виставлення рахунків клієнтам за виконану роботу; оформлення договорів на інформаційно-технологічний супровід.

Менеджер по обробці звернень клієнтів ( віддалена робота, повна зайнятість)
січень 2018-грудень 2018 (11 місяців)
ТОВ « Юр Клі »

Спеціаліст по оновленню інформації для навігаторів, карт по території Америки , (віддалена робота)
липень 2016- серпень 2018 ( 2 роки і 1 місяць)
-перевірка об*єктів по указаним координатам;
-внесення оновлень по невідповідностям

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
липень 2013 – лютий 2014 (8 міс)
ТОВ "Інтертелеком"
Телекоммуникація / Зв*язок

- залучення нових клієнтів;
- проведення зустрічей з керівниками підприємств;
- підписання договорів на співпрацю, звітність;
- ведення існуючих клієнтів, оформлення пакетів документів;
- підготовка презентацій;
- аналіз ринку з продажу телекомунікаційних послуг;
- вирішення конфліктних ситуацій
.

спеціаліст по роботі с корпоративними клієнтами
квітень 2011 –червень 2013 (2 роки і 3 міс)
ТОВ "Інтертелеком"
Телекоммуникація / Зв*язок

- оформлення договорів;
- обслуговування клієнтів;
- підготовка рахунків на оплату послуг;
- інформування клієнтів по акціях, заборгованості,
- вирішення технічних питань в телефонному режимі;
- вирішення фінансових питань;
- ведення документації;
- підготовка архівів.

Оператор callcenter (Teleperformance) 2009 –2010

- прийом вхідних дзвінків;
- консультація абонентів по питаннях, що стосуються інтернету, телебачення;
- вирішення фінансових, технічних питань, конфліктних ситуацій;
- інформування абонентів про нові акції;
- оформлення заявок;
- непрямі продажі.
.
Адміністратор групи, супервайзер (Teleperformance)2010 –2011

- робота з групой 29 осіб, яка включає в себе різні вікові категорії.
- контроль якості обробки дзвінків операторами (контроль якості розмови, виконання всіх показників), перевірка правильності оформлення заявок;
- виявлення помилок в роботі операторів, робота по їх усуненню;
- навчання працівників ефективності виконання всіх показників;
- вирішення конфліктних ситуацій.
- робота з документами Word, Excell для формування звітності.
кредитний інспектор 6 міс.,
– оформление кредитів;
– виставлення рахунків.
Освіта
Вища, факультет – економіка підприємництва.
Європейский університет (Черкаси) рік закінчення –2009г.
Спецільність – фінанси
Володіння мовами
Українська – вільно
Російська – вільно
Англійска – базовий рівень.
Курси, тренінги, сертифікати
Стратегія продажів (Черкаси) – 2013 г.

Маю дві грамоти за сумлінне виконання робочих обов*язків та досягнення високих показників праці.
Додаткова інформація
Особисті якості : цілеспрямованість, активність, порядність,справедливість, оптимістичний настрій, комунікабельність, наполегливість, завзятість, стійкість до стресів, вимогливість, амбіційність.
Займаюсь фотографіями. Проводжу фотосесії різних заходів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: