Resume from May 28, 2023 File

Вікторія

Офис-менеджер

City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КАРМАЗІНА ВІКТОРІЯ ЮРІЇВНА
Дата народження: 23 травня 1986 р.
Місто: Кропивницький
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Основна освіта:
2008 р.: Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка
Природничо – географічний факультет
За спеціальністю вчитель географії, біології, основ економіки, та краєзнавчо – туристична робота.
Кар’єра:
З 1.10.2010 р. по 15.09.2014 р. — робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді інспектора з кадрів по забезпеченню виробничої діяльності;
Функціональні обов’язки:
формування штату працівників;
оформлення прийняття, переведення, переміщення і звільнення працівників;
облік робочого часу;
організація та управління кадрами.

З 16.09.2014 р. по 09.01.2020 р. - робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді референт Генерального директора:
Функціональні обов’язки:
Планування, своєчасне внесення змін до графіку роботи керівника
Протоколювання і організація нарад
Своєчасне ознайомлення зі змінами всіх зацікавлених осіб
Загальне діловодство
Ведення електронного та письмового документообігу
Організація відправки і отримання поштових відправлень
Візова підтримка керівництва
Організація безперебійного життєзабезпечення приймальні та власного кабінету керівника
Прийом, розподіл і фільтрація вхідних / вихідних дзвінків
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією/документацією
Підготовка документів для керівників
Інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження
Прийом відвідувачів, замовлення перепусток
Організація відряджень керівника
Підготовка необхідної документації для нарад, конференцій, зустрічей та ін.

З 07.12.2020 р. по 20.09.2021 р. – робота на ТОВ «Три Стар» на посаді керівника в Офіс Ради директорів:
Функціональні обов’язки:
контроль роботи приймальні
координація роботи всіх офісних служб
ведення ділового листування та кореспонденції
розподіл дзвінків
зустріч відвідувачів
адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу
ведення діловодства
забезпечення чистоти і порядку в офісі
виконання особистих доручень безпосереднього керівника.

Додаткова інформація:
Вільно володію ПК - MS Office, Internet
Знання англійської мови
Грамотна усна і письмова мова
Досконало володію офісною технікою
Навички ділового спілкування
Відповідально ставлюсь до виконання посадових інструкцій
Вмію швидко встановлювати контакти з різними людьми, вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей
Здатна працювати в стресових ситуаціях
Вмію планувати та організовувати роботу групи людей
Швидко навчаюсь та адаптуюсь в різних ситуаціях
Маю водійські права
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, охайність, приємна зовнішність, дисципліна, самоорганізація, вміння швидко приймати рішення. Прагнення до розвитку і професійного росту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: