Дарья

Администратор, старший продавец

Age:
34 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Администратор

from 09.2018 to 04.2022 (3 years 7 months)
ТОВ "ВІВЕРІМ" мед центр, Харьков (Медецина та охорона здоровья)

Консультація про послуги клініки і їх вартості, ведення роботи у CRM;
Прийом вхідних дзвінків;
Здійснення вихідних інформаційних обдзвонів;
Проведення розрахунків із пацієнтами та контрагентами;
Оформлення медичної документації;
Робота зі страховими компаніями;
Робота з лабораторіями;
Виконання знімків КТ/ТРГ/ОПТГ;
Забезпечення життєдіяльності і порядку в клініці;
Доброзичливе, дбайливе ставлення до пацієнтів клініки. Щире бажання
Виконання внутрішніх стандартів і регламентів;

Бухгалтер

from 11.2017 to 03.2018 (4 months)
Управління освіти адміністрації Холодногірського района Харківської міської ради, Харьков (Державні організації)

Бюджетування всіх витрат офісу і контроль бюджету, складання звітів;
Контроль клінінгової служби, управління персоналом госп. служб;
Організація командировок співробітників як по Україні, так і за її межами, візова підтримка;
Організація і контроль офісної транспортної служби;
Вхідна-вихідна документація (в т.ч. документообіг між структурними підрозділами)

Головний держаний ревізор инспектор

from 09.2014 to 03.2016 (1 year 6 months)
Основ'янська ОДПА, Харьков (Державні організації)

Підготовка матеріалів щодо фінансово — господарської діяльності платників податків юридичних осіб;
проведення перевірок платників податків;
знання основ ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності

Education

ХНЕУ

Фінансовий факультет, оподаткування, Харьков
Higher, from 2006 to 2012 (6 years)

СОШ №59

Харьков
Secondary, from 1996 to 2006 (10 years)

Additional information

Вільне, грамотне володіння українською та російською мовами;
Досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, сервіси ел.пошти, ,СRM системи для медичних закладів);
Досвід роботи з РРО, банківським терміналом;
Знання бізнес-етикету і правил ділового спілкування, клієнтоорієнтованість;
Системність та відповідальність;
Відсутність шкидливих звичок;
Готовність та спроможність вирішувати виклики, що виникають в роботі клініки;
Відповідальне ставлення до своїх обов’язків на системному рівні.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: