Resume from May 26, 2024 File

Роксолана

Экономист

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
ПІБ: Корнацька Роксолана Михайлівна

Дата народження: 16 серпня 1978 року
Сімейний стан: одружена, виховую дочку 16.04.2006 року народження
Адреса: м. Київ, вул. Волинська 10
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА
Період
Навчальний заклад / спеціальність/ магістерська програма / науковий ступінь

1995 - 2000
Тернопільська академія народного господарства – економіка підприємств – економіст-правознавець

2000 - 2001
Тернопільська академія народного господарства – облік і аудит – магістр з обліку і аудиту

2012
кандидат економічних наук (PhD)

2013
доцент кафедри фінансів

2018
диплом по міжнародній фінансовій звітності (DipIFR)
КАР’ЄРА / ЗАЙНЯТІСТЬ

Місце роботи / посада / основні функціональні обов’язки

2003-2015
КНЕУ, асистент, доцент кафедри фінансів

2015 -2018
ПАТ «Укрнафта», бухгалтер управління доходів;

2018 - 2019
КНЕУ, доцент кафедри фінансів, заступник декана факультету фінансів

2019 - 2020
АТ «Укрзалізниця»,
головний фахівець відділу методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності

2020-2021
АТ «Укрпошта»,
Аудитор відділу методології та моніторингу аудиту.

2021-по теперішній час
АТ «Укрзалізниця»,
головний фахівець відділу дебіторської та кредиторської заборгованості
ПОСАДОВІ ОБОВЯЗКИ
- оформлення, опрацювання, перевірка первинних та інших бухгалтерських документів;
- формування первинних документів на проведення внутрішньо корпоративних розрахунків;
- здійснення бухгалтерського обліку придбання та реалізації готової продукції, товарів.
- проведення, документальний супровід та контроль за поверненням грошових коштів контрагентам;
- звірка взаєморозрахунків з контрагентами щодо реалізації та придбання товарів, робіт та послуг;
- звірка розрахунків з бюджетом щодо сплати податків та обов’язкових платежів;
- ведення обліку банківських операцій в частині розрахунків з дебіторами та кредиторами;
- здійснення контролю реалізації готової продукції та товарів структурними одиницями підприємства;
- контроль та перевірка первинної документації щодо інвентаризації ПММ;
- систематизація, аналіз інформації, підготовка проміжних розрахунків для визначення фінансових результатів підприємства;
- складання звітів внутрішнього користування для прийняття оперативних управлінських рішень на вимогу посадових осіб вищого рівня;
- співпраця з зовнішніми аудиторами, контролюючими органами у разі проведення перевірок;
- формування декларації з акцизного податку в умовах консолідованої сплати податків та обов’язкових платежів;
- формування та реєстрація податкових та акцизних накладних;
- методологічні розробки щодо впровадження МСФЗ в фінансово-господарську діяльність компанії;
- участь у розробці облікової політики Компанії
- написання листів - роз’яснень для філій та структурних підрозділів Компанії щодо застосування єдиних підходів до відображення господарських операцій в обліку,
- розробка та внесення змін до нормативних документів компанії щодо організації та ведення бухгалтерського обліку в Компанії (положень, інструкцій, регламентів тощо.);
- розробка методичних рекомендацій з відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій;
- підготовка листів - роз’яснень на запити зовнішніх аудиторів;
- участь у проведенні внутрішнього аудиту на Філіях Компанії;
- розроблення внутрішніх нормативних документів щодо організації внутрішнього аудиту в Компанії;
- здійснення моніторингу за впровадженням аудиторських рекомендацій, наданих за результатами відповідних перевірок.
ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ
- володію теоретичними та практичними знаннями у сфері бухгалтерського та податкового обліку корпорації, внутрішнього аудиту.
- за час роботи набула практичні навики щодо роботи з первинними документами бухгалтерського обліку корпорації, щодо проведення аналізу статистичних даних, щодо формування податкової та інших видів звітності;
- досвідчений користувач MS OFFICE (Word, Excel, Power Point, Outlook) Internet.
- досвідчений користувач бухгалтерської програми «PARUS»,
«МЕДОС».
- знання у сфері бухгалтерського обліку підтверджені дипломом по міжнародній фінансовій звітності (DipIFR)
ОСОБИСТІ ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ
комунікабельна,стресостійка, відповідальна, пунктуальна, ввічлива, старанна, здатна до швидкого навчання, прагну працювати в команді та отримувати новий досвід для використання в роботі.
ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ
художня та наукова література, туризм

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: