• PRO

Тамара

Начальник відділу кадрів

Employment:
Full-time.
Age:
59 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів

from 01.2015 to 04.2022 (7 years 3 months)
ПП "Лія", Луцьк (Легка промисловість)

•Ведення кадрової документації з дотриманням вимог чинного законодавства України.
•Пошук та підбір персоналу на вакантні посади.
•Розроблення стандартів.
• Здійснення методичного керівництва організацією діловодства у підрозділах, контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасним здаванням справ до архіву.

Начальник відділу кадрів

from 03.2000 to 07.2013 (13 years 4 months)
ГК Континіум, Луцьк (Харчова промисловість)

•Робота із забезпечення товариства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки і ділових якостей.
• Адаптація працівників у товаристві: розробка та реалізація програм адаптації, координація з керівниками підрозділів, збільшення частки персоналу, що успішно пройшли період адаптації.
•Здійснення керівництва за навчально-методичною роботою з усіх видів і форм підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів на товаристві.
•Розробка та реалізація програм кадрового резерву на керівні та ключові посади товариства.
•Здійснення методичного керівництва організацією діловодства у підрозділах, контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасним здаванням справ до архіву, підготування довідок про додержання строків виконання документів.
•Перевірка дотримання інспекторами з кадрів чинного законодавства України при веденні кадрового діловодства та їх навчання.
•Ведення кадрового діловодства.

Начальник відділу кадрів

from 09.1986 to 02.2000 (13 years 5 months)
Завод синтетичних шкір, Луцьк (Легка промисловість)

•Організація роботи підрозділу з "0";
• Розробка та адміністрування організаційної структури, штатного розкладу підприємства;
• Розробка/актуалізація та затвердження положень, процедур, правил, посадових/робочих інструкцій і регламентів роботи;
• Пошук, підбір персоналу (топ-рівень і лінійний персонал), співбесіди і оцінка кандидатів;
•Формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву;
•Адаптація нових співробітників, навчання, тестування і атестація персоналу;
• Розробка систем матеріальної/нематеріальної мотивацій, форм оплати праці;
• Організація та управління кадровим адмініструванням на підприємстві згідно вимог законодавства (прийоми, звільнення, переведення, відпустки, графіки відпусток, трудові книжки, особові справи та інше);
• Облік використання робочого часу персоналу (графіки, табелі, режими роботи);
• Ведення військового обліку працівників;
•Участь в розробці і впровадженні бізнес процесів;
• Підготовка та надання статистичної та управлінської звітності.

Education

Московський хіміко-технологічний інститут

Хімік, інженер, технолог, Москва
Higher, from 1986 to 1992 (6 years)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: