• PRO

Вікторія

Фахівець з обліку та договірної роботи, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
51 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з контролю платежів та супроводження договорів

from 09.2022 to 02.2023 (5 months)
Укртелеком, АТ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Фінансовий департамент, центр фінансового адміністрування договорів, група контролю платежів та супроводження договорів

- Внесення договорів в програмний комплекс Афіна
- Контроль виконання договорів з постачальниками послуг та закупівлі ТМЦ
- Перевірка оформлення документів (договорів, рахунків, актів)
- Внесення рахунків та актів в ПК Афіна
- Контроль оплат, видаткових накладних, податкових накладних
- Аналіз та контроль витрат по договору
- Оформлення, облік замовлень підрозділів на закупки
- Ведення реєстру договорів
- Архівація договорів
- Робота в ПК Афіна, Медок, Outlook, Excel

Фахівець відділу з транзакційних операцій департаменту з клієнтських операцій дирекції по взаємодії з клієнтами

from 01.2022 to 05.2022 (4 months)
ПрАТ ДТЕК Київські Електромережі, Київ (Енергетика)

- Розрахунок та внесення показників про використану електричну енергію споживачів - юридичних осіб.
- Робота в програмі SAP, Outlook.

Провідний спеціаліст відділу договірної роботи управління експлуатації та утримання будівель

from 08.2013 to 08.2021 (8 years)
ПАТ Промінвестбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Департамент нерухомості,
управління експлуатації та утримання приміщень. Відділ договірної роботи.
- Укладання та супровід договорів по утриманню та експлуатації будівель банку.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Контроль за дотримання умов договору партнерами.
- Ведення та облік витрат, платежів за надані комунальні послуги:
витрати електричної енергії,
постачання газу,
постачання теплової енергії,
водопостачання та водовідведення,
управляючі компанії, вивіз ТПВ.
- Робота з договорами, рахунками, актами виконаних робіт.
- Перевірка та аналіз оформлення документів, що надходять від постачальників послуг.
- Внесення в програмний комплекс постачальників, договорів, розрахункових документів.
- Робота в SAP, ERP, Outlook, Excel.
- Ведення реєстрів договорів та оплати.
- Облік та списання дебіторської, кредиторської заборгованості.

Офіс-менеджер

from 03.2002 to 08.2013 (11 years 5 months)
Перші Київські Державні курси іноземних мов, Київ (Освіта, наука)

- Організація роботи офісу.
- Консультація, надання інформації про умови навчання, програми та розкладу курсів.
- Ведення реєстру оплати, договорів на навчання.
- Створення робочих груп, складання розкладу занять.
- Ведення табелю робочого часу, тарифікації.
- Забезпечення життєдіяльності офісу - замовлення учбових матеріалів, обладнання, канцтоварів, води та кави.
- Взаємодія з власниками орендуємих приміщень, вирішення організаційних питань.

Старший бухгагтер

from 08.1998 to 04.1999 (8 months)
Київський фінансово-економічний коледж, Київ (Освіта, наука)

- Бухгалтер по нарахуванню заробітної плати.
- Нарахування своєчасно авансову частину та заробітну плату співробітникам
- Робити коректний розрахунок і проводити інші виплати (лікарняні, відпускні, матеріальна допомога, премії).
- Надавати звіти, передбачені законодавством.
- Консультування співробітників відносно нарахованої зарплати.
- Надання довідки про доходи для персоналу.

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом

Бухгалтерський облік та аудит, бухгалтер-аналітик, Київ
Higher, from 2006 to 2010 (4 years)

Одеський фінансово-економічний коледж (Київський філіал)

Фінанси, бухгалтер-фінансист, Київ
Specialized secondary, from 1992 to 1995 (3 years)

Additional education and certificates

Курси бухгалтерського обліку + 1С:8.1.

Листопад-грудень 2010

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Outlook
  • САПР
  • ERP
  • Афіна
  • Робота в ПК Афіна, SAP, ERP. рахунки, акти, договори

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Організаційні здібності, відповідальність. Легко навчаюсь. Уважна, находжу спільну мову з колегами по роботі, адмінперсоналом, клієнтами. Завжди позитивний настрій та доброзичливе ставлення до людей.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: