Resume from May 6, 2024 PRO

Тарас

Client support manager, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Client support manager

from 10.2018 to 03.2023 (4 years 5 months)
Trendhero.io, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

- Забезпечення професійної підтримки клієнтів у використанні сервісу через онлайн-чат та електронну пошту.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, відповіді на запити та розв'язання проблем.
- Технічна підтримка користувачів: розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Моніторинг та аналіз клієнтських запитів для покращення якості сервісу та підвищення задоволеності клієнтів.
- Ефективна співпраця з іншими відділами для розв'язання складних питань та запитів клієнтів.
- Дотримання встановлених стандартів та процедур обслуговування клієнтів.

**Навички:**

- Стресостійкість та емпатія.
- Ефективні навички консультування.
- Здатність до ефективної співпраці та роботи в команді.
- Технічна грамотність та розуміння основних аспектів сервісу.
- Відмінна організаційна здатність.
- Аналітичне мислення та уміння приймати обґрунтовані рішення.

Client support manager

from 10.2016 to 03.2022 (5 years 5 months)
Instaplus.me, Дистанційно (IT)

- Надання ефективної підтримки клієнтів через онлайн-чат та електронну пошту, допомога у розв'язанні запитів та проблем.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, активна взаємодія для розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Аналіз та моніторинг клієнтських запитів для покращення якості обслуговування та задоволеності клієнтів.
- Співпраця з іншими відділами компанії для ефективного розв'язання складних питань клієнтів.
- Строге дотримання корпоративних стандартів та процедур обслуговування клієнтів.

**Ключові навички:**

- Висока стресостійкість та здатність працювати в умовах високого обсягу запитів.
- Ефективність у консультуванні клієнтів та швидке реагування на їх потреби.
- Комунікативна співпраця в команді.
- Основи технічної підтримки та розуміння особливостей сервісу.
- Володіння організаційними навичками.
- Аналітичне мислення та здатність приймати обґрунтовані рішення.

Education

Харківський професійний ліцей харчової технології і торгівлі (ХПЛХТТ)

Факультет харчової технології та обслуговування на кухар, кондитер, офіціант, бармен., Харків
Specialized secondary, from 2004 to 2006 (2 years)

Факультет харчової технології та обслуговування на Харківському професійному ліцеї харчової технології і торгівлі надає підготовку учнів у спеціальностях кухар, кондитер, офіціант і бармен.

Additional education and certificates

Курс: "Графічний Дизайн" НЧ Промінь

2016, 2 місяці

freeCodeCamp «Адаптивний вебдизайн»

300 год навчання на курсі
Certificate

Masters Academy Front-end for beginners.

2023, 2 місяці

Knowledge and skills

Ведення CRM Аналітичне мислення Планування Стрессостійкість Розвиток Оптимізація. Тайм-менеджмент Робота із запереченнями Здатність до навчання Адаптивність

Language proficiencies

English — average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: