Олександр
Менеджер по снабжению
- City:
- Smila
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8920604
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 06.04.1985
Місто: Сміла, Черкаська область
Мобільний телефон: [
Е.mail: [
Ціль: заміщення вакантної посади: менеджер з постачання.
Освіта:
2004 р. – закінчив Смілянський технікум харчових технологій Національного університету харчових технологій за спеціальністю «Обробка матеріалів на верстатах і автоматичних лініях» і здобув кваліфікацію техніка технолога.
2008 р. – закінчив Національний університет харчових технологій і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Інженерна механіка» та здобув кваліфікацію бакалавра з інженерної механіки.
Досвід роботи:
серпень 2004 р. – вересень 2006 р. – токар механічного цеху; лютий 2006 р. – токар механічного заготовчого цеху; травень 2006 р. – токар цеху тягових двигунів ПАТ НВП СЕМЗ.
червень 2008 р. – грудень 2008 р. – заступник директора приватного підприємства «Бішпол».
функціональні обов’язки: оформлення фіто-санітарних сертифікатів; контроль виробництва пиломатеріалів; пошук нових постачальників пиломатеріалів.
червень 2011 р. – серпень 2013 р. – оператор лінії виробництва морозива ТОВ»Еліт» (Ажур)
функціональні обов’язки: контроль виконання санітарних нормативів працівниками цеху.
вересень 2011 р. – прийнятий на посаду майстра цеху ТОВ»Еліт» (Ажур)
серпень 2013 р. – серпень 2022 р. – займав посаду інженера з комплектації устаткування й матеріалів відділу матеріально-технічного постачання АТ НВП СЕМЗ, ТОВ СЕМЗ.
функціональні обов’язки: налагодження зв’язків та робота з постачальниками, а також пошук альтернативних постачальників; проходження внутрішніх тендерів; контроль використання та ведення закупівельної бази матеріалів; документальна звітність; робота в системі
ІТ-підприємства; контроль закупок згідно плану виробництва.
Професійні навички:
ведення договірної роботи
робота з комп’ютерними програмами: Word, Excel, 1С
ведення робочої документації
знання мов: українська, російська, англійська – середній рівень
Особисті якості:
чесність
відповідальність
комунікабельність
уважність до деталей
пунктуальність
здатність вирішувати складні робочі питання
Додаткова інформація:
Сімейний стан – одружений
Водійське посвідчення – так
Власне авто – так
Можливість відряджень – так.
Similar candidates
Юрисконсульт, юрист, фахівець з публічних закупівель
22000 UAH, Smila, Remote