Resume from March 18, 2024 File

Володимир

Генеральный директор

Age:
54 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ВОЛОДИМИР ДОМАЛЮК

Контактна інформація:

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце народження: Одеса, 24 квітня 1970
Місце проживання; м. Гостомель, Київська область.
Одружений.

Освіта
2005-2011-Ступень магистра, за фахом Менеджмент та Логистика, Київський національний авіаційний университет

Особистий профіль:
Топ-менеджер з досвідом успішної побудови, інтеграції, реорганізації, управління бізнесом, підвищення продуктивності команди, управління проектами та кризіс-менежменту.

Особисті якості:
Цілеспрямований, практичний, високо-мотивований, ініціативний з навиками створювати та підтримувати довгострокові відносини з клієнтами, партнерами та командою. 100% командний гравець з комунікаційними навичками, які включають:

Відкритий для нових областей та ідей, швидко навчаюсь новому.
Логічне мислення, обережне, але в міру
Творчий - впорядкований, дисциплінований і керований.
Чуйний - добрий слухач, але також впливовий.
Завжди оптимістичний мотивований та комунікативний
Товариський, стабільний та раціональний
Мови: Українська, вільна Англійська (розмовна та письмова), польська розмовна

Ключова інформація:
Бізнес навички: Розробка та впровадження довгострокової та середньострокової стратегії, маркетингова комунікація, управління проектами, у тому числі кризовими, проектами із змін та інтеграції.
Сильні навички в керування компаніями з обсягом продажу 200 млн доларів, та командою 200+ співробітників, побудови ефективних систем збуту, створення високо-мотивованих та успішних команд та організацій. Досвід роботи з державними та дозволеними органами та мас-медіа. Спілкування на рівні міністерств (Україна, РБ, КЗ)
Глибокі знання усіх процесів організації (продажі, закупівлі, логістика, клієнтській сервіс тощо)

Міжнародний досвід:2 роки роботі в Білорусі та 5 років роботи Казахстані
Кар'єра:

02.2022-теперишний час, Приватний консультант з ефективного керування бізнесом та ризиками, Київ, Україна.
Допомога в аналізі, будуванні та реформуванні бізнесу українських та міжнародних компаній. Допомога у розвитку StartUp проектів. Стратегічне планування, бюджетування та оптимізація затрат. Кризовий менежмент.
06.2021-02.2022, Директор з розвитку бізнесу групи компаній Solagro, Київ, Україна.
Розвиток мережи з 27 Торгово-логістичних терміналів, складів для зберігання КАС, та сухого порту в місті Миколаїв на 1 млн. тон зберігання зернових та маслинних культур.
Розвиток нових каналів продажу добрив через продаж кінцевому споживачу, розвиток закупівлі зерна від фермерів і продажу Natural Gaz B2B на місцевий ринок та за кордон.
Проект закрито в зв’язку з повномасштабним вторгненням.

Основні досягнення:
Розробка та впровадження комерційної політики. Зроблено нову сегментацію ринку. Розроблена стратегія розвитку Комерційного відділу, згідно стратегії розвитку компанії. Кількість ключових фермерів, які співпрацювали з Компанією, збільшено з 560 до 690. Доля продажу дистриб’юторам був змінений з 80% на 40% Були організовані всі процеси для ефективної функціональності (планування, прогнозування, безпечний запас), а також цільові показники, для усіх співробітників відділу продажу. Вибрано систему CTRM\ETRM для ефективного управління та розпочато її розгортання.

11.2019-06.2021 ТОВ «ЕРІДОН», Директор, Нур-Султан, Казахстан.
Основним завданням було створення, запуск та управління новим дистрибуційним бізнесом в Казахстані в рамках бюджету.

Досягнення: Розроблено та впроваджено бізнес-план. Отримані усі необхідні ліцензії та реєстрації Створено нову дистриб'юторську компанію. Усі процеси для ефективної функціональності були організовані. Контракти на постачання були укладені як всередині країни, так і за кордоном. Створено весь відділ підтримки. Успішний запуск продажів у 2020 році з новою командою з продажу та вихід на продаж 10 млн доларів, з рентабельність 22% у 2021 році, що дозволило вийти на беззбитковість вже на літо 2021.

06.2017-03.2020 Засновник/Генеральний директор YourBabyCom, Київ, Україна (закритий бізнес через COVID-19)
Агенція з підтримки репродукційної медицини YourBabyCom надавало повну підтримку в ЕКЗ (екстракорпоральне запліднення), сурогатному материнстві та донорстві яйцеклітин. Ми підбирали надійні медичні центри, які допомогли здійснити мрії бездітних пар, стати щасливими батьками. Вибирали клініку ЕКЗ та знаходили сурогатну маму та \або донора відповідно до особистих вимог замовників з різних країн світу. При допомозі нашої агенції народилися 36 малюків.

07.2016-03.2017 Country Division Head Bayer LTD, Київ, Україна
Був Генеральнім директором аграрного підрозділу Bayer в Україні (Bayer Crop Science)
Зони відповідальності; Розробка та впровадження середньо-/довгострокової стратегії в Україні. Реструктуризація компанії. Розробка та впровадження Go-To-Market. Розробка моделі інтеграції з командою EMEA. Підвищення прибутковості підрозділу.
Основні внески:
Двозначне зростання обсягу продажів у 2016 році
Функціональна вартість знизилася з 10% до 8,9%
Частка ринку зросла з 18% до 19,5%
Реструктуризовано відділ маркетингу згідно нових стандартів.

07.2013-07.2016 Генеральний директор, Syngenta Казахстан і Центральна Азія, Алмати, Казахстан.
Ключові задачі –, розробка та впровадження коротко/середньо/довгострокової стратегії в Казахстані та Центральній Азії. Збільшення продажів і прибутковості за допомогою різних інтегрованих рішень. Створення мотивація та натхнення команди. Відповідність всіх процеси відповідно до вимог Global Syngenta. Робота з урядом, захист інтересів Syngenta, формування відносин з основними стейкхолдерами KZ.

Основні внески:
Двозначне зростання обсягу продажів у 2013, 2014, 2015 роках
Операційні затрати знизилася на 30%
GP компанії зростає на 46%
Частка ринку зросла з 15% до 20%
Реорганізація структури компанії
Розроблено та впроваджено довгострокову стратегію GTM

09.2011-03.2013 Генеральний директор ТОВ «Провімі», компанія Cargill, Львів, Україна
Ключові задачі – підвищення прибутковості за рахунок підвищення ефективності виробництва, збільшення використання потужностей, збільшення продажів і зниження витрат. Інтеграція з новим власником Cargill. Створення стратегія розвитку бізнесу в Україні. Мотивація та натхнення команди. Співпраця з державними організаціями для забезпечення безперебійної роботи заводу. Формування відносин з основними гравцями області..

Основні внески:
Збільшення обсягів продажів; 2012 проти 2010 +50%
Компанія OCC збільшується
Використання потужності підприємства збільшено до 78%
Успішна інтеграція з Cargill Animal Nutrition
Приведення компанії до стандартів Cargill Animal Nutrition
Зменшення затрат на структуру продажів -45%
Реорганізація структури продажів

08.2008-12.2010 Національний менеджер з продажу JT International Luxembourg S.A. Мінськ, Білорусь.
Мої ключові ролі полягали в тому, щоб керувати щоденною діяльністю з продажу, керувати та мотивувати команду продажів, збирати та надавати інформацію для аналізу ринку, формулювати, розробляти та впроваджувати стратегію продажів на ринку, комунікацію та формування відносин з основними ринковими та адміністративними зацікавленими сторонами

Основні внески:
Збільшення обсягів продажів; 2009 +9%, 2010 +12%
Компанія OCC збільшується
Запропонуйте нові цікаві шляхи розвитку стратегії продажів
Реорганізація структури відділу збуту
Зменшення структури продажів -8%

12.2006 -08.2008, Менеджер Групи з розвитку постачання молока та молочної сировині. ТОВ «ДАНОН Дніпро», м. Херсон, Україна
Зоною відповідальності було, організувати постачання якісного молока для заводу в Херсоні через організацію системи закупівлі молока, через управління командою, аналіз потреб ринку, розробку та впровадження стратегії закупівлі молока в Україні, розробку та впровадження інвестиційних проектів, моніторинг витрат , річне, квартальне бюджетування, розробка та впровадження систем звітності, комунікація та переговори з ключовими постачальниками.

Основні внески:
Реорганізація систему збору молока згідно з стандартами компанії Данон
Залучення з нових постачальників
Збільшення обсягів сирого молока 2007 р. порівняно з 2006 р. +45%
Зменшені собівартість сирого молока -12%
Зменшені транспортні витрати -16%

04.2004 - 11.2006, Національний менеджер з прямих продажів ТОВ «ДАНОН Україна», Київ, Україна
Основними обов’язками було керувати прямими продажами в Україні, керувати та мотивувати команду продажів, формулювати, розробляти та впроваджувати стратегію продажів для каналу прямих продажів в Україні, побудова ефективної системи дистрибуції, комунікації та перемови з ключовими клієнтами.

Основні внески:
Збільшення обсягу продажів у 2004 р. порівняно з 2003 р. +52%, 2005 р. порівняно з 2004 р. +55%, 2006 р. порівняно з 2005 р. +62%
Реорганізація системи прямих продажів в Україні (від van-sales до pre-sales)
Збільшена кількість активних клієнтів (прямі продажі) 2004-1200 POP, 2005-2100 POP, 2006-3100 POP
Розроблено та впроваджено систему довгострокового прогнозу
Розроблено та впроваджено комерційну політику
Знижені втрати з 5% до 0,5% (щорічно)

10.2001 - 04.2004, Керівник філії, ТОВ «ДАНОН Україна», Одеса, Україна

06.1999 - 10.2001 заступник директораз з продажу, АТ «Євроснаб».

03.1998-08.1998, Торгівельний представник, Coca-Cola Amatil LTD

05.1996-03.1998, Комірник, Coca-Cola Amatil LTD

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: